Mexicansk restaurant i Kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

piadas

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Var det godt? Elsker mexicansk mad, så vil da smutte forbi en dag hvis der er lækkert.

Jeps, det var rigtig godt! Vi fik buffet for kr. 125,-, så det synes jeg ikke var så galt. Vi var der i fredags, og fredag og lørdag er dyrere end de andre dage (jeg tror, det koster kr. 99,- søndag til torsdag). Vi gav kr. 60,- pr. barn, så det var heller ikke tosset.

Der var masser at vælge imellem og smagte helt vildt godt - jeg elsker nemlig også mexicansk mad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

piadas skriver:

Jeps, det var rigtig godt! Vi fik buffet for kr. 125,-, så det synes jeg ikke var så galt. Vi var der i fredags, og fredag og lørdag er dyrere end de andre dage (jeg tror, det koster kr. 99,- søndag til torsdag). Vi gav kr. 60,- pr. barn, så det var heller ikke tosset.

Der var masser at vælge imellem og smagte helt vildt godt - jeg elsker nemlig også mexicansk mad!

Nej det lyder da slet ikke så galt. Lige til min pengepung! Og super med buffet. Skal til høring på Chr. borg i morgen, så er det måske et oplagt sted at tage hen bagefter.

Der må jeg forbi snart. Mexicansk er min yndlingsspise, hvis man kan have det. (Sushi ligger højt oppe på stigen også)

Anmeld

24. oktober 2010

AA10

Ploffer skriver:

Los Arcos i Gothersgade kan varmt anbefales...

De har en superlækker buffet... Der er noget for alle aldre i buffeten...

ening

Anmeld

24. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

AA10 skriver:

ening

Uhm, så må jeg der forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.