Sangere - Tammie og Amalie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Idag gud ej altså der slog jeg væk fra EJ ALTSÅ mon man kan se det på nettet? 

Mon ikke du kan se det på nettet... :) 

Det var her til aften... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

lisbethita

Jeg har stemt blank. Jeg synes Amalies single er ok og jeg synes Tammie's sang er helt ad h.... til! Der var ikke lige en kategori, der passede! 

Anmeld

21. oktober 2010

bagger26

Jeg har også stemt blank, jeg syntes nemlig også Amalies sang er okay, den kan jeg godt acceptere hehe.. Og Tammies er bare DÅRLIG...

Anmeld

21. oktober 2010

Kløver

Tror det var igår jeg så singlen Tammie havde lavet... Jeg synes ikke selv den lyder særlig god... 

Heller ikke Amalies... 

MEN - Hvorfor får de to piger så meget kritik til deres sange? Er det fordi man har fulgt med i "Paradise Hotel" og så har fået nok af dem og så vil folk svine dem til på det groveste? Og virkelig kritisere deres sange? 

Hvad med alle andre som har været med i Popstars, Talent, Xfactor osv - Får de slet ikke samme tur, kritik og bliver svinet til??

Ingene af sangene er noget for min smag... 

Uddyb gerne... Men ikke tvang... 

Hmm ja jeg synes sgu hverken om disse talent sjovs eller at folk skal være reality stjerner, synes sgu det er for langt ude En ting er man vil prøve at vær ekendt gennem talent shows og blive glemt igen efter kort tid, men at man prøver at skabe karriere med dårlige sange fordi man var med i PH er da for langt ude

Ja jeg er sgu nok en af dem der bare har fået nok af dum-mødre, sidney lee, Amalies verden, se mig, jeg kan drikke mig fuld - sunny beach osv osv Er jo snart ikke andet i tv end disse endeløse serier af reality folk som vil frem på tv, og desværre ligeså mange genudsendelser. Savner dælme dengang tv3 var tv3 og sendte film alle ugens dage, og ordentlige programmer

Og ja får lige at vende tilbage til Amalie og Tammy, synes jeg begge sange er dårlige, og synes ikke deres sangevner er noget så specielt så det er noget man kunne en karriere ud af

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

Tak for alle jeres svar... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.