Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa!
Vi holder efterårsferie i Kbh, og vi kunne godt tænke os at komme på en mexicansk restaurant, mens vi er herovre...nogle gode forslag? Vi skal have begge børn på 6 og 9 år med, så det skal ikke være alt for fint!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Los Arcos i Gothersgade kan varmt anbefales...
De har en superlækker buffet... Der er noget for alle aldre i buffeten...
kender det lækreste sted !! den ligger på strandvejen i Hellerup , lyder måske fint men er det nu ikke maden er simpelthen fantastisk det er enormt billigt og så er de rigtig rare derinde , tror måske du kan finde dem på just-eat.dk også
kan varmt anbefale deres mexicanske lasange !! MUMS !! og så spare de altså heller ikke på maden vil jeg lige hilse at sige , tror ALDRIG jeg har spist op
Ploffer skriver: Los Arcos i Gothersgade kan varmt anbefales... De har en superlækker buffet... Der er noget for alle aldre i buffeten...
Tak for tippet!
Har lige tjekket deres hjemmeside - ser godt ud! Ved du om man bør bestille bord? Vi vil afsted i aften, og det er jo fredag...
hmm den er ikke længere på just-eat, men fandt navnet og den hedder Taco Al Paso
piadas skriver: Tak for tippet! Har lige tjekket deres hjemmeside - ser godt ud! Ved du om man bør bestille bord? Vi vil afsted i aften, og det er jo fredag...
Tror det ville være en god ide at bestille bord... så er risikerer i jo ihvertfald ikke at gå forgæves
Maden er så lækker og god og høflig betjening
MarieMor skriver: hmm den er ikke længere på just-eat, men fandt navnet og den hedder Taco Al Paso
Tak! Den må jeg vist også lige hellere tjekke!
Der ligger en hyggeligt, meget mexicansk og billig restaurant på Istedgade lige 300-500 meter fra Hovedbanegården. Kan varmt anbefales!
Tak for hjælpen alle sammen! Vi er nu hjemme fra Kbh. igen - vi endte på Los Arcos - det var rigtig godt! Tak for anbefalingen!
piadas skriver: Tak for hjælpen alle sammen! Vi er nu hjemme fra Kbh. igen - vi endte på Los Arcos - det var rigtig godt! Tak for anbefalingen!
Var det godt? Elsker mexicansk mad, så vil da smutte forbi en dag hvis der er lækkert.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128