Er jeg mon den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

FrkT

...der er møghamrende træt af at høre om Caroline Bræk-iacki (læs: Wozniacki)??? 

Det kan godt være hun er en dygtig tennisspiller og bla bla bla. Men kan de dog ikke finde noget andet at snakke om?

Synes praktisk talt ikke man kan tænde for nyhederne uden lige at blive tvunget til at få sin daglige dosis af Caroline-nyheder. Arj det er simpelthen for meget.

(og så lær dig at snakke ordentligt, tøs ).

Det skal ingen hemmelighed være at vi herhjemme er så trætte af hende at hun nu er blevet døbt Bræk-iacki i stedet for Wozniacki  Det er et meeeeget mere sigende navn til hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Kløver

hehe tror der generelt er nogle man bare bliver enormt trætte af, skal være fokus i medierne, her er det nok mere reality stjernerne det går ud over Det kan dælme blive for meget af det hmmm nej bare bliver for meget

Anmeld

21. oktober 2010

UngMor_Odense

FrkT skriver:

...der er møghamrende træt af at høre om Caroline Bræk-iacki (læs: Wozniacki)??? 

Det kan godt være hun er en dygtig tennisspiller og bla bla bla. Men kan de dog ikke finde noget andet at snakke om?

Synes praktisk talt ikke man kan tænde for nyhederne uden lige at blive tvunget til at få sin daglige dosis af Caroline-nyheder. Arj det er simpelthen for meget.

Det skal ingen hemmelighed være at vi herhjemme er så trætte af hende at hun nu er blevet døbt Bræk-iacki i stedet for Wozniacki  Det er et meeeeget mere sigende navn til hende 

Du er bestemt ikke den eneste .

Herhjemme er manden helt vild med hende og SKAL se ALLE hendes kampe !

Anmeld

22. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvem? Ser ikke tennis, ser ikke sportsnyhederne (ser sjældent nyhederne, men læser dem på nettet) og ser meget få programmer på DR og TV2

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Altså det genere ikke mig også det da bare mega kanon at hun er nr 1 i verden og så dansker det skal vi da kun være stolte af. Jeg må indrømmer der nogen der irritere mig meget mere fx vores alle sammens kære Amalie som slet ikke fortjener alt den opmærksomhed som hun får. Det gør Caroline da i det mindste  Jeg har aldrig set en eneste af hendes kampe men synes da det fedt at lige netop danmarks tennis spiller er nr 1 i verden! 

Knus Diana

Anmeld

22. oktober 2010

SpunkenJo

Har man arbejdet så hårdt og målrettet hele sit liv på at blive den bedste i verden forjener man sgu ogaå folkets opmærksomhed og måske endda hyldest!

Men de der døgnfluer, wannnabe's som ikke har noget at tilbyde.... Der er jeg enig! De ska lukke r****!!!

Men hvis dusyns hun er så ærgelig så drop nyhederne, sporten!!
- se Paradise i stedet

Er bestemt ikke enig med dig vedr. hele verdens Miss Sunshine

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

SpunkenJo skriver:

Har man arbejdet så hårdt og målrettet hele sit liv på at blive den bedste i verden forjener man sgu ogaå folkets opmærksomhed og måske endda hyldest!

Men de der døgnfluer, wannnabe's som ikke har noget at tilbyde.... Der er jeg enig! De ska lukke r****!!!

- se Paradise i stedet

ha ha kunne altså ikke lige lade vær med at smile.

Anmeld

22. oktober 2010

FrkT

Diana... skriver:

Altså det genere ikke mig også det da bare mega kanon at hun er nr 1 i verden og så dansker det skal vi da kun være stolte af. Jeg må indrømmer der nogen der irritere mig meget mere fx vores alle sammens kære Amalie som slet ikke fortjener alt den opmærksomhed som hun får. Det gør Caroline da i det mindste  Jeg har aldrig set en eneste af hendes kampe men synes da det fedt at lige netop danmarks tennis spiller er nr 1 i verden! 

Knus Diana

Hehe det har du da ret i.

Det er heller ikke fordi jeg som sådan har noget imod hende, det er mere det at jeg synes det er træls at høre om hende HELE tiden..... og det ville være det samme om det var en anden person, det er nok bare generelt dem man hører om heeele tiden man kan blive lidt træt af 

Og jeg giver dig da ret, det er selvfølgelig noget at være stolt over, og hun skal bestemt også have en masse hyldest osv. for det, men synes godt nyhederne kunne omhandle mere end bare hende hele tiden, som det nogen gange kan føles som om de ikke gør (selvom jeg selvfølgelig godt ved at de gør).

Anmeld

22. oktober 2010

FrkT

SpunkenJo skriver:

- se Paradise i stedet

Hehe det er ikke fordi hun er ærgelig.... synes bare det er træls at høre så meget om hende hele tiden. 

Og som jeg skrev til Diana tror jeg det gælder alle som man hører om rigtig meget - fortjent eller ufortjent.

Anmeld

22. oktober 2010

mortilnoahogmelina

FrkT skriver:

Jeg må nu os indrømme , at jeg her på det sidste har brokket mig en hel del over hende . 

Jeg er sku ved at være træt af at høre om hendes nr 1 osv . 

ARHG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.