Syntes det var svært at stemme, da der ikke var en valgmulighed der passede helt på min mening, men svarede: slet ikke min smag.
Tammies rip-off nummer kan jeg SLET SLET ikke lide. Hverken tekst, melodi eller da slet ikke Tammies sangstemme.
Amalies er heller ikke lige en favorit. Synes teksten er lidt... plat.... men melodien kan jeg faktisk godt lide. Men hendes sangstemme synes jeg heller ikke er verdens bedste. Tror dog at hun, med en masse sangtræning, vil have langt større potentiale end Tammie.
Jeg tror at den negative kritik de har fået så meget af handler meget om, at det var Paradise Hotel de var med i, altså det var ikke et program som havde noget som helst med musik at gøre, og derfor virker det lidt; "jeg vil bare være kendt, næsten ligemeget HVAD jeg så skal lave for at blive det"-agtig. Dem der har været med i X-Factor og lignende programmer har jo været det fordi de elsker at synge og ønsker at slå igennem i musikverdenen og kunne leve af deres musik, de har ikke valgt det som 2. prioritet, eller hvad man nu kan kalde det.
Anmeld