Utroskab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

thildemus

Jeg har altid sagt, at jeg ville ønske, at jeg kunne smide ham for porten hvis jeg opdagede utroskab - for jeg ville gøre begge vores liv til et helvede med mine usikkerheder, hvis jeg ikke gjorde det. Men aner ikke hvad jeg ville gøre. Har aldrig opdaget det, hvis det er sket mod mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Faith

B&J skriver:

Selv om jeg elsker min fyr over alt på jorden og kan ikke forstille mig et liv uden ham men hvis han var sammen med en anden eller kyssede en anden så ville jeg flippe vildt ud og sige du kender døren selv om vi bord sammen det gør man ikke over for mig

Det er rigtig stærkt hvis du kan gøre det..... Men er du 120% sikker på at du ville kunne gøre det? Et er i teorien, noget andet er praksis. Forstå mig ret, jeg betvivler ikke dine ord, for jeg kender dig ikke, og jeg ville ønske jeg kunne sige det samme som dig. Men det er jeg ikke stærk nok til. Ville ikke kunne undvære min mand.

Anmeld

22. oktober 2010

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Hvordan ville i reagere hvis jeres partner var jer utro?

De fleste ville jo nok sige at så var det ud af vagten, men hvis man virkelig forestillede sig at man stod i situationen, hvad ville man så gøre?

Er der forskel på at have sex med en anden eller "kun" at kysse en anden?

Begrund gerne jeres svar.

Uha...ja det er svært.
Men nej....jeg hverken kan eller vil acceptere noget med andre...for hvis min mand holder så lidt af mig, at han har lyst til at kissemisse eller have sex med andre, så er det bare ikke ham og mig. Så enkelt er det, og jeg vil ikke bruge mit liv på en, der ville gøre mig så ked af det, som han ville gøre i den situation. Ikke at jeg ikke kunne tilgive ham, det ville jeg sagtens kunne, for jeg bærer aldrig nag til nogen, men det skulle så bare ikke være ham eller mig mere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Nu er jeg meget meget jaloux anlagt, og går i behandling for det....

Hvis min mand var mig utro ville jeg ønske jeg kunne tilgive ham og leve vider sammen med ham, for jeg elsker ham mere end noget andet i denne verden.....

Men jeg ville blive nød til at bede ham flytte, for jeg ville blive et helvede at leve sammen med bagefter... Jeg ville være mistroisk bare han skulle til købmanden efter en liter mælk.  Og det ville være synd for både ham og mig, og på et eller andet tidspunkt ville det alligevel ødelægge forholdet.

Så nej, jeg ville ikke kunne acceptere min mand var mig utro!

Men hvorfor skulle han også være det, han fortæller mig hver eneste dag at jeg er den dejligste og mest sexede kone man kan tænke sig! Og er det løgn han syntes det, så skulle han have satset på en uddannelse som skuespiller frem for pædagog....

Anmeld

22. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Hvis jeg tager vores situation i betrægtning lige nu og her , så ville jeg ik være et sekund i tvivl om at han bare skulle se at få pakket sine ting og det kunne ikk gå for langsomt !

- Tænker jeg på da vi havde det fantastisk sammen , jamen så ved jeg faktisk ikk om jeg ville smide ham ud , tilgive ham det ved jeg sku heller ikk om jeg ville , den er svær , jeg har altid været meget imod utroskab , jeg ville have enormt svært ved at stole på manden igen , jeg ville sku nok smide ham .

Anmeld

22. oktober 2010

B&J

smillaluna skriver:

Det er rigtig stærkt hvis du kan gøre det..... Men er du 120% sikker på at du ville kunne gøre det? Et er i teorien, noget andet er praksis. Forstå mig ret, jeg betvivler ikke dine ord, for jeg kender dig ikke, og jeg ville ønske jeg kunne sige det samme som dig. Men det er jeg ikke stærk nok til. Ville ikke kunne undvære min mand.

Min fyr har gjordt noget dumt over for mig hvor jeg har tilgivet ham vil ikke lige fortælle hvad det er men det er ikke utro...

men hvis han var utro så skulle han ikke vise sig hos mig igen det kan jeg ikke tilgive det kan jeg bare ikke hvis han ikke har nok i mig eller ikke var voksen nok til selv af fortælle mig at der var et problem i vores forhold og han ikke kunne snakke med mig om det ja så står min verden ikke mere....

Anmeld

22. oktober 2010

Faith

B&J skriver:

Min fyr har gjordt noget dumt over for mig hvor jeg har tilgivet ham vil ikke lige fortælle hvad det er men det er ikke utro...

men hvis han var utro så skulle han ikke vise sig hos mig igen det kan jeg ikke tilgive det kan jeg bare ikke hvis han ikke har nok i mig eller ikke var voksen nok til selv af fortælle mig at der var et problem i vores forhold og han ikke kunne snakke med mig om det ja så står min verden ikke mere....

Det er flot du har det sådan

Anmeld

22. oktober 2010

Faith

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Nu er jeg meget meget jaloux anlagt, og går i behandling for det....

Hvis min mand var mig utro ville jeg ønske jeg kunne tilgive ham og leve vider sammen med ham, for jeg elsker ham mere end noget andet i denne verden.....

Men jeg ville blive nød til at bede ham flytte, for jeg ville blive et helvede at leve sammen med bagefter... Jeg ville være mistroisk bare han skulle til købmanden efter en liter mælk.  Og det ville være synd for både ham og mig, og på et eller andet tidspunkt ville det alligevel ødelægge forholdet.

Så nej, jeg ville ikke kunne acceptere min mand var mig utro!

Men hvorfor skulle han også være det, han fortæller mig hver eneste dag at jeg er den dejligste og mest sexede kone man kan tænke sig! Og er det løgn han syntes det, så skulle han have satset på en uddannelse som skuespiller frem for pædagog....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.