jeg vil ikke sige at jeg skælder ham ud.. men jeg kan godt blive irriteret på ham fordi at han ikke altid lige hjælper mig når jeg spørger ham om hjælp... og så mugger og surmuler han lige lidt og så hjælper et kys og et jeg syntes altså faktisk at du er smadder dejlig, det er mig som godt kan være en fed ko nogengange..
men jeg har lidt ondt af ham i dag fordi at jeg tit har ondt i maven fordi at vores søn ligger og sparker mig op i solar plexus hele natten og i nat var han særlig grov den lille, (er 29+1) og han møffer sine små fødder rundt under ribbenene et sted og det gør 'KRAFTEDDERMAME' pisse ondt og det føles ærligt talt som at jeg har forstoppelse... så han har ligget og hørt på mig ynke og sige aaaaaaavvv for helvede og gå rundt og ligge og vende og dreje mig fra kl 3-4 tiden frem til at han selv skulle op kl 6...
det er lidt synd for ham og jeg håber ikke han er for træt i dag... så jeg må nok hellere lave en kande kaffe til ham i eftermiddag og måske pynte bordet med et par kanelgifler til ham og min svigerfar Ole. som forresten har foræret os et køkken somvi skal samle og sætte op i dag.. <3
men ak ja.. de stakkels kærester, de skal stå model til lidt af hvert.. men på den anden side... de har jo gjort halvdelen af arbejdet for at man er tyk, udover at man har det skod som gravid som også er besværet med en del ting jo længere man kommer i graviditeten og oftere har brug for mandens hjælp og forståelse for hele situationen. . så det gør vel ikke noget at hvis de vil have credit for deres fantastiske unge når den engang kommer til verden at de også får en skefuld af kagen indimellem så de også kan være med til at smage hvordan den smager ind imellem... 
Anmeld