Diana... skriver:
Altså det genere ikke mig også det da bare mega kanon at hun er nr 1 i verden og så dansker det skal vi da kun være stolte af. Jeg må indrømmer der nogen der irritere mig meget mere fx vores alle sammens kære Amalie som slet ikke fortjener alt den opmærksomhed som hun får. Det gør Caroline da i det mindste
Jeg har aldrig set en eneste af hendes kampe men synes da det fedt at lige netop danmarks tennis spiller er nr 1 i verden!
Knus Diana
Hehe det har du da ret i.
Det er heller ikke fordi jeg som sådan har noget imod hende, det er mere det at jeg synes det er træls at høre om hende HELE tiden..... og det ville være det samme om det var en anden person, det er nok bare generelt dem man hører om heeele tiden man kan blive lidt træt af 
Og jeg giver dig da ret, det er selvfølgelig noget at være stolt over, og hun skal bestemt også have en masse hyldest osv. for det, men synes godt nyhederne kunne omhandle mere end bare hende hele tiden, som det nogen gange kan føles som om de ikke gør (selvom jeg selvfølgelig godt ved at de gør).
Anmeld