OK, min dag i går: Sov længe, mens Niklas flexede og havde den lille fordi mor var rigtig rigtig træt. Stod op og fik morgenkaffen på sengen. Daskede rundt i byen og småshoppede lidt med mormor og Jonte i vogn, indtil kl 16 hvor min gode ven stødte til og Jonte og Mormor gik hjem og fik ham parkeret hos farmand. Nittemor gik derefter på et noget tvivlsomt værtshus af typen hvor man må ryge indenfor, og drak, røg, sang og festede fra 16 til 18 med gamle venner indtil tidspunktet hvor hun havde en aftale om at komme hjem. Så ringede hun til sin kæreste, ikke en, ikke to, men TRE gange og udskød tidspunktet indtil hun, uden andet en smil og kyssesmileys, fik carte blanche til at blive ude så længe hun ville OG endda sove til 9 næste morgen.
Dvs. mens du sad og planlagde den fantastiske mandebabyshowerfest, så slingerede jeg glad og fuld og rund hjem kl 22 og puttede min nye uldjakke OG min (læs: Niklas') iPhone i vaskemaskinen - ingen af delene må vaskes i maskine - og trods det skånsomme uldprogram har en af delene ladet livet. Ikke jakken. Men fik jeg skæld ud? Næh, han hjalp bare lige med at tilbyde at lægge ud for en ny... 
DU ER VERDENS BEDSTE KÆRESTE!!! Og hvor ville jeg ønske at jeg først havde læst din tråd i morgen 
Knus og kram
Anmeld