modtagerflex (post DK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.918 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

NoName

Hej

Jeg har fået en reklame fra posten med det der modtager flex, hvor de stiller pakkerne et aftalt sted hvis man ikke er hjemme...

nogen af jer der har den aftale og er i glade for den? Hvor får i jeres pakket sat?

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Jakob'sMor

Vi har det - det er vildt smart.. vores bliver bare sat i skuert:-)

Anmeld

22. oktober 2010

Skouboe

Det havde jeg ikke hørt om - smart.

Jeg bruger bare døgnposten.

Anmeld

22. oktober 2010

NoName

BetinaMikkel skriver:

Vi har det - det er vildt smart.. vores bliver bare sat i skuert:-)

hm det kunne være man skulle overveje det.... vi har bare ikke noget sted pakken kan blive sat i tørvejr - desværre

Anmeld

22. oktober 2010

Dictes mor

Jeg har det ikke endnu, men flytter snart på landet, og så vil jeg have det, for det er da smart, når man har langt til nærmeste posthus

Anmeld

22. oktober 2010

Mie A

Det har vi - Vi får dem leveret i legehuset i haven - Men det er kun nogle gange at posten husker det - trods vores fine klistermærke på postkassen.

Anmeld

22. oktober 2010

NoName

Mie A skriver:

Det har vi - Vi får dem leveret i legehuset i haven - Men det er kun nogle gange at posten husker det - trods vores fine klistermærke på postkassen.

Det er nemlig det, jeg tvivler på at posten husker at kigge på postkassen...

Anmeld

22. oktober 2010

forår

Jeg ville gerne ha det, men bor i lejlighed, så det kan man ikke

Anmeld

22. oktober 2010

kirsti

jeg ville rigtig gerne have den aftale men da vi bor i lejlighed kan vi ikke få det. pakkeposten vil ikke stille pakkerne men den alm post har vi en udenoms aftale med om at han stille det i elskabet hvis der er pakker der er for store til postkassen og det fungere super synes det er fint at slippe for at rende på posthuset.

Anmeld

22. oktober 2010

Mie A

noname skriver:

Det er nemlig det, jeg tvivler på at posten husker at kigge på postkassen...

Men det er meget rart at man ikke skal på posthuset hver gang. Første gang at jeg modtog en pakke på denne måde,  lagde posten heller ikke en seddel i postkassen om at pakken var lagt i legehuset. Så den opdagede jeg først da en af ungerne kom rendende med den ude fra legehuset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.