Dato få igangsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

katrine26

ja var en tur forbi hospitalet og blive skannet igår da ham den lille i maven jo er en stor banan grundet mit gravid sukkersyge og skulle derefter havde en snak med en læge om eventuelt at blive sat igang nået før termin (15-11-10).

Han sagde så at han ville tage mig op til deres eftermiddags møde og jeg så ville modtage et brev med en dato få igangsættelse.

Tog hjem fra hospitalet med en lidt blandet følse af både skuffelse over ikke havde fået en dato og en lettelse over at vide at jeg blive sat igang før termin.

De skønner ham til at være 3700 g og 50 cm allerede så han er tung at bære på.

Da jeg så komme hjem og har spist lidt frokost bliver jeg ringet op af en jordmor som siger at nu har de fundet en dato til mig og de syntes det var nemmer bare at ringe til mig end af sende et brev.

SÅ mandag den 1-11-10 bliver jeg sat igang og hold op hvor er jeg spændt med også vild skræmt ved tanken om at jeg er mor inde for de næste 14-15 dage..

Andre som er blevet sat igang og hvordan er det gået..vil meget gerne høre om det så man kan danne sig et billedet af hvad man kan forvente sig..Da jeg er skide nervøs.

katrine26 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

sarahb

hvor er det spændende, jeg ved desværre ikke så meget om igangsættelse. andet end det godt kan tage lidt tid, men det er jo vidt forskelligt fra person til person.

Men datoen er da super, det er jo min søns fødselsdag

Rigtig meget held og lykke, nu må du bare forberede dig på bedste vis

Anmeld

21. oktober 2010

katrine26

Hejsa..

Ja har også læst at det kan tage op til et par dage, og der står også i den folder jeg har fået af lægen at man skal havde masser af tålmodighed, så vi må bare væbne os og forvente det kan tage noget tid inden jeg gå i fødsel.

Jamen tillykke med din søn her den 1.

katrine26

Anmeld

21. oktober 2010

Skouboe

Jeg blev sat i gang med min ældste og det tog 4 døgn, så det er godt at væbne sig med tålmodighed. sørg for en god "overlevelsespakke" til både mor og far og ekstra rent tøj til far.

Tingene kan godt gå hurtigt lige pludseligt, og så er det rart at far kan få rent tøj på og ikke skal gå i flere dage i den samme t-shirt.

Held og lykke med det

Anmeld

21. oktober 2010

katrine26

Hold da op det var godt nok længe..ja der er ikke andet en af få det bedste ud af vente tiden..regner stærkt med at vi kan få lov til at tage hjem ( bor 15 min gå gang fra hospitalet) så vi ikke skal sidde deroppe og kede os.

Men ja må nok heller få pakket en taske til os begge vis nu det komme til at gå stærkt.

katrine26

Anmeld

21. oktober 2010

Skouboe

katrine26 skriver:

Hold da op det var godt nok længe..ja der er ikke andet en af få det bedste ud af vente tiden..regner stærkt med at vi kan få lov til at tage hjem ( bor 15 min gå gang fra hospitalet) så vi ikke skal sidde deroppe og kede os.

Men ja må nok heller få pakket en taske til os begge vis nu det komme til at gå stærkt.

katrine26

Du kan sagtens få lov til at tage hjem indimellem pillerne, og jeg fik også lov til at tage hjem med ballonkateter.

De havde så sagt at jeg skulle komme og få det taget ud mandag morgen, og så ville vi kigge på hvad der så skulle ske, når vi vidste hvor meget jeg havde åbnet mig.

Det viste sig så at jeg havde åbnet mig 4 cm, så inden jeg vidste af det var jeg installeret i en seng med ve-drop, saltvand og de tog vandet og satte en elektrode på lillepigens hoved. Det endte desværre i AKS kl. over midnat, da jeg pga. ve-storm og voldsomme kramper og 4 døgns igangsættelse ikke kunne mere. Mine veer var for korte til at udvide, så de bed bare og hjalp intet.

Det sker heldigvis ikke for dig Du får en dejlig nem og behagelig igangsættelse, og inden du ved af det, sidder du med dit mirakel i armene

Anmeld

22. oktober 2010

katrine26

Skouboe skriver:

Du kan sagtens få lov til at tage hjem indimellem pillerne, og jeg fik også lov til at tage hjem med ballonkateter.

De havde så sagt at jeg skulle komme og få det taget ud mandag morgen, og så ville vi kigge på hvad der så skulle ske, når vi vidste hvor meget jeg havde åbnet mig.

Det viste sig så at jeg havde åbnet mig 4 cm, så inden jeg vidste af det var jeg installeret i en seng med ve-drop, saltvand og de tog vandet og satte en elektrode på lillepigens hoved. Det endte desværre i AKS kl. over midnat, da jeg pga. ve-storm og voldsomme kramper og 4 døgns igangsættelse ikke kunne mere. Mine veer var for korte til at udvide, så de bed bare og hjalp intet.

Det sker heldigvis ikke for dig Du får en dejlig nem og behagelig igangsættelse, og inden du ved af det, sidder du med dit mirakel i armene

sikke en sur måde at det endte på..men godt at din datter er sund og rask. men håber ikke det ender i aks men at det går stille og roligt frem af..

Men vi kan jo ikke gøre andet en at vente og se hvad der sker og bare glæde os til vi skal møde vores søn.

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

Hvor spændende-.....hvor langt er du henne?

Anmeld

22. oktober 2010

katrine26

Ja er også helt vildt spændt på det hele..dog også nervøs..

idag er jeg 36+4 og præcis 38 uger henne den 1 nov når de sætter mig igang..

katrine26

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

katrine26 skriver:

Ja er også helt vildt spændt på det hele..dog også nervøs..

idag er jeg 36+4 og præcis 38 uger henne den 1 nov når de sætter mig igang..

katrine26

Spændende...jeg har fået ks to gange hvor jeg var 38+0 også pga store børn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.