Jep! Bare kald mig verdens bedste kæreste!!
Jeg har arrangeret at baby shower for kæresten. Altså som han vil kunne lide det. Derfor kommer alle gutterne den sidste lørdag i november! Jeg vil købe øl, bailey til kaffe-bailey osv. ind inden og så kommer de alle her uden at han ved det. Kirstine og jeg kører og så har de en herre-aften herhjemme med efterfølgende bytur! Jeg har allieret mig med en af hans bedste kammerater som kontakter de rigtige gutter og får den rigtige aften stablet på benene, for helt ærligt: så ved han nok bedre hvordan deres aften kan lykkedes end jeg!! Det er jo ikke sikkert at lyserøde drinks og sing star vil gøre deres fest helt uforglemmelig (eller på den anden side, måske netop de ting ville gøre det, he he)
Jeg ved at han bliver rigtig rigtig glad OG overrasket! Han skal til julefrokost med firmaet d. 17/12, og med gutterne d. 18/12 og så er der naturligvis nytårsaften osv, og alle de gange kan han ikke drikke særlig meget fordi at han jo skal være til at "have med/kunne blive ædru på 5 min." hvis jeg nu skal føde eller der sker noget andet noget med babyen/mig! Derfor denne "før du bliver far-fest" så han kan få en sidste nat med kliken inden termins-periode og spædbarnsperiode osv!
Ihhhh jeg glæder mig SÅDAN til alle gutterne kommer, og til at se hvornår mon det går op for ham hvorfor de er kommet! Så nu skal jeg bare se om det kan lykkedes mig at holde min mund indtil da
. Uhhh det bliver svært!!!
Men hermed er ideen givet videre!!
Knus Ditte, der føler sig SÅ overskudsagtig fordi jeg frivilligt sender manden i byen, når jeg er en flodhest og ikke skal med!! Fåååårk jeg er stolt over mig selv, he he he....
Anmeld