Milka skriver:
det er jo faktisk et rigtigt relevant spørgsmål, det der.
jeg læste i en bog om madvaner at man skal tænke på sin krop som man tænker på sit barns krop, og behandle det ligeså kærligt og omsorgsfuldt. fx ville jeg jo ikke sidde og hælde den ene brunkage efter den anden i lilja hvis hun var her nu, vel? 
Mmmm brunkager, suk :p
I mandags startede jeg ud med at sige til mig selv at jeg ingen søde sager skulle ha. det er slut, men selvom jeg spiste en del mad den dag (de rigtige ting) så blev jeg ved med at føle mig sulten, men inderst inde vidste jeg godt det ikke var sult, men blot fordi jeg hungerede efter SUKKER. Jeg var ved at gå ud af mit gode skind. Endte med at spise lidt peanuts. Normalt ville jeg proppe håndfulde i munden men sagde til mig selv at jeg kun måtte spise en halv af gangen og den skulle være helt væk i munden inden jeg tog en ny. Det hjalp lidt.
Tirsdag gik ok, men noget siger mig at jeg syndede. husker bare ikk med hvad
Onsdag gik det galt; spiste et stort stykke kage med flødeskum - hvorfor? fordi jeg ikke holdt mig selv i kort snor. Den kage blev min frokost. bare ikke godt!
torsdag var jeg i mødregruppe og spiste 2 træstammer og en stor kiks.
Nu sidder jeg her fredag formiddag og er vildt sulten, men stræffer mig selv ved ikke at ha fået morgenmad - hvorfor er man så ond ved sig selv??????????????????? fatter det ikke
Anmeld