Min kæreste begyndte at opføre sig lidt underligt og vidste ikke hvad han ville med os pludseligt, hvor jeg så fandt ud af at han via facebook havde kontakt med en gammel kæreste, de havde så mødt hinanden og kysset lidt, over en periode. Jeg bad han smutte og de blev så kærester i 3-4 mdr. Hvor han tilsidst opdagede hvad det var han havde gjort og bad om tilgivelse osv. (kort fortalt)
Han fik lov at komme tilbage, for vi havde en dreng på 1½ år, hus osv osv. Vi havde været sammen i 9 år, selv om jeg egentlig nød at være alene med vores dreng, glædede mig til at skulle møde en ny fyr engang og hvad man nu kan drømme om, når raseriet har lagt sig, så valgt jeg ham. Havde svært ved at kunne se mig selv uden ham, da han var min ven, klippe og alt det der.
Jeg havde sagt til folk at det var slut, vi skulle ikke være sammen igen, nu skulle jeg have en fyr som kunne alt det han ikke kunne (han har en muskelsygdom), men ja nu er vi igang med at planlægge endnu et barn.
Tilgive ham kommer jeg aldrig til, og jeg tænker da ofte på det, men vi er sammen og har det godt.
Anmeld