Hvordan gør i med sterile beholdere i fryseren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Pige2009

Melbek skriver:

Tak for svar

Jeg havde gang i køb af beholdere, for jeg synes altså ikke poserne er "gode" nok

Hvis jeg er heldig, kan jeg pumpe 125 ml ud, fra begge bryster, efter hun har spist ved det ene - Det prøvede jeg så at give hende og hun drak det hele og sluttede af ved brystet. Mon jeg skal sætte produktionen lidt op? -Og bliver produktionen sat op, når jeg malker ud fra begge bryster, når hun har spist ved det ene??

Ved godt jeg har en masse sprøgsmål - men er jo total nybegynder

Velbekomme. Jeg synes selv, det var rart at få input, da jeg lige havde født.

Jeg kan også varmt anbefale de beholdere. Mælkeproduktionen øges hver gang, du pumper ud, så jo mere du pumper ud desto mere mælk vil du få Hvor gammel er hun?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

DK

Jeg syntes det var GENIALT med isterningeposer! Så kunne man nøjes med at tage det mælk op man skulle bruge, og resten af "isterningerne"  kunne komme retur i fryseren!! Så havde jeg aldrig 1000 bøtter med et meget svingende indhold af mælk i, og jeg behøvede ikke at optø alt mælken men kun det antal terninger jeg skulle bruge.

De tøede lynhurtigt op!! Jeg lærte også hurtigt hvor mange ml. en isterning var på/hvor mange isterninger Kirstine kunne spise på et måltid, men det har jeg glemt igen nu så mange år efter så du må selv prøve dig frem!!

Men det var smart, nemt og billigt!

Anmeld

22. oktober 2010

Melbek

Baagøe skriver:

Velbekomme. Jeg synes selv, det var rart at få input, da jeg lige havde født.

Jeg kan også varmt anbefale de beholdere. Mælkeproduktionen øges hver gang, du pumper ud, så jo mere du pumper ud desto mere mælk vil du få Hvor gammel er hun?

Så må jeg bare igang Hun er 3 måneder og har fra hun var 3 uger, sover igennem om natten. Intet at klage over der Men kan mærke hun har gang i noget appetit-spring, for babsen skal da frem hele tiden den sidste uge...

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Melbek skriver:

Så må jeg bare igang Hun er 3 måneder og har fra hun var 3 uger, sover igennem om natten. Intet at klage over der Men kan mærke hun har gang i noget appetit-spring, for babsen skal da frem hele tiden den sidste uge...

Ja, det må du. Det er også bare med at have rigeligt pumpet ud. Jeg vil foreslå dig at komme minimum 180 ml. i hver beholder, så du er sikker på, at hun bliver mæt af en flaske

God fornøjelse!

Anmeld

22. oktober 2010

Melbek

Baagøe skriver:

Ja, det må du. Det er også bare med at have rigeligt pumpet ud. Jeg vil foreslå dig at komme minimum 180 ml. i hver beholder, så du er sikker på, at hun bliver mæt af en flaske

God fornøjelse!

Det vil jeg gøre så Tak for hjælpen og svar Dejligt at høre nogens erfaringer

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Melbek skriver:

Det vil jeg gøre så Tak for hjælpen og svar Dejligt at høre nogens erfaringer

Velbekomme. Du skriver bare, hvis der er andre ting

Anmeld

22. oktober 2010

Melbek

Baagøe skriver:

Velbekomme. Du skriver bare, hvis der er andre ting

Tak skal du have

Anmeld

19. december 2010

roenlund

DK skriver:

Jeg syntes det var GENIALT med isterningeposer! Så kunne man nøjes med at tage det mælk op man skulle bruge, og resten af "isterningerne"  kunne komme retur i fryseren!! Så havde jeg aldrig 1000 bøtter med et meget svingende indhold af mælk i, og jeg behøvede ikke at optø alt mælken men kun det antal terninger jeg skulle bruge.

De tøede lynhurtigt op!! Jeg lærte også hurtigt hvor mange ml. en isterning var på/hvor mange isterninger Kirstine kunne spise på et måltid, men det har jeg glemt igen nu så mange år efter så du må selv prøve dig frem!!

Men det var smart, nemt og billigt!

Jeg ved godt at dette er en gammel tråd men har lige et lille spørgesmål til den alligevel...

Når du brugte isterningposer, malkede du så ud så du kunne fylde en hel og så i fryseren eller hvordan.... for jeg tror ikke jeg bare sådan lige kan malke ud til at fylde en hel.... og synes det lyder rigtig smart...

Mvh Mia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.