Utroskab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Faith

Hvordan ville i reagere hvis jeres partner var jer utro?

De fleste ville jo nok sige at så var det ud af vagten, men hvis man virkelig forestillede sig at man stod i situationen, hvad ville man så gøre?

Er der forskel på at have sex med en anden eller "kun" at kysse en anden?

Begrund gerne jeres svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

aarhusmor

Jeg går ud fra at min mand ikke er mig utro nu - altså det tror jeg ikke han er og jeg tror heller ikke han kunne tænke sig at være det.

Hvis han i løbet af vores liv kommer til at kysse en anden eller have sex en gang, ville jeg måske tilgive ham. For jeg har ikke lyst til at have andre i mit liv end ham.

Men nærede han følelser for en anden kvinde, så fanden stå i det! Jeg kan godt klare mig selv!

Anmeld

22. oktober 2010

AnneBJ

aarhusmor skriver:

Jeg går ud fra at min mand ikke er mig utro nu - altså det tror jeg ikke han er og jeg tror heller ikke han kunne tænke sig at være det.

Hvis han i løbet af vores liv kommer til at kysse en anden eller have sex en gang, ville jeg måske tilgive ham. For jeg har ikke lyst til at have andre i mit liv end ham.

Men nærede han følelser for en anden kvinde, så fanden stå i det! Jeg kan godt klare mig selv!

Tror jeg er rimelig enig... Men det er svært at overveje situationen sådan helt alvorligt.. For jeg har altid sagt "en gang utro, altid utro"... Men måske bliver jeg bare blødere her på mine gravide og ældre dage...

Anmeld

22. oktober 2010

Faith

aarhusmor skriver:

Det forstår jeg godt.... Jeg kan heller ikke med 100% sikkerhed sige at jeg ville smide min mand på porten hvis han trådte ved siden af en enkelt gang, for kan ganske enkelt ikke undvære ham i mit liv.

Men hvis han kom hjem og sagde at han havde fået følelser for en anden, ville jeg bede ham pakke sit tøj og gå. Så måtte jeg jo lære at undvære ham.

Anmeld

22. oktober 2010

wamse

Jeg ville vælge at smide ham for porten, for hvis han ikke fattede at han havde guld der hjemme, hvad skulle han så være her for.

I mine øjne er man også utro, hvis man kysser, men kys ville jeg kunne tilgive, det ville jeg under ingen omstændigheder ved sex.

Jeg ville aldrig kunne turde at stole på ham igen, derfor ville et forjold heller ikke kunne fortsætte.

Anmeld

22. oktober 2010

Heidisbebs

wamse skriver:

Jeg ville vælge at smide ham for porten, for hvis han ikke fattede at han havde guld der hjemme, hvad skulle han så være her for.

I mine øjne er man også utro, hvis man kysser, men kys ville jeg kunne tilgive, det ville jeg under ingen omstændigheder ved sex.

Jeg ville aldrig kunne turde at stole på ham igen, derfor ville et forjold heller ikke kunne fortsætte.

Er helt enig

Anmeld

22. oktober 2010

Faith

wamse skriver:

Jeg er helt enig med dig i at der er stor forskel på kys og sex.... Og jeg ville osse ønske at jeg med 100% sikkerhed kunne sige at jeg ville smide ham på porten hvis han var utro. Det kan jeg bare desværre ikke

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Jeg er så meget mod utroskab og har altid sagt at jeg bare ikke ville kunne acceptere det. MEN når jeg så tænker over det så er man altså 2 om at ødelægge et forhold, det er selvfølgelig ingen undskyldning man kan komme til en og snakke om det og arbejde på forholdet. Men det er jo ikke alle der synes det er lige nemt. Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg ville regere jeg tror jeg ville blive sindsyg ked af det og nok også lidt bange da jeg elsker ham helt ubeskriveligt meget og slet ikke kunne forstille mig utroskab i vores forhold. Også tror jeg at vi skulle snakke om det og hvorfor han gjorde som han gjorde måske med en prof ind over jeg ved det ikke. Men alt efter hvad grunden var ville jeg nok dømme ud fra det. 

Er det fordi han ikke kan lide mig mere jamen så skal man jo bare ikke være sammen mere. 

Men er det fordi han simpelt hen ikke få nok af mig at jeg ikke har været der for ham og givet ham det han havde behov for jamen så ville jeg klart tage en tilgivelse op til overvejelse. 

FX for 2 dage siden spurgte jeg ham faktisk om han kunne finde på at være sammen med en anden fordi jeg ikke lige nu kan give ham nærhed og tilfreds stille ham, og det har jeg haft det så dårligt med og var faktisk bange, men det sagde han selvfølgelig nej til og han ved jo hvorfor jeg er sådan lige nu og det er jo kun for en kort periode. 

Anmeld

22. oktober 2010

Fleur07

Min kæreste begyndte at opføre sig lidt underligt og vidste ikke hvad han ville med os pludseligt, hvor jeg så fandt ud af at han via facebook havde kontakt med en gammel kæreste, de havde så mødt hinanden og kysset lidt, over en periode. Jeg bad han smutte og de blev så kærester i 3-4 mdr. Hvor han tilsidst opdagede hvad det var han havde gjort og bad om tilgivelse osv.  (kort fortalt)

Han fik lov at komme tilbage, for vi havde en dreng på 1½ år, hus osv osv. Vi havde været sammen i 9 år, selv om jeg egentlig nød at være alene med vores dreng, glædede mig til at skulle møde en ny fyr engang og hvad man nu kan drømme om, når raseriet har lagt sig, så valgt jeg ham. Havde svært ved at kunne se mig selv uden ham, da han var min ven, klippe og alt det der.

Jeg havde sagt til folk at det var slut, vi skulle ikke være sammen igen, nu skulle jeg have en fyr som kunne alt det han ikke kunne (han har en muskelsygdom), men ja nu er vi igang med at planlægge endnu et barn.

Tilgive ham kommer jeg aldrig til, og jeg tænker da ofte på det, men vi er sammen og har det godt.

Anmeld

22. oktober 2010

B&J

Selv om jeg elsker min fyr over alt på jorden og kan ikke forstille mig et liv uden ham men hvis han var sammen med en anden eller kyssede en anden så ville jeg flippe vildt ud og sige du kender døren selv om vi bord sammen det gør man ikke over for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.