Verden ifølge Bubber (Fanget i den forkerte krop)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

LouiseNielsen

Sad og så Verden ifølge Bubber igår, som handlede om det at være fanget i den forkerte krop.....

Hvad er din mening omkring dette? Hvordan ville du reagere hvis dit eget barn kom og sagde til dig om nogen år at h*n føler sig fanget i den forkerte krop....

Jeg syntes det er så fantastisk at man har muligheden for at lave kvinder om til mænd og omvendt.... Hvis det er det der skal til for at personen føler sig hel, og kan have en velfungerende hverdag, så fred være med det!!!

Kommer en af mine egne børn hjem og fortæller os at han føler sig fanget i den forkerte krop. Vil jeg jo nok lige skulle sluge den. Men jeg ville uden tvivl støtte op omkring det. Jeg vil altid elske mine børn, og er de glade, jamen så er jeg glad. Med eller uden tissemand eller bryster.....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Svei

LouiseNielsen skriver:

Sad og så Verden ifølge Bubber igår, som handlede om det at være fanget i den forkerte krop.....

Hvad er din mening omkring dette? Hvordan ville du reagere hvis dit eget barn kom og sagde til dig om nogen år at h*n føler sig fanget i den forkerte krop....

Jeg syntes det er så fantastisk at man har muligheden for at lave kvinder om til mænd og omvendt.... Hvis det er det der skal til for at personen føler sig hel, og kan have en velfungerende hverdag, så fred være med det!!!

Kommer en af mine egne børn hjem og fortæller os at han føler sig fanget i den forkerte krop. Vil jeg jo nok lige skulle sluge den. Men jeg ville uden tvivl støtte op omkring det. Jeg vil altid elske mine børn, og er de glade, jamen så er jeg glad. Med eller uden tissemand eller bryster.....

Kram

Hvis en af mine drenge kom hjem og sagde det ville jeg blive så ulykkelig.,....det samme hvis de var bøsser...

Anmeld

22. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jbk skriver:

Hvis en af mine drenge kom hjem og sagde det ville jeg blive så ulykkelig.,....det samme hvis de var bøsser...

Hvorfor hvis de var bøsser??? Jeg kan forstå at man ville blive ked af at ens barn ville igennem en masse kirurgiske indgreb - men det andet forstår jeg ikke?

Anmeld

22. oktober 2010

LouiseNielsen

Jbk skriver:

Må jeg spørge hvorfor?? De ændre sig jo ikke af den grund??

Anmeld

22. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville (som jeg skrev ovenfor) blive rigtig ked af at min søn ment at han måtte igennem en masse operationer og alle de smerter, risici m.m. som følger med, men hvis han "bare" var homoseksuel - jamen fred være med det - jeg ville da blive mere slået ud hvis han en dag kom og erklærede at han havde meldt sig ind i DFU

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

Rosa skriver:

Hvorfor hvis de var bøsser??? Jeg kan forstå at man ville blive ked af at ens barn ville igennem en masse kirurgiske indgreb - men det andet forstår jeg ikke?

Ja, det ville gøre mig ondt at de skulle kæmpe mod fordomme og måske har gået og haft det skidt indeni i mange år fordi de måske ikke har kunne forene sig med det de var. Jeg ville bare synes det var synd de skulle møde modgang for dem de er, for det betyder jo ikke en skid om man er det ene eller det andet,,,jeg har ingen problemer med det, bare de er lykkelige, jeg er jo ikke selv helt normal....

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

LouiseNielsen skriver:

Må jeg spørge hvorfor?? De ændre sig jo ikke af den grund??

Ville være ked af alle de fordomme de ville møde og alle de kampe de skulle kæmpe og sikkert allerede havde kæmpet inden de turde komme ud med det...

Altså, jeg er sgu ligeglad med hvad de er, det har ingen betydning for mig....det er jo netop dem de er der gør jeg elsker dem, det andet er sgu lige meget..

Anmeld

22. oktober 2010

C-Posey

Jeg ville acceptere det med det samme  Det er det bedste der kan ske for den person der føler sig i den forkerte krop.

Har selv en i familien som er født i "den forkerte" krop, og lever nu som modsatte køn, HOLD DA OP en forandring der er sket  Personen er helt anderledes, og altid glad, hvad mere kan man forlange?

Jeg syns at hvis det er det valg en person vælger, har man bare og støtte op om det, og acceptere at det er deres måde og leve DERES liv på  og så er det lige meget om der er ens egne børn, kusine/fætter, naboen eller bedste ven

Bare min menning  Camilla 31+5

Anmeld

22. oktober 2010

Corn

Det ændrer jo faktisk kun ved den fysiske fremtoning eller evt. valget af partner, men jeg ønsker i store træk "bare" at mine unger er lykkelige.

Og det ville gøre mig mere ondt, hvis de var ulykkelige med deres kroppe/seksualitet osv fordi de skulle leve op til andres forventninger til dem.

Som en kæk veninde sagde om det at have drenge: skidt med hvis en af dem bliver bøsse, bare han så bliver frisør

Anmeld

22. oktober 2010

LouiseNielsen

Jbk skriver:

Ja, det ville gøre mig ondt at de skulle kæmpe mod fordomme og måske har gået og haft det skidt indeni i mange år fordi de måske ikke har kunne forene sig med det de var. Jeg ville bare synes det var synd de skulle møde modgang for dem de er, for det betyder jo ikke en skid om man er det ene eller det andet,,,jeg har ingen problemer med det, bare de er lykkelige, jeg er jo ikke selv helt normal....

Nåååå, jeg troede det var fordi DU ikke ville ku acceptere det....

Der vil altid være fordomme, uanset hvem og hvad man er.... Heldigvis er verden begyndt at se en lille bitte smule mere "lyst" på homoseksuelle.... Og som forældre må man jo støtte sine børn så godt som man nu kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.