Aftenkvalme !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.470 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Camumilla

Hej alle...

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind !! Jeg har, ja jeg kalder det aftenkvalme... Sys bare det er lidt underligt, for plejer det ikke at være om morgenen...

Andre der har det ligesom mig, med at det kun er om aftenen det kommer ??

Knus mig !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

betiinsen

jeg har det værest om morgenen og om aftenen, så tror det er lidt forskelligt.. men ja det er irriterende og det eneste jeg kan gøre er at spise hele tiden selvom det ikke er så sjovt, og så har jeg købt de der armbånd der skulle hjælpe mod kvalme, og synes det virker lidt på mig, så det er dejligt

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

Hvor langt er du henne?? fordi jeg syntes jeg kan nikke genkendelse til det, her sidst i min graviditet.. Der har jeg haft kvalme om aftenen og ikke om morgenen, dog ikke hver aften!

Anmeld

22. oktober 2010

A&F

Hej

Ja, nu er jeg ikke gravid, men jeg har læst, at selvom det hedder morgenkvalme, behøver man ikke have det om morgenen. Så det passer vel fint, at du har det på et andet tidspunkt af dagen.

Håber det snart går over og tillykke med graviditeten

Anmeld

22. oktober 2010

Camumilla

betiinsen skriver:

jeg har det værest om morgenen og om aftenen, så tror det er lidt forskelligt.. men ja det er irriterende og det eneste jeg kan gøre er at spise hele tiden selvom det ikke er så sjovt, og så har jeg købt de der armbånd der skulle hjælpe mod kvalme, og synes det virker lidt på mig, så det er dejligt

Ahaaa... De armbånd der virker ikke på mig sys jeg... Det værste er at jeg ikke kaster op men bare har den her klamme klamme kvalme... Ville sgu være dejligere det kom op...

Anmeld

22. oktober 2010

Camumilla

sophieamalia skriver:

Hvor langt er du henne?? fordi jeg syntes jeg kan nikke genkendelse til det, her sidst i min graviditet.. Der har jeg haft kvalme om aftenen og ikke om morgenen, dog ikke hver aften!

Jeg er 7-2 henne... Og der er intet om morgenen... Kommer lige omkring spisetid... :/

Anmeld

22. oktober 2010

Amso

Camumilla skriver:

Hej alle...

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind !! Jeg har, ja jeg kalder det aftenkvalme... Sys bare det er lidt underligt, for plejer det ikke at være om morgenen...

Andre der har det ligesom mig, med at det kun er om aftenen det kommer ??

Knus mig !!

Jeg har kvalme om aftenen lige for tiden.. Er 23+5. Føles som om maden sidder lige oppe i halsen på mig, og hvis jeg skal bøvse engang, er det liiiiige så det kommer op og vender..  Ja... AD!! Og det ligemeget hvor lidt jeg har spist gennem dagen, og hvad.. Puuuhhhaaaa...

Anmeld

22. oktober 2010

Mathilde

Ja jeg havde også kun kvalme om aftenen! Det startede, da jeg var 6uger henne og stoppede da jeg var 13-14uger henne... Men det var en hård periode. Jeg spiste som regel frugtsmoothies eller sodavandsis til aftensmad

Anmeld

22. oktober 2010

Camumilla

Mathilde skriver:

Ja jeg havde også kun kvalme om aftenen! Det startede, da jeg var 6uger henne og stoppede da jeg var 13-14uger henne... Men det var en hård periode. Jeg spiste som regel frugtsmoothies eller sodavandsis til aftensmad

Sodavandsis er også min gode ven for tiden....

Men altså, hvis det så bare gad komme op... Ihh!

Anmeld

22. oktober 2010

Camumilla

Amso skriver:

Jeg har kvalme om aftenen lige for tiden.. Er 23+5. Føles som om maden sidder lige oppe i halsen på mig, og hvis jeg skal bøvse engang, er det liiiiige så det kommer op og vender..  Ja... AD!! Og det ligemeget hvor lidt jeg har spist gennem dagen, og hvad.. Puuuhhhaaaa...

Har det på præcis samme måde.... Puhaaaa.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.