Aftenkvalme !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

UngMor_Odense

Camumilla skriver:

Hej alle...

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind !! Jeg har, ja jeg kalder det aftenkvalme... Sys bare det er lidt underligt, for plejer det ikke at være om morgenen...

Andre der har det ligesom mig, med at det kun er om aftenen det kommer ??

Knus mig !!

Sådan har jeg det også . har faktisk aldrig kvalme om morgen, men stort set hver aften . Jeg kaster heller ikke op, men har altså et par gange blevet nød til at gå ud og stikke to fingre i halsen for at få den klamme kvalme til at gå væk ..

Hilsen Linet 17+4 .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Mathilde

Camumilla skriver:

Sodavandsis er også min gode ven for tiden....

Men altså, hvis det så bare gad komme op... Ihh!

Komme op?? Altså kaste op?

Jeg kastede aldrig op. Havde bare sådan en klam konstant kvalme

Anmeld

22. oktober 2010

Camumilla

Mathilde skriver:

Komme op?? Altså kaste op?

Jeg kastede aldrig op. Havde bare sådan en klam konstant kvalme

Ja, det var det jeg mente... Sys for det meste man får det bedre hvis man kaster op... Det letter lidt på det hele... Men jeg kaster slet ikke op...

Anmeld

22. oktober 2010

Amso

Camumilla skriver:

Har det på præcis samme måde.... Puhaaaa.....

Det bare møg klamt... Føles som det tykkeste shit jeg har siddende i halsen. Sådan en kæmpe klat hvis man kan sige det sådan.. føj for den lede..

Føler med dig

Anmeld

22. oktober 2010

Camumilla

UngMor_Odense skriver:

Sådan har jeg det også . har faktisk aldrig kvalme om morgen, men stort set hver aften . Jeg kaster heller ikke op, men har altså et par gange blevet nød til at gå ud og stikke to fingre i halsen for at få den klamme kvalme til at gå væk ..

Hilsen Linet 17+4 .

Så det et åbenbart ikke unormalt at mit kun er der om aftenen... Jeg har det fuldstændig på samme måde som dig....

Anmeld

22. oktober 2010

Amso

Camumilla skriver:

Ja, det var det jeg mente... Sys for det meste man får det bedre hvis man kaster op... Det letter lidt på det hele... Men jeg kaster slet ikke op...

jeg har tidligere i min graviditet "blevet nødt til" at provokerer en opkastning frem, bare for at få det bedre simpelthen.. For der var lige et par uger hvor jeg næsten ikke kunne hænge sammen..! Men har til gengæld også lidt at stå imod med, så tænkte det ikke havde den store betydning de enkelte par gange..

Anmeld

22. oktober 2010

Julieogbaby

Camumilla skriver:

Hej alle...

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind !! Jeg har, ja jeg kalder det aftenkvalme... Sys bare det er lidt underligt, for plejer det ikke at være om morgenen...

Andre der har det ligesom mig, med at det kun er om aftenen det kommer ??

Knus mig !!

Tror det er fordi der går for lang tid imellem du får noget at spise.

Anmeld

22. oktober 2010

sandratobias

Jeg havde mest om aftenen... Det startede gerne ved aftensmads tid... Har kastet op 2 eller 3 gange... Men ad hvor var det klamt... 

Nu er det gået over i halsbrand i stedet... oz ad... 

Sandra - Uge 21+5... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.