ja var en tur forbi hospitalet og blive skannet igår da ham den lille i maven jo er en stor banan grundet mit gravid sukkersyge og skulle derefter havde en snak med en læge om eventuelt at blive sat igang nået før termin (15-11-10).
Han sagde så at han ville tage mig op til deres eftermiddags møde og jeg så ville modtage et brev med en dato få igangsættelse.
Tog hjem fra hospitalet med en lidt blandet følse af både skuffelse over ikke havde fået en dato og en lettelse over at vide at jeg blive sat igang før termin.
De skønner ham til at være 3700 g og 50 cm allerede så han er tung at bære på.
Da jeg så komme hjem og har spist lidt frokost bliver jeg ringet op af en jordmor som siger at nu har de fundet en dato til mig og de syntes det var nemmer bare at ringe til mig end af sende et brev.
SÅ mandag den 1-11-10 bliver jeg sat igang og hold op hvor er jeg spændt med også vild skræmt ved tanken om at jeg er mor inde for de næste 14-15 dage..
Andre som er blevet sat igang og hvordan er det gået..vil meget gerne høre om det så man kan danne sig et billedet af hvad man kan forvente sig..Da jeg er skide nervøs.
katrine26
Anmeld