Aborten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

tak, det kom som et lyn fra en klar himmel, ingen af os viste det. De har lige boet i kina i et halvt år og skulle rykke til sydkorea her den 31 okt. Men nu her da de er hjemme på visit så faldt bomben. Nej hvor har jeg tudet,for min brors kone er det dejligste menneske ever.
Men der er desværre ikke så meget at gøre, ved de kun træffer beslutninger på det rigtige grundlag.

Det er helt iorden søde, der skal også være plads til man ikke orker at snakke om det, det er noget man virkelig skal have plads til og selv føle hvornår det er rigtigt.

Vildt at I slet ikke fornemmede noget. Det er rigtig trist. Konen har også været en stor del af dit liv stort set altid så kan godt forstå det er svært at forstå og at det derfor gør ondt :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

LIZO

nogle gange er dte bedre bare at give slip og gå fra hinanden, mens man stadig er gode venner. istedte for at blive meget uvenner. os for jeres barn skyld.

mine forældre blev skilt da jeg var 9. vi har altid holdt alt sammen allivel. min mor har holdt fødselsdage for min far han har været med til jul. os selvom de begge har haft nye kæretser.

det hjælper ikke altid at kører det helt ud..

hvor er det dejligt med noget forståelse fra din chef.. må være dejligt du ikke skal bekrymre dig om det..

tænker på dig.. knus

Anmeld

21. oktober 2010

Skouboe

Anonym skriver:

Er også glad for at jeg har det på den måde - må indrømme at jeg lidt var bange for hvordan jeg ville tag den efterfølgende....

Hmm tja det hele er stadig svært herhjemme. Det er til at blive skør af. Som jeg siger til M så ved jeg ikke hvordan jeg skal leve sammen med ham, men ved heller ikke hvordan jeg skal leve uden ham. Hva gør man så?? :s

Bygger et skur til ham i haven...

Og i den lidt mere alvorligere afdeling, så er jeg glad for at høre at det er ved at være overstået og at du nu kan begynde at kigge fremad og finde ud af hvad du vil med resten af dit liv  

Anmeld

21. oktober 2010

Dictes mor

Sødeste sødeste du (vil ikke lige skrive dit navn). Jeg synes, at du lyder til at være ovenpå igen, og det er dejligt at høre, for sikke dog en omgang! Jeg har aldrig vidst, hvordan en abort blev foretaget, og selvom det lyder ubehageligt, så lyder det ikke helt så forfærdeligt, som jeg havde forestillet mig. Jeg er glad for at læse, at du er ovenpå igen, og at du har det okay med beslutningen, så tyder det jo på, at det var det rigtige for dig at gøre.

Og helt ærligt, hvem er det lige der har fundet på at gynækologisk ligeså vel som fertilitetsklinikker til ligge lige op og ned af barselsgangen, det er da bare at spytte på folk, der ligger ned. Så kan man lige få tværet en masse lykkelige nybagte forældre og dejlige babyer i hovedet, mens man selv skal igang med noget, der er meget meget svært!

Jeg synes, at du skal have et kæmpe knus, det tænker jeg, at du kan have brug for oven på sådan en omgang.

Anmeld

21. oktober 2010

anna-jonas

Hvor er det godt at høre at du er vel ovre på den anden side, og nu kan komme videre, enten alene eller sammen med M.

Jeg sender store knus, og håber at roen kan sænke sig lidt over jeres lille familie.

Anmeld

22. oktober 2010

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

nogle gange er dte bedre bare at give slip og gå fra hinanden, mens man stadig er gode venner. istedte for at blive meget uvenner. os for jeres barn skyld.

mine forældre blev skilt da jeg var 9. vi har altid holdt alt sammen allivel. min mor har holdt fødselsdage for min far han har været med til jul. os selvom de begge har haft nye kæretser.

det hjælper ikke altid at kører det helt ud..

hvor er det dejligt med noget forståelse fra din chef.. må være dejligt du ikke skal bekrymre dig om det..

tænker på dig.. knus

Tænker også at det er bedst for alle at stoppe mens legen er god, men er sgu bare så pokkers bange for at gøre noget forkert. Det duer bare ikke at leve med den frygt. Det duer ikke at se på at ens liv bare forsvinder. Livet ER bare for kort til at lade sig "nøjes". Ikke fordi jeg er sikker på at der findes noget  bedre derude. er jo bange for at smide noget væk jeg ikke kan få bedre. men vi er bare ikke tjent med at leve på denne måde sammen. Hvis skæbnen og kærligheden vil os det at vi skal være sammen så finder vi vel sammen en gang i fremtiden!?

Måske vi begge har brug for et pusterum... arg det er svært og jeg er ved at blive sindsyg, suk

Anmeld

22. oktober 2010

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Sødeste sødeste du (vil ikke lige skrive dit navn). Jeg synes, at du lyder til at være ovenpå igen, og det er dejligt at høre, for sikke dog en omgang! Jeg har aldrig vidst, hvordan en abort blev foretaget, og selvom det lyder ubehageligt, så lyder det ikke helt så forfærdeligt, som jeg havde forestillet mig. Jeg er glad for at læse, at du er ovenpå igen, og at du har det okay med beslutningen, så tyder det jo på, at det var det rigtige for dig at gøre.

Og helt ærligt, hvem er det lige der har fundet på at gynækologisk ligeså vel som fertilitetsklinikker til ligge lige op og ned af barselsgangen, det er da bare at spytte på folk, der ligger ned. Så kan man lige få tværet en masse lykkelige nybagte forældre og dejlige babyer i hovedet, mens man selv skal igang med noget, der er meget meget svært!

Jeg synes, at du skal have et kæmpe knus, det tænker jeg, at du kan have brug for oven på sådan en omgang.

jeg vidste heller ikke noget om hvordan en abort foregik inden. Anede ikke det kunne gøres med piller, men læste en masse om det på nettet og fik en masse info på sygehuset. Ingen tvivl om at det for kroppen er bedst at gøre det med piller, men det er også bare den der er hårdest psygisk.

ja det er godt nok utroligt at de kan slippe afsted med at ligge de afdelinger op af hinanden - jeg tror uden tvivl det er af praktiske grunde for personalet. Kan ikke se hvorfor ellers???

Anmeld

22. oktober 2010

LIZO

Anonym skriver:

Tænker også at det er bedst for alle at stoppe mens legen er god, men er sgu bare så pokkers bange for at gøre noget forkert. Det duer bare ikke at leve med den frygt. Det duer ikke at se på at ens liv bare forsvinder. Livet ER bare for kort til at lade sig "nøjes". Ikke fordi jeg er sikker på at der findes noget  bedre derude. er jo bange for at smide noget væk jeg ikke kan få bedre. men vi er bare ikke tjent med at leve på denne måde sammen. Hvis skæbnen og kærligheden vil os det at vi skal være sammen så finder vi vel sammen en gang i fremtiden!?

Måske vi begge har brug for et pusterum... arg det er svært og jeg er ved at blive sindsyg, suk

det er rigtig svært..  og lige pludselig kommer der en masse tvivl osv. men det er jo os en grund til du har det sådan.. det kommer jo ikke af intet...

da jeg gik fra lars( ved ikke om du kan huske det) lige før jeg bleb gravid. jeg orker ikke mere. alle de skænderier.  vi var meget forskellige. var så meget i tvivl.  men følte der skulle ske noget for at vores forhold fungeret. så jeg flyttet væk i 2 uger. endte med vi ikke kunne undværer hinanden. og vi fik lyst vores problemer. og kom videre.. hvis ikke jeg var flyttet var der ikke sket en dyt.  det fik ham til at indse nogle ting. ligesom jeg indså noget..

det handler jo hellere ikke om at ville finde noget der er bedre. men at være lykkelig hvor man er. livet er for kort til at gå og være ked af det..

har du ikke mulighed for at tage væk i wekenden og få styr på tankerne?

Anmeld

22. oktober 2010

lion

Hvor er det dejligt at det hele er overstået og du kan komme videre.

Jeg håber du finder ud af det med M på den ene eller anden måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.