Mærkelig læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Mille83

sophieamalia skriver:

Skulle ringe og hører min læge ad, angående den flåt der havde bidt sig fast i min lårbasse, som så var forsvundet igen.. 

Nå men jeg ringer til hende og siger, jeg er gravid og har fået den på mig, og så videre.. Og så siger hun så jeg skal have noget for det.. 

Fint nok, så spørger hun så, hvor meget vejer du, og hvor høj er du? Jamen jeg vejer 63 kg og er 1,60 høj.. Så udbryder hun gu hjælpe mig " Hold da fast..." Havde bare lyst til at sige, " HALLO DAME, jeg er altså gravid det er måske derfor????

Godt nok ligger min bmi på 24, hvis man udregner den med min vægt lige nu, men altså jeg er jo gravid???? 

Fatter ikke lige hendes kommentar? Den er godt nok træls at få, når man i forvejen ikke har det vildt godt med ens krop...

Nå, men pyt med hende.. Måtte bare lige ud med det...

Tror du ikke det er fordi hun mener det er lidt..? - Det er da min første tanke.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Dot D

SussieThyssen skriver:

Tror du ikke hun mente det modsatte??
Kunne hendes: "Hold da kæft" ikke være ment som: Superflot når du er SÅ langt henne??

Nu har jeg jo ikke hørt med, men den tanke slog mig lige.

Nå men uanset hvad, så er det godt du fik noget mod det.

Kærligst
Sussie

Også min tanke, måske graviditetshormonerne kun kunne høre det negativt

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

Ja, det må være mig den er gal med... UPS.

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

Tænker næsten hun siger sådan, fordi det er lidt... 

Har jeg selv oplevet min egen læge sige noget a la det, hver gang jeg har været vægten hos hende... 

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

MoarJ skriver:

Tænker næsten hun siger sådan, fordi det er lidt... 

Har jeg selv oplevet min egen læge sige noget a la det, hver gang jeg har været vægten hos hende... 

Så er det jo helt okay, fordi hvis det var den anden vej.. (ikke for at lyde selvglad eller noget.) Så kunne det virkelig ikke passe, da jeg altid har været undervægtig, og får af vide det er godt jeg har taget lidt på, nu her hvor jeg er gravid.  

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

sophieamalia skriver:

Så er det jo helt okay, fordi hvis det var den anden vej.. (ikke for at lyde selvglad eller noget.) Så kunne det virkelig ikke passe, da jeg altid har været undervægtig, og får af vide det er godt jeg har taget lidt på, nu her hvor jeg er gravid.  

Nemlig.... 

Anmeld

22. oktober 2010

Pena

Åh jeg havde selv sådan en lidt træls vægt oplevelse i dag i H&M. Pga noget medicin jeg har taget tog jeg 12 kg på meget hurtigt, og har det selvfølgelig ret skidt med det. Så er nu endt med en BMI på 29,4. Puha. Nå men det har jo resulteret i at jeg ikke længere kan være i de såkaldte almindelige str. Så jeg spurgte så en pige hvor deres afdeling med store str lå. Og så fik jeg bare det VILDESTE elevatorblik. Jeg følte jorden stod stille mens hun bare gloede på mig.

Aner ikke hvad hun tænkte, men noget foregik der ihvertfald.

Puh det er svært at vænne sig til at være tyk. Man tilhører pludselig en anden gruppe af mennesker føler jeg.

Anmeld

23. oktober 2010

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

Tror du ikke hun mente det modsatte??
Kunne hendes: "Hold da kæft" ikke være ment som: Superflot når du er SÅ langt henne??

Nu har jeg jo ikke hørt med, men den tanke slog mig lige.

Nå men uanset hvad, så er det godt du fik noget mod det.

Kærligst
Sussie

Også min tanke, for jeg synes da det er flot med den vægt, og så som gravid!

Anmeld

23. oktober 2010

SussieThyssen

bondepigen skriver:

Også min tanke, for jeg synes da det er flot med den vægt, og så som gravid!

Ja det må du nok sige

Anmeld

23. oktober 2010

serinasmor

jeg tror altså også hun mente det var lidt ... jeg er 162 høj og vejede i slutningen af graviditeten 74 kg .. altså 10 kg mere end dig og jeg vejede altså heller ikke det store inden

så flot at du ikke har taget mere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.