Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
6800 skriver: Min gik i lørdags, og har endnu ikke født, men har haft MANGE plukkeveer og masser af slimet udflåd siden...er i dag 41+5
Min gik i lørdags, og har endnu ikke født, men har haft MANGE plukkeveer og masser af slimet udflåd siden...er i dag 41+5
Hihi, ja det giver jo ikke ligefrem gode forhåbninger fra min side, da jeg kun er 40+2.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sophieamalia skriver: Ja, det er bare så dejligt med snot fra begge ender.. haha ej føj......
Ja, det er bare så dejligt med snot fra begge ender.. haha ej føj......
Ja giver en ny mening til mangt og meget Men håber da at nu er fødslen igang!
Kirle skriver: Ja giver en ny mening til mangt og meget Men håber da at nu er fødslen igang!
Ja puha.. Jamen det håber jeg da, fordi her til morgen er der røget mere af den...
Ikke for at tage modet fra dig, men min gik lørdag i sidste uge, der var jeg 40+1, og jeg har altså stadig ikke født
Bromberg skriver: Ikke for at tage modet fra dig, men min gik lørdag i sidste uge, der var jeg 40+1, og jeg har altså stadig ikke født
Ahr hvor surt. håber ikke det går sådan for mig..
Jaa .. Min gik for snart to uger siden , og der er stadig ikke sket mere
Men håber snart der sker mere for dig !
sophieamalia skriver: Ahr hvor surt. håber ikke det går sådan for mig..
Det håber jeg heller ikke for dig.. For fy for satan det er ikke sjovt mere
Min gik en lørdag, og jeg fødte tidligt onsdag morgen efter veer i 40 timer (så fødslen gik i gang mandag).
for dig.
Hey
Er i 41+0. Jeg fik så småt veer i nat kl 2, og slimproppen gik kl 6, og der kommer stadig noget. Stadig lidt veer engang i mellem. Gik lidt i stå...men tror det er meget forskelligt, hvor lang tid der går efter den er gået.
Min slimprop gik fredag aften omkring kl. 21, og allerede en times tid efter begyndte de første veer Jeg fødte min lille guldklump Phillip næste formiddag kl. 9.52 Så når slimproppen går, KAN det godt gå stærkt Håber du snart får din lille skat at se
ihvertfald fingre for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128