sig mig, venter du dig igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Milka

sagde en dame der bor i min opgang til mig forleden.

øøøøøh, nej

har du en baby i maven?, var der en lille tøs i mine pigers institution der sprugte mig i dag. nej, det har jeg ikke. men hvorfor er din mave så stor så?

suk. sandheden skal man høre fra små børn og damer i opgange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Årh hold op... Det er kun fordi de ikke hat set mig... I et halvt år nu har jeg været i uge 25

Anmeld

21. oktober 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

Årh hold op... Det er kun fordi de ikke hat set mig... I et halvt år nu har jeg været i uge 25

Anmeld

21. oktober 2010

TbCp

Det er sådan noget min moster siger hver gang hun ser mig "er du gravid? Nej ... hvorfor er din mave så så tyk?
Så hold da op altså!!!

Anmeld

21. oktober 2010

Skouboe

Milka skriver:

sagde en dame der bor i min opgang til mig forleden.

øøøøøh, nej

har du en baby i maven?, var der en lille tøs i mine pigers institution der sprugte mig i dag. nej, det har jeg ikke. men hvorfor er din mave så stor så?

suk. sandheden skal man høre fra små børn og damer i opgange.

Sidst jeg var til tandlæge var der noget bedøvelse hun ikke ville give mig fordi jeg jo var gravid.... Det var så 8 uger EFTER jeg havde født Silja..

Anmeld

21. oktober 2010

JustAnotherName

Der er skam også faldet op til flere kommentarer i min retning fra folk, som tror, at jeg venter mig ...temmelig ufedt. Men det kommer nok af, at jeg efterhånden er blevet ret overvægtig, men stadig er spinkel af bygning (altså har små tynde håndled og fingre, mv), så det for andre muligvis ser ud til, at årsagen til mine fede lårbasser og store vom, må skyldes graviditet. Meeen det gør det så IKKE!!
....Jeg er bare feeeed!  .....Og så fik man sig lige en påmindelse om dét!

Anmeld

21. oktober 2010

anna-jonas

Temmelig ufede kommentarer, sådan lige at forholde sig til. Jeg blev også spurgt om, jeg da aldrig skulle føde, 6 mdr. efter jeg havde fået Jonas, og var startet på studiet igen...................

Anmeld

21. oktober 2010

Milka

ikke alle med små tvillinger ser sådan her ud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

Skouboe

Milka skriver:

ikke alle med små tvillinger ser sådan her ud!

Nøøøj hvor ER du bare god med Photoshop - man kan næsten ikke kende tøserne

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

Det er da det mest deprimerende at få at vide - eller måske blot det spark bagi man faktisk har brug for....

Jeg har også selv et rigtig træls problem med maven - Det irriterer mig grænseløst, men alligevel ikke nok til at tage mig sammen.... Det holder aldrig mere end en dag og så synder jeg igen.

Dog har jeg nu fast besluttet mig på at begynde at løbe - nok kun liiiige ind til det går op for mig hvilken dårlig form jeg egentlig er endt i. Puha det skal jo nødig være for hårdt. Det kan umuligt være sundt!!???

Vi må stå sammen og gøre noget ved problemet - Come on girls eller ska jeg sige mamas ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.