Mærkelig læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

CiSo

Skulle ringe og hører min læge ad, angående den flåt der havde bidt sig fast i min lårbasse, som så var forsvundet igen.. 

Nå men jeg ringer til hende og siger, jeg er gravid og har fået den på mig, og så videre.. Og så siger hun så jeg skal have noget for det.. 

Fint nok, så spørger hun så, hvor meget vejer du, og hvor høj er du? Jamen jeg vejer 63 kg og er 1,60 høj.. Så udbryder hun gu hjælpe mig " Hold da fast..." Havde bare lyst til at sige, " HALLO DAME, jeg er altså gravid det er måske derfor????

Godt nok ligger min bmi på 24, hvis man udregner den med min vægt lige nu, men altså jeg er jo gravid???? 

Fatter ikke lige hendes kommentar? Den er godt nok træls at få, når man i forvejen ikke har det vildt godt med ens krop...

Nå, men pyt med hende.. Måtte bare lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

missie20

sophieamalia skriver:

Skulle ringe og hører min læge ad, angående den flåt der havde bidt sig fast i min lårbasse, som så var forsvundet igen.. 

Nå men jeg ringer til hende og siger, jeg er gravid og har fået den på mig, og så videre.. Og så siger hun så jeg skal have noget for det.. 

Fint nok, så spørger hun så, hvor meget vejer du, og hvor høj er du? Jamen jeg vejer 63 kg og er 1,60 høj.. Så udbryder hun gu hjælpe mig " Hold da fast..." Havde bare lyst til at sige, " HALLO DAME, jeg er altså gravid det er måske derfor????

Godt nok ligger min bmi på 24, hvis man udregner den med min vægt lige nu, men altså jeg er jo gravid???? 

Fatter ikke lige hendes kommentar? Den er godt nok træls at få, når man i forvejen ikke har det vildt godt med ens krop...

Ej sikke en kælling, rent ud sagt. Hvad filen bilder hun sig ind. Det er sku da ikke den vilde vægt oh my good. Kunne forstå hun ville have fyret den kommentar af hvis du sagde du vejede 100 kg eller noget...ja mennesker kan være noget så modbydelige. Men jeg syntes altså ikke det lyder til du er overvægtig. Hun er sikkert bare misundelig. Det skal du ikke tænke på, det er hende der fejler noget. Jeg mener hvordan kan en læge tillade sig og være så dømmende???

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

missie20 skriver:

Ej sikke en kælling, rent ud sagt. Hvad filen bilder hun sig ind. Det er sku da ikke den vilde vægt oh my good. Kunne forstå hun ville have fyret den kommentar af hvis du sagde du vejede 100 kg eller noget...ja mennesker kan være noget så modbydelige. Men jeg syntes altså ikke det lyder til du er overvægtig. Hun er sikkert bare misundelig. Det skal du ikke tænke på, det er hende der fejler noget. Jeg mener hvordan kan en læge tillade sig og være så dømmende???

Ja, det er også det jeg tænker... Hun burde da have med mennesker at gøre der er meget større end mig, og hvis hun også siger sådan til dem der vejer 100 kg??? Jeg var også fuldstændig paf, og sagde slet ikke noget... Blev vildt forarget over det... En læge burde da være en man kunne stole på bestemt ikke sagde sådan noget...

Anmeld

22. oktober 2010

missie20

sophieamalia skriver:

Ja, det er også det jeg tænker... Hun burde da have med mennesker at gøre der er meget større end mig, og hvis hun også siger sådan til dem der vejer 100 kg??? Jeg var også fuldstændig paf, og sagde slet ikke noget... Blev vildt forarget over det... En læge burde da være en man kunne stole på bestemt ikke sagde sådan noget...

Ja helt ærligt, man skulle tro hun have noget mellem ørerne når hun har læst i så mange år. Ja hun er sku tavelig.

Anmeld

22. oktober 2010

SussieThyssen

sophieamalia skriver:

Tror du ikke hun mente det modsatte??
Kunne hendes: "Hold da kæft" ikke være ment som: Superflot når du er SÅ langt henne??

Nu har jeg jo ikke hørt med, men den tanke slog mig lige.

Nå men uanset hvad, så er det godt du fik noget mod det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. oktober 2010

AnneBJ

SussieThyssen skriver:

Kunne hendes: "Hold da kæft" ikke være ment som: Superflot når du er SÅ langt henne??

Kærligst
Sussie

Det har jeg også lige tænkt... For jeg tænkte også "oh my god" - hvem der bare vejede 63 FØR graviditeten... og jeg er altså kun 6 cm højere end dig...

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Sådan tænkte jeg også...

Anmeld

22. oktober 2010

JulieE

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Ja, dte var også min første tanke...

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

Ej gud... Sådan havde jeg da slet ikke tænkt på det??  Håber sørme da det var det hun mente!! Det er nok mine hormoner, der har fået vendt det måske?

Anmeld

22. oktober 2010

<3

Tror du ikke at det netop var fordi du ikke vejer særlig meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.