Er jeg mon den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

DK

SpunkenJo skriver:

Har man arbejdet så hårdt og målrettet hele sit liv på at blive den bedste i verden forjener man sgu ogaå folkets opmærksomhed og måske endda hyldest!

Men de der døgnfluer, wannnabe's som ikke har noget at tilbyde.... Der er jeg enig! De ska lukke r****!!!

Men hvis dusyns hun er så ærgelig så drop nyhederne, sporten!!
- se Paradise i stedet

Er bestemt ikke enig med dig vedr. hele verdens Miss Sunshine

ENIG!! Tvætimod synes jeg at hun bliver drillet meget i medierne med bla. hendes sprog osv osv. Hallo!! Hun er VERDENS BEDSTE TENNISSPILLER!!! Det siger sguette så lidt!!!

Hvis vores lidt tykke, storrygende og alkoholdrikkende håndboldherrehold kommer hjem med en sjælden EU guldmedalje i rygsækken så er de jo nationale helte og bliver modtaget med hele landets beundring!! Jeg synes generelt at de kvindelige stjerner som vi har slet slet ikke får nok kredit for deres store arbejde, og jeg er sikker på at hvis Caroline havde været en mand, så havde vi alle lagt i næsegrus beundring og tilbedt hende!

ØØØØVVVVVVVVVVVVVV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Diana...

DK skriver:

ENIG!! Tvætimod synes jeg at hun bliver drillet meget i medierne med bla. hendes sprog osv osv. Hallo!! Hun er VERDENS BEDSTE TENNISSPILLER!!! Det siger sguette så lidt!!!

Hvis vores lidt tykke, storrygende og alkoholdrikkende håndboldherrehold kommer hjem med en sjælden EU guldmedalje i rygsækken så er de jo nationale helte og bliver modtaget med hele landets beundring!! Jeg synes generelt at de kvindelige stjerner som vi har slet slet ikke får nok kredit for deres store arbejde, og jeg er sikker på at hvis Caroline havde været en mand, så havde vi alle lagt i næsegrus beundring og tilbedt hende!

ØØØØVVVVVVVVVVVVVV

Anmeld

22. oktober 2010

Hasselnødden

Jeg må så være en af de få umiddelbart, der ikke lader sig gå på nerverne af diverse personer der optræder i pressen - nyhederne eller reality. Det er mit liv for kort til!

Så skulle det med undtagelse dog absolut være nogen fra Dansk Folkeparti, deres menneskesyn og holdning er for mig forfærdeligt! Eller andre, der har fordomme eller jeg-er-ligeglad-holdninger til deres gøren og laden, dyremishandlere, pædofile, bevidste mordere eller alle der kan sætte sig ind bag rattet og køre som det passer dem eller indtage div. euforiserende udgaver af hvad som helst og tro de kan magte det.

Ak ja, mit liv var alligevel ikke for kort

Anmeld

22. oktober 2010

SpunkenJo

DK skriver:

ØØØØVVVVVVVVVVVVVV

Præcis sådan der

Anmeld

22. oktober 2010

SpunkenJo

FrkT skriver:

Hehe det er ikke fordi hun er ærgelig.... synes bare det er træls at høre så meget om hende hele tiden. 

Og som jeg skrev til Diana tror jeg det gælder alle som man hører om rigtig meget - fortjent eller ufortjent.

Der er nogen som man bare må "tåle" syns jeg. Og lige netop miss sunshine er da værd at give lidt opmærksomhed.

Jeg er stolt som kvinde af at verdens bedste tennisspiller er fra DK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.