Tror det var igår jeg så singlen Tammie havde lavet... Jeg synes ikke selv den lyder særlig god...
Heller ikke Amalies...
MEN - Hvorfor får de to piger så meget kritik til deres sange? Er det fordi man har fulgt med i "Paradise Hotel" og så har fået nok af dem og så vil folk svine dem til på det groveste? Og virkelig kritisere deres sange?
Hvad med alle andre som har været med i Popstars, Talent, Xfactor osv - Får de slet ikke samme tur, kritik og bliver svinet til??
Ingene af sangene er noget for min smag...
Uddyb gerne... Men ikke tvang... 
Hmm ja jeg synes sgu hverken om disse talent sjovs eller at folk skal være reality stjerner, synes sgu det er for langt ude
En ting er man vil prøve at vær ekendt gennem talent shows og blive glemt igen efter kort tid, men at man prøver at skabe karriere med dårlige sange fordi man var med i PH er da for langt ude 
Ja jeg er sgu nok en af dem der bare har fået nok af dum-mødre, sidney lee, Amalies verden, se mig, jeg kan drikke mig fuld - sunny beach osv osv Er jo snart ikke andet i tv end disse endeløse serier af reality folk som vil frem på tv, og desværre ligeså mange genudsendelser. Savner dælme dengang tv3 var tv3 og sendte film alle ugens dage, og ordentlige programmer 
Og ja får lige at vende tilbage til Amalie og Tammy, synes jeg begge sange er dårlige, og synes ikke deres sangevner er noget så specielt så det er noget man kunne en karriere ud af
Anmeld