"surprise baby shower" til far!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.461 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

DK

Jep! Bare kald mig verdens bedste kæreste!!

Jeg har arrangeret at baby shower for kæresten. Altså som han vil kunne lide det. Derfor kommer alle gutterne den sidste lørdag i november! Jeg vil købe øl, bailey til kaffe-bailey osv. ind inden og så kommer de alle her uden at han ved det. Kirstine og jeg kører og så har de en herre-aften herhjemme med efterfølgende bytur! Jeg har allieret mig med en af hans bedste kammerater som kontakter de rigtige gutter og får den rigtige aften stablet på benene, for helt ærligt: så ved han nok bedre hvordan deres aften kan lykkedes end jeg!! Det er jo ikke sikkert at lyserøde drinks og sing star vil gøre deres fest helt uforglemmelig (eller på den anden side, måske netop de ting ville gøre det, he he)

Jeg ved at han bliver rigtig rigtig glad OG overrasket! Han skal til julefrokost med firmaet d. 17/12, og med gutterne d. 18/12 og  så er der naturligvis nytårsaften osv, og alle de gange kan han ikke drikke særlig meget fordi at han jo skal være til at "have med/kunne blive ædru på 5 min." hvis jeg nu skal føde eller der sker noget andet noget med babyen/mig! Derfor denne "før du bliver far-fest" så han kan få en sidste nat med kliken inden termins-periode og spædbarnsperiode osv!

Ihhhh jeg glæder mig SÅDAN til alle gutterne kommer, og til at se hvornår mon det går op for ham hvorfor de er kommet! Så nu skal jeg bare se om det kan lykkedes mig at holde min mund indtil da. Uhhh det bliver svært!!!

Men hermed er ideen givet videre!!

Knus Ditte, der føler sig SÅ overskudsagtig fordi jeg frivilligt sender manden i byen, når jeg er en flodhest og ikke skal med!! Fåååårk jeg er stolt over mig selv, he he he.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Sunflower

Det er bare en SUPER idé Den er hermed tyv stjålet Sådan vil jeg også glæde manden min når det bliver vores tur

Anmeld

22. oktober 2010

roenlund

Hvor er det bare en fed ide...

Desværre lidt sent for mig da jeg går ind i uge 39 i morgen, så her venter vi bare på BABY

Anmeld

22. oktober 2010

Miamaja

haha hvor er du sjov! Alletiders ide iovrigt for alle fremtidige faedre

Anmeld

22. oktober 2010

VIPpigen

Fanme friskt... Nu tør jeg ikke rigtig gøre det mere, da jeg sendte ham i byen i fredags måtte jeg kalde ham hjem pisse fuld, og have ham med på fødegangen hvor jeg blev indlagt. Men for pokker den ide kunne jeg godt have brugt lidt før... Men stor ros, syntes det er vildt fedt gjort

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Ej hvor er det bare en super fed ide  

Det skal du nok blive populær for. 

Anmeld

22. oktober 2010

Brams

DK skriver:

Jep! Bare kald mig verdens bedste kæreste!!

Jeg har arrangeret at baby shower for kæresten. Altså som han vil kunne lide det. Derfor kommer alle gutterne den sidste lørdag i november! Jeg vil købe øl, bailey til kaffe-bailey osv. ind inden og så kommer de alle her uden at han ved det. Kirstine og jeg kører og så har de en herre-aften herhjemme med efterfølgende bytur! Jeg har allieret mig med en af hans bedste kammerater som kontakter de rigtige gutter og får den rigtige aften stablet på benene, for helt ærligt: så ved han nok bedre hvordan deres aften kan lykkedes end jeg!! Det er jo ikke sikkert at lyserøde drinks og sing star vil gøre deres fest helt uforglemmelig (eller på den anden side, måske netop de ting ville gøre det, he he)

Jeg ved at han bliver rigtig rigtig glad OG overrasket! Han skal til julefrokost med firmaet d. 17/12, og med gutterne d. 18/12 og  så er der naturligvis nytårsaften osv, og alle de gange kan han ikke drikke særlig meget fordi at han jo skal være til at "have med/kunne blive ædru på 5 min." hvis jeg nu skal føde eller der sker noget andet noget med babyen/mig! Derfor denne "før du bliver far-fest" så han kan få en sidste nat med kliken inden termins-periode og spædbarnsperiode osv!

Ihhhh jeg glæder mig SÅDAN til alle gutterne kommer, og til at se hvornår mon det går op for ham hvorfor de er kommet! Så nu skal jeg bare se om det kan lykkedes mig at holde min mund indtil da. Uhhh det bliver svært!!!

Men hermed er ideen givet videre!!

Knus Ditte, der føler sig SÅ overskudsagtig fordi jeg frivilligt sender manden i byen, når jeg er en flodhest og ikke skal med!! Fåååårk jeg er stolt over mig selv, he he he.... 

Fantastisk idé - fik selv et super dejligt baby-shower arrangeret af min søster og min veninde og det blev jeg bare SÅ glad for, så jeg er da helt sikker på at han vil synes du er verdens bedste kæreste - respekt!!!

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

Hvor er det bare en fantastisk god idé, det skal han nok blive glad for.. og jo du er da vidst en super god kæreste.. 

Anmeld

23. oktober 2010

Riksen

Thumbs up!

Det var da en god ide - og ja, du er virkelig overskudskæreste nr.1!

Anmeld

23. oktober 2010

Mettemus

Wauw - du er da virkelig den bedste kæreste! Det er så fedt at have hemmeligheder der er så gode at man må slå indviklede knuder på sig selv for ikke at komme til at afsløre dem! Glæder mig til en opdatering!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.