Hmmm... dette er sagt med et smil!!!
Men jeg sys mange gange også at VI må tage os sammen! Jeg sys på ingen måde at det er en undskyldning at skælde vores mænd/kærester ud fordi vi har det dårligt ELLER fordi vi er GRAVIDE!!! Lige meget hvor meget hormonflip man nu end får, må man sgu bide den i sig og tale pænt. Ville blive sindssyg tosset, hvis min kæreste talte grimt til mig fordi han havde det dårligt eller lignende. De kan sgu tit ikke gøre det bedre end de allerede gør, og så længe de bare prøver at gøre det godt for os/jer - så sys jeg ærlig talt at man skal være super takennemlig. Det må heller ikke være nemt for dem, at vi ikke er os selv.
Min kæreste bankede HELDIGVIS i bordet, og vi tog en god snak om det, Det endte med at vi begge havde den bedste tid mens jeg var gravid, og at jeg var mere end bare glad for at det han gjorde for mig.
Jeg har tit og ofte måtte diskret forlade rummet for at gå ind i soveværelset og skrige ind i en pude, bare så det ikke skulle gå ud over ham. Jeg sys godt man kan bekæmpe det selv!!!
Sorry hvis dette lyder surt - det er det på ingen måde. Jerg siger ikke at I har det sådan, men mange tror det er en god nok undskyldning, at man er gravid, til dagligt at "hælde lort ud over kæresten" og det finder jeg på ingen måde fair

Anmeld