Sender man ønskeseddel med invitationen??? Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.221 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

BJL2010

Vi sidder midt i planlægningen af Bebs' navngivningsfest og er nået til invitationerne. Hvordan gør man med ønskeseddel? Vi har jo selvfølgelig en, men har talt om hvorvidt det er "flabet" bare at sende den ud sammen med invitationerne eller om det er helt normalt at man gør det?

Kender nemlig til to dåber hvor ønsker er sendt med ud...men omvendt, så ville vi egentlig aldrig gøre det ved fx vores egen fødselsdagsinvitationer. Der plejer folk at spørge efter ønsker når de har modtaget invitationen.

Hvad synes I? Og hvad har I haft gjort?

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Ina33

Jeg kunne ALDRIG finde på at sende en ønskeseddel ud sammen med en invitation, ligegyldigt hvilken fest det drejer sig om. Jeg synes det virker for "flabet" og for "fremme-i-skoene-agtigt".

Hi hi det minder mig faktisk lige om en rund fødselsdag vi var inviteret til for nogle år siden, her havde fødselaren sendt ønskeseddel med ud med ønsker som: Rejser, autocamper, nyt tag osv. og ja det var seriøse ønsker!!!!

Held og lykke med beslutningen.

Anmeld

21. oktober 2010

SoffiLine

Loppe skriver:

Jeg kunne ALDRIG finde på at sende en ønskeseddel ud sammen med en invitation, ligegyldigt hvilken fest det drejer sig om. Jeg synes det virker for "flabet" og for "fremme-i-skoene-agtigt".

Hi hi det minder mig faktisk lige om en rund fødselsdag vi var inviteret til for nogle år siden, her havde fødselaren sendt ønskeseddel med ud med ønsker som: Rejser, autocamper, nyt tag osv. og ja det var seriøse ønsker!!!!

Holy shit nogle vilde ønsker - hvem i alverden har dog råd til at give sådan noget med mindre man er mange der går sammen? 

Anmeld

21. oktober 2010

Ryberg

Jeg sendte en ønskeseddel med ud, af den grund at jeg altid er træt af at folk klager over at de ingen ønskesedler får.....

Er der ønskeseddel med så ved folk hvad man ønsker sig... dog synes jeg man skal huske at ønskerne skal være realistiske...

F.eks. i en prisklasse fra 50 kr. - 500 kr.....

Anmeld

21. oktober 2010

Millesmammi

BJL2010 skriver:

Vi sidder midt i planlægningen af Bebs' navngivningsfest og er nået til invitationerne. Hvordan gør man med ønskeseddel? Vi har jo selvfølgelig en, men har talt om hvorvidt det er "flabet" bare at sende den ud sammen med invitationerne eller om det er helt normalt at man gør det?

Kender nemlig til to dåber hvor ønsker er sendt med ud...men omvendt, så ville vi egentlig aldrig gøre det ved fx vores egen fødselsdagsinvitationer. Der plejer folk at spørge efter ønsker når de har modtaget invitationen.

Knuser

jeg gjorde det ikke selv, men det var fordi jeg GLEMTE det. jeg ville ha gjort det. synes ikke det er for flabet, for alle spørger alligevel hvad ønsker der er, og så kan man ligeså godt skrive det på .

Anmeld

21. oktober 2010

Omerovic

Vi har lige sendt bryllups invitationer ud, og vi har undladt at sende ønske seddelen med, både fordi vi ik har nogle ønsker men os fordi, jeg syntes det er at på krave en gave ved selvfølgelig godt at vi får en, men så må gæsterne heller ringe syntes jeg..

Anmeld

21. oktober 2010

Amso

Jeg syntes godt man kan tillade sig det.. Hvis man sørger for der er ønsker til lidt forskellige prisklasser.. Her i vores familie, kommer folk ALTID og spørger om ønsker alligevel.. Så syntes ikke det flabet, ville nok bare gøre så ikke det er skrevet så stort, og iøjenfaldende, på bageste side f.eks. Så virker det lidt mere ydmygt end at srkive ØNSKESEDDEL!!!  Hehe

Anmeld

21. oktober 2010

BJL2010

Loppe skriver:

Wooow sikke ønsker, det var da godt nok voldsomt!!! Så vil jeg nok mene det er en smule flabet

Og iiih altså, hvad skulle jeg dog gøre uden baby.dk...hurtige svar og masser af erfaringer, TAK!

Anmeld

21. oktober 2010

Hvem?

BJL2010 skriver:

Knuser

Vi gjorde det ikke til vores første barnedåb, men gør det helt sikkert til den næste, jeg syntes det er/var irreterende at blive ringet på 45 gange for at høre hvad vi ønskede os, og når jeg tænker nærmere over det, så syntes jeg bestemt også det er træls at blive inviteret til noget også man ikke aner hvad de ønsker så - så helt klar ja, til ønskeliste med i invitationen.

Anmeld

21. oktober 2010

trunte89

KittyGirl skriver:

Jeg sendte en ønskeseddel med ud, af den grund at jeg altid er træt af at folk klager over at de ingen ønskesedler får.....

Er der ønskeseddel med så ved folk hvad man ønsker sig... dog synes jeg man skal huske at ønskerne skal være realistiske...

F.eks. i en prisklasse fra 50 kr. - 500 kr.....

Helt enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.