"surprise baby shower" til far!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

OK, min dag i går: Sov længe, mens Niklas flexede og havde den lille fordi mor var rigtig rigtig træt. Stod op og fik morgenkaffen på sengen. Daskede rundt i byen og småshoppede lidt med mormor og Jonte i vogn, indtil kl 16 hvor min gode ven stødte til og Jonte og Mormor gik hjem og fik ham parkeret hos farmand. Nittemor gik derefter på et noget tvivlsomt værtshus af typen hvor man må ryge indenfor, og drak, røg, sang og festede fra 16 til 18 med gamle venner indtil tidspunktet hvor hun havde en aftale om at komme hjem. Så ringede hun til sin kæreste, ikke en, ikke to, men TRE gange og udskød tidspunktet indtil hun, uden andet en smil og kyssesmileys, fik carte blanche til at blive ude så længe hun ville OG endda sove til 9 næste morgen.

Dvs. mens du sad og planlagde den fantastiske mandebabyshowerfest, så slingerede jeg glad og fuld og rund hjem kl 22 og puttede min nye uldjakke OG min (læs: Niklas') iPhone i vaskemaskinen - ingen af delene må vaskes i maskine - og trods det skånsomme uldprogram har en af delene ladet livet. Ikke jakken. Men fik jeg skæld ud? Næh, han hjalp bare lige med at tilbyde at lægge ud for en ny...

DU ER VERDENS BEDSTE KÆRESTE!!! Og hvor ville jeg ønske at jeg først havde læst din tråd i morgen

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

<3

Ja det gjorde vi også. Det er så fed en følelse man får indeni

Her var det kærestens 30års fødselsdag 13 dage før Tjalfe kom og 21dage før termin og den blev fejret med stor fest, vi havde så lånt et hus med alt og alle også skulle der bare drikkes og festes igennem Jeg gik efter et par timer så han kunne få lov til at være uden alt det graviditetsnoget

Anmeld

23. oktober 2010

DK

Ihh tak! Altså man kan vel godt holde et baby-surprise-party EFTER at babyen er kommet til verden?? Altså jeg mener, det kan vel altid planlægges og jeg garanterer at Manden-Jeres bliver lige så glad uanset anledningen

Men tak for roserne!! Jeg følte mig også enormt overskudsagtig!!

Rosa: Husk at man SKIFTES til at være verdens bedste kæreste! Nu var Niklas det muligvis den anden dag, men så kan du jo bare  være det en anden dag!! F.eks. arrangere sådan noget a la det her næste gang i er i Stockholm!!! Og så kan han dalre rundt hele natten, mens du har svigermor OG baby-vagt! Se det tar kegler! Derudover så skal du huske på hvor ussel en kæreste jeg ellers er pt, med bækkenløsning, brok og for store (og dyre) shopping vaner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.