Stakkels kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

søser

Nej hvor har jeg egentlig ondt af min stakkels kæreste...

Jeg er virkelig GRAVID og er virkelig ikke til at være sammen med... Han får konstant skæld ud over alt muligt som jeg egentlig bare burde være glad for... Men kan slet ikke se det positive og glæden i det.... Så hver dag ender med at han får en skideballe uden lige.... Stakkels mand der bare prøver på at hjælpe mig, pga en meget besværlig graviditet med bækkenløsning og MANGE smertefulde plukveer.....

Nu er det jo så weekend hvor den står på fødselsdag hele weekenden for min tre årige datter og jeg er typen at mine børns fødselsdag skal være total perfekt så allerede nu har jeg ondt af den stakkels mand....

Er der andre end mig der bare skælder deres kærester ud for den mindste lille ting?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Diana...

JA jeg er bare den ondeste kæreste man kunne tænke sig og hader mig selv for det. Men når man bare ligger og ikke kan så meget jamen så skal der bare ikke meget til. Han gør alt her hjemme og alt for mig og er virkelig guld vær og jeg er evig taknemmelig men kan ikke se det til ham i stedet skælder jeg ud hele tiden  MEN han ved godt jeg ikke mener noget med det og griner bare af mig så det jo altid noget nu der så kun 3 måneder tilbage også må jeg vise ham derefter at jeg er ham evig taknemmelig hi hi. 

Anmeld

22. oktober 2010

Loa

søser skriver:

Er der andre end mig der bare skælder deres kærester ud for den mindste lille ting?????

Jep

De mænd har det alt for let, vi er gravide, føder og ammer og alt smerten der dertil hører, det mindste de kan gøre er da at høre på vores brok

Hehe

Anmeld

22. oktober 2010

Loa

søser skriver:

Jep

De mænd har det alt for let, vi er gravide, føder og ammer og alt smerten der dertil hører, det mindste de kan gøre er da at høre på vores brok

Hehe

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Loa skriver:

Jep

Hehe

HAHAHA HØRT 

Anmeld

22. oktober 2010

Malene84

Hmmm... dette er sagt med et smil!!!

Men jeg sys mange gange også at VI må tage os sammen! Jeg sys på ingen måde at det er en undskyldning at skælde vores mænd/kærester ud fordi vi har det dårligt ELLER fordi vi er GRAVIDE!!! Lige meget hvor meget hormonflip man nu end får, må man sgu bide den i sig og tale pænt. Ville blive sindssyg tosset, hvis min kæreste talte grimt til mig fordi han havde det dårligt eller lignende. De kan sgu tit ikke gøre det bedre end de allerede gør, og så længe de bare prøver at gøre det godt for os/jer - så sys jeg ærlig talt at man skal være super takennemlig. Det må heller ikke være nemt for dem, at vi ikke er os selv.

Min kæreste bankede HELDIGVIS  i bordet, og vi tog en god snak om det, Det endte med at vi begge havde den bedste tid mens jeg var gravid, og at jeg var mere end bare glad for at det han gjorde for mig.

Jeg har tit og ofte måtte diskret forlade rummet for at gå ind i soveværelset og skrige ind i en pude, bare så det ikke skulle gå ud over ham. Jeg sys godt man kan bekæmpe det selv!!!

Sorry hvis dette lyder surt - det er det på ingen måde. Jerg siger ikke at I har det sådan, men mange tror det er en god nok undskyldning, at man er gravid, til dagligt at "hælde lort ud over kæresten" og det finder jeg på ingen måde fair

Anmeld

22. oktober 2010

NessaXenia

jah feks igår havde jeg virkelig bare en 'off dag', han ville sidde og holde i hånaden da vi så fjernsyn om aftenen, men da der er startet nogle rygter i byen omkring os, så var jeg bare pisse sur og rigtig ked af det, han ragte mig sin hånd og jeg skeg af ham (han sad lige ved siden af) :

Tror du selv jeg gider og holde i hånd med dig, var???!!

gå dog hen og læg dig i din egen sofa altså!!!!'

- årh stakkel..

Anmeld

22. oktober 2010

quar20

Malene84 skriver:

Men jeg sys mange gange også at VI må tage os sammen! Jeg sys på ingen måde at det er en undskyldning at skælde vores mænd/kærester ud fordi vi har det dårligt ELLER fordi vi er GRAVIDE!!! Lige meget hvor meget hormonflip man nu end får, må man sgu bide den i sig og tale pænt. Ville blive sindssyg tosset, hvis min kæreste talte grimt til mig fordi han havde det dårligt eller lignende. De kan sgu tit ikke gøre det bedre end de allerede gør, og så længe de bare prøver at gøre det godt for os/jer - så sys jeg ærlig talt at man skal være super takennemlig. Det må heller ikke være nemt for dem, at vi ikke er os selv.

Min kæreste bankede HELDIGVIS  i bordet, og vi tog en god snak om det, Det endte med at vi begge havde den bedste tid mens jeg var gravid, og at jeg var mere end bare glad for at det han gjorde for mig.

Jeg har tit og ofte måtte diskret forlade rummet for at gå ind i soveværelset og skrige ind i en pude, bare så det ikke skulle gå ud over ham. Jeg sys godt man kan bekæmpe det selv!!!

Sorry hvis dette lyder surt - det er det på ingen måde. Jerg siger ikke at I har det sådan, men mange tror det er en god nok undskyldning, at man er gravid, til dagligt at "hælde lort ud over kæresten" og det finder jeg på ingen måde fair

er bare SÅ meget enig...!! Dog kan man godt komme til at sige nogle ting man ikke mener - MEN MEN når den sætning eller det ord så er sagt er det bare smadder vigtigt lige at fortælle man er ked af det, og at det ikke var meningen...!

Det gør jeg herhjemme..!! Nu har jeg HELDIGVIS slet ikke overskud til at skulle skælde ud eller sige grimme ord..!! Men det med puden du skriver.. Det gør vi alle vel, og jeg er sikker på vores mænd også har lyst til at skrige ind i en pude..!!

Heldigvis har manden og jeg et meget respektfuld forhold - Men også et lidt skægt et.. Vi var bedste venner i 4 år inden vi blev kærester og til Januar har vi været sammen i 4 år.. - Det sætter altså sine spor når man også har været aller bedste venner - og haft en lidt skæg tone til hinanden..!!

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Som du kan læse er det jo en form for dårlig somvittigshed indlæg. Og der er ingen der ikke skriver at man ikke er taknemmelig tværtimod. MEN nå man ligger i en seng en hel dag og ikke kan lege med sin søn ikke må børe på han ikke kan lave mad til sin familie ikke kan gå over handle ikke komme med ud og gå samme med resten af familien osv osv osv så skal der ikke meget til før man bliver sur/ked af det og det har jo intet med at kæresten ikke gør det godt nok men simpelthen noget at gøre at man selv gerne vil være med til at de de kan og man savner dem selv om de sidder lige ved siden af osv osv så når man skælder ud er det jo ikke fordi man ikke synes de gør det godt nok men fordi man selv synes man er mega svag og ikke kan være der for sin familie! Som jeg skrev ved min mand godt jeg ikke mener en skid med det og han griner bare af mig. Men tit og ofte er det altså bare den bedste måde at komme ud med det på at rase ud. Men det har intet at gøre med at man lige er gravid og man har en masse hormoner i kroppen men fordi man er så udulig at man ikke kan være der for sin familie. 

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Hov også kan jeg sige en min psykolog faktisk sagde til mig at det var der altså ikke noget galt i så længe manden ved der ikke er noget i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.