Stakkels kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Malene84

quar20 skriver:

er bare SÅ meget enig...!! Dog kan man godt komme til at sige nogle ting man ikke mener - MEN MEN når den sætning eller det ord så er sagt er det bare smadder vigtigt lige at fortælle man er ked af det, og at det ikke var meningen...!

Det gør jeg herhjemme..!! Nu har jeg HELDIGVIS slet ikke overskud til at skulle skælde ud eller sige grimme ord..!! Men det med puden du skriver.. Det gør vi alle vel, og jeg er sikker på vores mænd også har lyst til at skrige ind i en pude..!!

Heldigvis har manden og jeg et meget respektfuld forhold - Men også et lidt skægt et.. Vi var bedste venner i 4 år inden vi blev kærester og til Januar har vi været sammen i 4 år.. - Det sætter altså sine spor når man også har været aller bedste venner - og haft en lidt skæg tone til hinanden..!!

Lige præcis... det var netop det jeg manglede at skrive i mit indlæg!! Det er nemlig respekten i at sige undskyld med det samme, eller i hvert fald forklare sig ordentligt bag efter  for ja, jeg nægter at tro man kan gå en graviditet igennem uden at få et flip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Malene84

Diana... skriver:

Hov også kan jeg sige en min psykolog faktisk sagde til mig at det var der altså ikke noget galt i så længe manden ved der ikke er noget i det.

Hmm ja der er nok bare stor forskel på folk

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Hmm ja der er nok bare stor forskel på folk

Ja da selvfølgelig er der stor forskel på folk sådan er det jo bare. Jeg synes bare det nemt og skrive at så må man tage sig lidt sammen for det er altså nemmer sagt end gjort hvis man ikke selv har stået i det. 

Men så længe mændende ved der ikke er noget i det og man er taknemlige men bare har brug for at få et flip så er det jo sådan det er det er jo kun en meget kort periode i ens liv.

Men hvis de ikke er klar over det og tror at de virkelig ikke gør det godt nok osv ja så kan det jo gå hen og blive farligt for forholdet så derfor er det jo vigtigt at man snakkes sammen, men mon ikke de fleste gør det? 

Anmeld

22. oktober 2010

Omerovic

søser skriver:

Nej hvor har jeg egentlig ondt af min stakkels kæreste...

Jeg er virkelig GRAVID og er virkelig ikke til at være sammen med... Han får konstant skæld ud over alt muligt som jeg egentlig bare burde være glad for... Men kan slet ikke se det positive og glæden i det.... Så hver dag ender med at han får en skideballe uden lige.... Stakkels mand der bare prøver på at hjælpe mig, pga en meget besværlig graviditet med bækkenløsning og MANGE smertefulde plukveer.....

Nu er det jo så weekend hvor den står på fødselsdag hele weekenden for min tre årige datter og jeg er typen at mine børns fødselsdag skal være total perfekt så allerede nu har jeg ondt af den stakkels mand....

Er der andre end mig der bare skælder deres kærester ud for den mindste lille ting?????

JA, er kan skælde ham udover ingenting, små idiotiske ting, som i en hver normal hverdag ville være til at grine af, men ligenu i min graviditet, er jeg simpelthen en sur kælling. Nolge gang kan jeg begynde at tude efter at jeg har skældt ham ud, fordi at jeg som om ser tingene på en anden måde, to sek efter et raseri.

Når jeg undskylder ovre min opførelse, siger han bare jamen du er jo gravid det er okay, også kan jeg næsten blive sur over det også.. Jaa herhjemme er jeg glad for at jeg ikke er gift med mig hehe

Anmeld

22. oktober 2010

quar20

Malene84 skriver:

Lige præcis... det var netop det jeg manglede at skrive i mit indlæg!! Det er nemlig respekten i at sige undskyld med det samme, eller i hvert fald forklare sig ordentligt bag efter  for ja, jeg nægter at tro man kan gå en graviditet igennem uden at få et flip

Kan man gå hele livet uden at bide en en pude en gang i mellem ? ... Tror skam ikke det kun er under graviditeten..

Ja syntes lige det manglede så fuldendte lige dit svar

Anmeld

22. oktober 2010

Malene84

Diana... skriver:

Ja da selvfølgelig er der stor forskel på folk sådan er det jo bare. Jeg synes bare det nemt og skrive at så må man tage sig lidt sammen for det er altså nemmer sagt end gjort hvis man ikke selv har stået i det. 

Men så længe mændende ved der ikke er noget i det og man er taknemlige men bare har brug for at få et flip så er det jo sådan det er det er jo kun en meget kort periode i ens liv.

Men hvis de ikke er klar over det og tror at de virkelig ikke gør det godt nok osv ja så kan det jo gå hen og blive farligt for forholdet så derfor er det jo vigtigt at man snakkes sammen, men mon ikke de fleste gør det? 

Jamen søde jeg HAR stået i det. Sevlfølgelig ikke det med at have en søn i forvejen! Men jeg var bundet til min kæreste de sidste 3 måneder... og skulle have hjælp til ALT. Jeg forstå godt hvad det er du mener, og jeg skrev det jeg skrev med et smil, for det er selvfølgelig pisse svært at bide det i sig (og pænt meget umuligt)! Jeg hentydede på ingen måde til dit indlæg, men mere til ts - da jeg ser stor foskel på det du skriver og det hun skriver

Anmeld

22. oktober 2010

Malene84

quar20 skriver:

Kan man gå hele livet uden at bide en en pude en gang i mellem ? ... Tror skam ikke det kun er under graviditeten..

Ja syntes lige det manglede så fuldendte lige dit svar

skriger af grin hver gang jeg ser den nye IKEA reklame, med faderen der skriger ind i puden.... hahaha... jeg skal fandme nok teste Ikeas dyner og puder herhjemme. Der blir skreget igennem

Anmeld

22. oktober 2010

quar20

Malene84 skriver:

skriger af grin hver gang jeg ser den nye IKEA reklame, med faderen der skriger ind i puden.... hahaha... jeg skal fandme nok teste Ikeas dyner og puder herhjemme. Der blir skreget igennem

haha ja den tænkte jeg også på den reklame da jeg læste dit svar på indlægget ...!!

Jeg er også villig til at stille op som prøvekanin for puderne..

Anmeld

22. oktober 2010

Isabella_mor

jeg vil ikke sige at jeg skælder ham ud.. men jeg kan godt blive irriteret på ham fordi at han ikke altid lige hjælper mig når jeg spørger ham om hjælp... og så mugger og surmuler han lige lidt og så hjælper et kys og et jeg syntes altså faktisk at du er smadder dejlig, det er mig som godt kan være en fed ko nogengange.. 

men jeg har lidt ondt af ham i dag fordi at jeg tit har ondt i maven fordi at vores søn ligger og sparker mig op i solar plexus hele natten og i nat var han særlig grov den lille, (er 29+1) og han møffer sine små fødder rundt under ribbenene et sted og det gør 'KRAFTEDDERMAME' pisse ondt og det føles ærligt talt som at jeg har forstoppelse... så han har ligget og hørt på mig ynke og sige aaaaaaavvv for helvede og gå rundt og ligge og vende og dreje mig fra kl 3-4 tiden frem til at han selv skulle op kl 6...

det er lidt synd for ham og jeg håber ikke han er for træt i dag... så jeg må nok hellere lave en kande kaffe til ham i eftermiddag og måske pynte bordet med et par kanelgifler til ham og min svigerfar Ole. som forresten har foræret os et køkken somvi skal samle og sætte op i dag.. <3

men ak ja.. de stakkels kærester, de skal stå model til lidt af hvert.. men på den anden side... de har jo gjort halvdelen af arbejdet for at man er tyk, udover at man har det skod som gravid som også er besværet med en del ting jo længere man kommer i graviditeten og oftere har brug for mandens hjælp og forståelse for hele situationen. . så det gør vel ikke noget at hvis de vil have credit for deres fantastiske unge når den engang kommer til verden at de også får en skefuld af kagen indimellem så de også kan være med til at smage hvordan den smager ind imellem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.