Mmm... så prøvede jeg også det... ;) pinligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Hi hi.

Nej jeg har heller ikke prøvet det da jeg holder ham hjemme hvis han skal i gæstedagpleje andre steder end gæste huset. 

Vær du glad for du ikke kommer til at opleve det... :O) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Pyyh.... 

Sikke rar en moder der sætter rundstykker til Jer...  

Smiler ja nu havde hun jo fået os op tænkte hun nok...

Majbritt

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Smiler ja nu havde hun jo fået os op tænkte hun nok...

Majbritt

Ja det er jo det... ;) 

Anmeld

22. oktober 2010

Lone Jakobsen

ork jo, har prøvet det flere gange. har prøvet at få navnet på en gæste dp, og da jeg ringer på skal hun ikke ha mit barn, så jeg må køre tværs gennem byen pga. en fejl på dp kontoret.

har prøvet en vække en dp som konstant sov for længe.

har prøvet at møde op hos syg dp, fordi kontoret havde glemt at give mig besked om sygdommen.

(med 4 børn når man at opleve en del)

Anmeld

22. oktober 2010

saxa

MoarJ skriver:

Julie's faste dp skulle have en feriedag idag... Og dertil havde hun sørget for at Julie kom til en af de andre dp'er her i byen... 

Jeg får at vide at hun skal være ved XX og det tænker jeg ikke mere... Jeg får Julie færdig til morgen og går afsted stille og roligt... 

Kommer så ned til XX og banker på døren og tager i håndtaget for at gå ind... Der er låst... Det kunne jeg slet ikke forstå.. Hørte godt hunden gø derinde... Stod lidt og ventede... Bankede på igen i håb om dp'er kunne høre det... 

Endelig blev der lukket op og en meget rundforvirret dp stod i døren og sagde til mig "Jeg har fri idag" Hmm... 

Det kunne jeg ikke forstå - for jeg havde fået afvide at Julie skulle være hos hende... Men nej... Hun skulle være ved den anden dp'er som har samme navn... 

Dp tog det nu meget pænt og jeg undskyldte rigtig mange gange... Jeg havde det så skidt med at jeg havde fået banket hende op på hendes fri dag.... 

Puha... Næste gang Julie skal i gæste dp - SKAL jeg virkelig sørge at jeg husker det rigtige sted... 

Men tror nu ikke jeg er den eneste mor der har prøvet dette... ? 

Hahaha hvor sjovt...

Min husbonni har prøvet næsten det samme.. Jeg skulle møde tidligere ind til et morgenmøde og derfor skulle han afl. Yasmin.. Vores Dp plejer altid at ringe til min tlf hvis der er noget.. Det gjorde hun så den dag for at melde sig syg.. Yasmin og Far var på vej derud og han havde som sædvanligt ikke sin mobil med sig.. Hvilket resulterede i at jeg ikke kunne få fat i ham efter samtalen med dp'eren.. Så da han kom derud, kom en halvsovende dp-mor ud i døren med rødsprængte øjne og snot i hele kraniet.. Min husbonni undskyldte mange gange og fik adressen til hende Yasmin skulle i gæste ved.. Hvilket var i den anden ende af byen..  Så de kom på en lang morgen tur den morgen og husbonni kom meget sent i seng den dag.. (han arbejde nat)

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

saxi skriver:

Hahaha hvor sjovt...

Min husbonni har prøvet næsten det samme.. Jeg skulle møde tidligere ind til et morgenmøde og derfor skulle han afl. Yasmin.. Vores Dp plejer altid at ringe til min tlf hvis der er noget.. Det gjorde hun så den dag for at melde sig syg.. Yasmin og Far var på vej derud og han havde som sædvanligt ikke sin mobil med sig.. Hvilket resulterede i at jeg ikke kunne få fat i ham efter samtalen med dp'eren.. Så da han kom derud, kom en halvsovende dp-mor ud i døren med rødsprængte øjne og snot i hele kraniet.. Min husbonni undskyldte mange gange og fik adressen til hende Yasmin skulle i gæste ved.. Hvilket var i den anden ende af byen..  Så de kom på en lang morgen tur den morgen og husbonni kom meget sent i seng den dag.. (han arbejde nat)

Hehe... Ja Julie's gæste dp var også i den anden ende af byen... Puha en gå tur... 

Anmeld

22. oktober 2010

mor-til-vanessa

åhhh hvor pinligt

Anmeld

22. oktober 2010

Miamaja

hehe.. det er liige saadan noget jeg kunne finde paa!

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

mor-til-vanessa skriver:

åhhh hvor pinligt

Mega pinligt... 

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

Miamaja skriver:

hehe.. det er liige saadan noget jeg kunne finde paa!

Aner virkelig ikke hvad der lige gik galt imorges... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.