Dato få igangsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

katrine26

ok...var der nogle særlig årsag til de var store...og har det påvirket deres størrelse senere hen..

Ved blandt andet at en af grundene til min lille er stor er fordi jeg har fået gravid sukkersyge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Svei

katrine26 skriver:

ok...var der nogle særlig årsag til de var store...og har det påvirket deres størrelse senere hen..

Ved blandt andet at en af grundene til min lille er stor er fordi jeg har fået gravid sukkersyge..

Nej, der var ingen grund...tror bare jeg får store børn...den største af dem er stadig stor...146cm og 38kg og kun 7 år... den yngste er meget almindelig måske lidt lille i det, men han vejede også kun 3800g hvorimod den anden 4500g. Den ældste vejede kun 4800g da han kom til verden i uge 42+2, så han var ikke større end den yngste jo, når man regner med han var en måned mere..

Anmeld

22. oktober 2010

katrine26

ok...ja vi kan jo ikke alle føde små fugle unger...

Ham her den lille ellers skal jeg sige store har de skønnet til allerede at være 3700 så på 14 dage siden sidst jeg blev skannet hvor han var 3081 har han taget over 600 g på...så det bliver spændene hvor meget han vejer når jeg bliver sat igang.

katrine26

Anmeld

22. oktober 2010

Maddox

Når det endelig skal være, er det da skønt, at du allerede nu ved hvornår det skal være

Da jeg skulle sættes igang, blev jeg ringet op om torsdagen med besked på at møde ind til igangsættelse allerede om lørdagen (uge 37+2)  Så der var ikke mange dage til at vænne sig til tanken..

Men selve igangsættelsen, var en god oplevelse for mig

Mødte ind på FG lørdag kl.10.00, blev undersøgt, fik kørt strimmel, og lagt stikpille, med besked på at komme dagen efter, for at få lagt endnu en, hvis ikke der var sket noget (hvilket JM ikke regnede med, da det var så tidligt og der stadig var ca. 2 cm livermoderhals tilbage)

Ved 17-18 tiden begynder det så småt at murre i maven og kl. 21 har jeg rigtige veer med ca. 2 min imellem. Kl. 24 går vandet og kl. 01.43 er min søn født  Og 2 timer efter, var vi på vej hjem igen..

Anmeld

23. oktober 2010

katrine26

ja syntes også det er dejligt at jeg ved hvornår det skal være..og at jeg har de her dage til at vende mig til tanken, men det betyder også jeg har langt til til at tænke over det og der komme både gode tanker og skræmte tanker.

Det lyder dejligt at det gik så stærkt for dig..håber jeg også det kommer til her men må jo bare tage en dag af gange.

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.