Mmm... så prøvede jeg også det... ;) pinligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Mira0911

Julie's faste dp skulle have en feriedag idag... Og dertil havde hun sørget for at Julie kom til en af de andre dp'er her i byen... 

Jeg får at vide at hun skal være ved XX og det tænker jeg ikke mere... Jeg får Julie færdig til morgen og går afsted stille og roligt... 

Kommer så ned til XX og banker på døren og tager i håndtaget for at gå ind... Der er låst... Det kunne jeg slet ikke forstå.. Hørte godt hunden gø derinde... Stod lidt og ventede... Bankede på igen i håb om dp'er kunne høre det... 

Endelig blev der lukket op og en meget rundforvirret dp stod i døren og sagde til mig "Jeg har fri idag" Hmm... 

Det kunne jeg ikke forstå - for jeg havde fået afvide at Julie skulle være hos hende... Men nej... Hun skulle være ved den anden dp'er som har samme navn... 

Dp tog det nu meget pænt og jeg undskyldte rigtig mange gange... Jeg havde det så skidt med at jeg havde fået banket hende op på hendes fri dag.... 

Puha... Næste gang Julie skal i gæste dp - SKAL jeg virkelig sørge at jeg husker det rigtige sted... 

Men tror nu ikke jeg er den eneste mor der har prøvet dette... ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Mussen2

Hvor sjovt, mon ikke hun har fået sig et godt grin

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

Mussen2 skriver:

Hvor sjovt, mon ikke hun har fået sig et godt grin

Jo tror nu nok hun har fået sig et lille grin... ;) 

Anmeld

22. oktober 2010

Stumpen

Her skal vi ringe til den pågældende gæstedagplejere og sige om barnet kommer eller ej, så nej, den har jeg ikke prøvet

Anmeld

22. oktober 2010

Mussen2

MoarJ skriver:

Jo tror nu nok hun har fået sig et lille grin...  

Og det gjorde jeg også.... Kan lige se det for mig

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

Stumpen skriver:

Her skal vi ringe til den pågældende gæstedagplejere og sige om barnet kommer eller ej, så nej, den har jeg ikke prøvet

Det var nu faktisk også en ret god idé at gøre... 

Puha jeg havde det skidt da jeg gik derfra... 

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Hi hi.

Nej jeg har heller ikke prøvet det da jeg holder ham hjemme hvis han skal i gæstedagpleje andre steder end gæste huset. 

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

Mussen2 skriver:

Og det gjorde jeg også.... Kan lige se det for mig

Hehe... Det sker aldrig for mig igen... Nu går denne historie rundt ved alle dp'er her i byen... Glæder mig slet ikke til at skal aflevere Julie i legestue på Tirsdag hvor alle dp'er er... 

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Julie's faste dp skulle have en feriedag idag... Og dertil havde hun sørget for at Julie kom til en af de andre dp'er her i byen... 

Jeg får at vide at hun skal være ved XX og det tænker jeg ikke mere... Jeg får Julie færdig til morgen og går afsted stille og roligt... 

Kommer så ned til XX og banker på døren og tager i håndtaget for at gå ind... Der er låst... Det kunne jeg slet ikke forstå.. Hørte godt hunden gø derinde... Stod lidt og ventede... Bankede på igen i håb om dp'er kunne høre det... 

Endelig blev der lukket op og en meget rundforvirret dp stod i døren og sagde til mig "Jeg har fri idag" Hmm... 

Det kunne jeg ikke forstå - for jeg havde fået afvide at Julie skulle være hos hende... Men nej... Hun skulle være ved den anden dp'er som har samme navn... 

Dp tog det nu meget pænt og jeg undskyldte rigtig mange gange... Jeg havde det så skidt med at jeg havde fået banket hende op på hendes fri dag.... 

Puha... Næste gang Julie skal i gæste dp - SKAL jeg virkelig sørge at jeg husker det rigtige sted... 

Men tror nu ikke jeg er den eneste mor der har prøvet dette... ? 

Det kan jo ske... Jeg havde også fri en fredag for lææææææææææææææænge siden og barnets mor havde sagt vi holder bare en fridag sammen med dig... Fint tænkte jeg...

Det var farmor som hentede barnet torsdag eftermiddag og jeg ønskede dem begge god weekend

Næste morgen kl. 6.30 bankede det på døren og jeg var med strithår og hele badullen oppe og åbne og der stod de uden for dør og smilede og sagde godmorgen søde Majbritt har i forsovet jer ... smilede tilbage og sagde har vi ikke fredag idag og sendte hende et smil hvorpå jeg sagde det var min fridag...

Ups sagde hun, det havde jeg da helt glemt og ringede til mormor som havde husket at hun skulle passe lille pigen

20min. efter hun kørte herfra fik jeg en sms fra moderen hvorpå der stod...

Undskyld søde Majbritt jeg har sat rundstykker uden for din dør til dig og Casper med ønsket om en god weekend...

Majbritt

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Det kan jo ske... Jeg havde også fri en fredag for lææææææææææææææænge siden og barnets mor havde sagt vi holder bare en fridag sammen med dig... Fint tænkte jeg...

Det var farmor som hentede barnet torsdag eftermiddag og jeg ønskede dem begge god weekend

Næste morgen kl. 6.30 bankede det på døren og jeg var med strithår og hele badullen oppe og åbne og der stod de uden for dør og smilede og sagde godmorgen søde Majbritt har i forsovet jer ... smilede tilbage og sagde har vi ikke fredag idag og sendte hende et smil hvorpå jeg sagde det var min fridag...

Ups sagde hun, det havde jeg da helt glemt og ringede til mormor som havde husket at hun skulle passe lille pigen

20min. efter hun kørte herfra fik jeg en sms fra moderen hvorpå der stod...

Undskyld søde Majbritt jeg har sat rundstykker uden for din dør til dig og Casper med ønsket om en god weekend...

Majbritt

Pyyh.... 

Sikke rar en moder der sætter rundstykker til Jer... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.