Slimprop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

CiSo

Ja, jeg tror sørme min slimprop er røget.. Jeg var ude og shoppe med min mor idag, og syntes det føltes rimlig vådt i mine bukser..

Smutter så på toilettet, og da jeg hiver bukserne ned er der den største slim klat (sorry de klamme detaljer.) Virkelig stor og ulækker.. 

Så jubiiiiiiiii, det første tegn på at lillemanden måske vil ud..

og er endda kun 40+2..

Jeg går da ikke over tid.. Eller? siger man ikke der kan gå mange dage fra slimprop til fødsel. 

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

RiUL

sophieamalia skriver:

Ja, jeg tror sørme min slimprop er røget.. Jeg var ude og shoppe med min mor idag, og syntes det føltes rimlig vådt i mine bukser..

Smutter så på toilettet, og da jeg hiver bukserne ned er der den største slim klat (sorry de klamme detaljer.) Virkelig stor og ulækker.. 

og er endda kun 40+2..

Jeg går da ikke over tid.. Eller? siger man ikke der kan gå mange dage fra slimprop til fødsel. 

Sophie

Uha hvor spændende

Anmeld

22. oktober 2010

SussieThyssen

sophieamalia skriver:

og er endda kun 40+2..

Sophie

Det lyder som om det er lige op over

Uhhh hvor er det spændende. 

Som regel går der kun op til et par dage, når du er i uge 40, så med held, har du lilletrolden om et par døgn

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

rikkebw skriver:

Uha hvor spændende

Ja, helt vildt!!! 

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

SussieThyssen skriver:

Det lyder som om det er lige op over

Uhhh hvor er det spændende. 

Som regel går der kun op til et par dage, når du er i uge 40, så med held, har du lilletrolden om et par døgn

Kærligst
Sussie

Ej hvor godt, lige sådan en kommentar jeg havde brug for.. Ikke mere end et par dage, lige til at holde til. (håber du har ret.) 

Anmeld

22. oktober 2010

SussieThyssen

sophieamalia skriver:

Ej hvor godt, lige sådan en kommentar jeg havde brug for.. Ikke mere end et par dage, lige til at holde til. (håber du har ret.) 

Det håber jeg også

Anmeld

22. oktober 2010

RiUL

sophieamalia skriver:

Ja, helt vildt!!! 

Held og lykke når tiden er inde Blir skønt når baby kommer ud

Anmeld

22. oktober 2010

<3

Få det tjekket af jm til næste tjek, for den kan vist gå af flere omgange min gik igennem hele graviditeten og får også en mindre version af den ved ægløsning - elsker sådanne nasty detaljer

Anmeld

22. oktober 2010

6800

sophieamalia skriver:

og er endda kun 40+2..

Sophie

Min gik i lørdags, og har endnu ikke født, men har haft MANGE plukkeveer og masser af slimet udflåd siden...er i dag 41+5

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

Kirle skriver:

Få det tjekket af jm til næste tjek, for den kan vist gå af flere omgange min gik igennem hele graviditeten og får også en mindre version af den ved ægløsning - elsker sådanne nasty detaljer

Ja, det er bare så dejligt med snot fra begge ender.. haha ej føj......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.