modtagerflex (post DK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Mumto3

Vi har bare en stor kurv stående lige neden under vores brevsprække, og så lægger posten pakken der. (vi har modtagerflex mærke på brevsprækken.) Det fungere fint!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Jakob'sMor

noname skriver:

Det er nemlig det, jeg tvivler på at posten husker at kigge på postkassen...

Mit sidder lige ved ringklokken - posten kan ikke undgå at se det..

Anmeld

25. oktober 2010

Snuske1985

I skal bare lige være klar over at det langt fra er alle pakker postbudet må sætte. Hvis de kræver en underskrift (Det afgører afsenderen) må de nemlig IKKE stilles og det er nok derfor at nogle har oplevet at pakkerne ikke bliver stilt.

Men ellers fungere det vidst vældigt.. Det er utrolig populært, men mange er bare ikke lige klar over det med modtagerkvitteringen...

Håber jeg gjorde det forståeligt.. for det er en kringlet regel...

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

noname skriver:

Hej

Jeg har fået en reklame fra posten med det der modtager flex, hvor de stiller pakkerne et aftalt sted hvis man ikke er hjemme...

nogen af jer der har den aftale og er i glade for den? Hvor får i jeres pakket sat?

NoName

Har haft den aftale længe med en bestemt postmand herude... Synes det var rart at han stilte det udenfor... 

Nu hvor vi flytter, har jeg ikke rigtig nogen muligheder for det, da vi skal bo lige ud til selve hovedgaden... 

Anmeld

26. oktober 2010

NoName

Snuske1985 skriver:

I skal bare lige være klar over at det langt fra er alle pakker postbudet må sætte. Hvis de kræver en underskrift (Det afgører afsenderen) må de nemlig IKKE stilles og det er nok derfor at nogle har oplevet at pakkerne ikke bliver stilt.

Men ellers fungere det vidst vældigt.. Det er utrolig populært, men mange er bare ikke lige klar over det med modtagerkvitteringen...

Håber jeg gjorde det forståeligt.. for det er en kringlet regel...

tænke tænke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.