Sender man ønskeseddel med invitationen??? Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

JulieE

Loppe skriver:

Jeg kunne ALDRIG finde på at sende en ønskeseddel ud sammen med en invitation, ligegyldigt hvilken fest det drejer sig om. Jeg synes det virker for "flabet" og for "fremme-i-skoene-agtigt".

Hi hi det minder mig faktisk lige om en rund fødselsdag vi var inviteret til for nogle år siden, her havde fødselaren sendt ønskeseddel med ud med ønsker som: Rejser, autocamper, nyt tag osv. og ja det var seriøse ønsker!!!!

Held og lykke med beslutningen.

Helt enig  Jeg fik at vide af min mor, da jeg var en halvstor tøs at det var uopdragent at gøre, da det jo ikke var for gavernes skyld man inviterede folk

Min ene svigerinde har også altid nogle meget vilde ønsker. Vi snakker faldskærmsudspring, Nintendo Wii, motorcykelkørekort osv og der er sjældent et ønske under 300 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

K&S

BJL2010 skriver:

Vi sidder midt i planlægningen af Bebs' navngivningsfest og er nået til invitationerne. Hvordan gør man med ønskeseddel? Vi har jo selvfølgelig en, men har talt om hvorvidt det er "flabet" bare at sende den ud sammen med invitationerne eller om det er helt normalt at man gør det?

Kender nemlig til to dåber hvor ønsker er sendt med ud...men omvendt, så ville vi egentlig aldrig gøre det ved fx vores egen fødselsdagsinvitationer. Der plejer folk at spørge efter ønsker når de har modtaget invitationen.

Hvad synes I? Og hvad har I haft gjort?

Knuser

Hejsa

Vi har lige sendt invitationer ud til Antons barnedåb og vi har ikke sendt ønskeseddel med - der var nemlig ikke plads på kortet (ønskerne fylder 2 x A4 sider med 2 spalter på hver )

Men er der en diskret plads på bagsiden af invitationen, synes jeg sagtens, du kan skrive nogle ønsker (det må bare ikke dominere invitationen) - men du skal måske overveje at skrive forskellige ønsker på invitationerne, hvis I har mange ønsker - så ikke alle får de samme 5 ønsker

Katja

Anmeld

21. oktober 2010

DLM

KittyGirl skriver:

Jeg sendte en ønskeseddel med ud, af den grund at jeg altid er træt af at folk klager over at de ingen ønskesedler får.....

Er der ønskeseddel med så ved folk hvad man ønsker sig... dog synes jeg man skal huske at ønskerne skal være realistiske...

F.eks. i en prisklasse fra 50 kr. - 500 kr.....

helt enig

jeg sendte også ønskeliste med til vores søns barnedåb, ville alligevel blive ringet op og bedt om en liste så det kunne jeg lige så godt sende med og det var ønsker lige fra pixi bøger til en bæresele ønsker i alle prisklasser

Anmeld

21. oktober 2010

Bavianis

Hej med dig

Jeg synes det er SÅ skønt når folk sender ønskeseddel med! Så skal jeg ikke bruge tid på at ringe/skrive/maile etc for at finde ud af hvad de ønsker sig, og man har flere valgmuligheder når man er ude for at købe. Derfor sender jeg helt sikkert en med ift barnedåb når den tid kommer

Til gengæld kan jeg slet ikke klare "Gavekoordinator" ideen, som er blevet mere og mere in. Vi blev inviteret til et bryllup, hvor vi skulle kontakte denne koordinator for at høre om vi kunne FÅ LOV til at købe en bestemt gave på ønskesedlen - hvilket vi kun kunne hvis ikke andre havde købt den! Det synes jeg er liiiidt overdrevet - folk må sgu selv bytte deres gaver...

Knus Susanne

Anmeld

21. oktober 2010

Melbek

Vi holdte navnefest i lørdags og havde ikke sendt ønskeliste med. Jeg synes det er mere et råb om gaver, end at se de inviterede. Ligesom jeg havde det mega underligt med at lave et gavebord?? ..Hvor stort skal bordet lige være?? ...for det kan da hurtigt komme til at se meget forventningsfuldt ud? ..Vi havde en lille bord til gavebord og de kunne lige være der.

Folk ringer eller skriver jo alligevel med svar om de kommer, så kan du jo have ønskerne klar der.

Vi fik en masse gode gaver, som vi ikke selv ville have overvejet, at Sarah kunne have brug for. Og ingen dobbelgænger Og gaverne er mere personlige, idet folk selv skal tænke Og så bliver det tit noget, de kan huske fra deres barndom

Håber i får en dejlig dag

Anmeld

21. oktober 2010

Palaja

Vi har også sendt en ønskeseddel med invitationen. Den ligger løst sammen med kortet og er på den måde ikke ikke en del af kortet. Jeg synes det var en fin måde at gøre det på. Den er ikke så lang og ønskerne er varierede i pris. Har kun fået positiv respons fra de inviterede   Så jeg mener sagtens man kan gøre det.

Anmeld

21. oktober 2010

Nadia&Daniel

Vi skal holde barnedåb/bryllup næste år (12. Feb. 2010) og vi har valgt at vi sender ønsker med - men men men, vi deler ønskerne op, så er er omkring 3-4 ønsker på hver indbydelse, og såsom dåbsting (til bæbsen) bliver skrevet på familiens indbydelser, og småting som legetøj og sengetøj, bliver på vennepars indbydelser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.