Fra trammeseng til juniorseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

LinLin

David var faktisk 3 år og 2 mdr  

Han prøvede aldrig nogensinde at kravle ud af den - kaldte bare på mig om morgenen når han ville op Og så bor vi i et hus i to etager og jeg var nervøs for trappen i mørke om natten (hvis jeg nu glemte at lukke lågen...)

Men han kunne selvfølgelig ikke blive ved med at sove i tremmeseng - og SURPRISE!!! - ingen problemer overhovedet med at han stod op når han var blevet lagt (endnu en ting jeg havde "frygtet") og de første to uger kaldte han stadig på mig når han var op

Så... Han fik bare en juniorseng i stedet for tremmesengen en dag - derudover var intet forandret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Diana...

Jbk skriver:

Vi tog bare tremmesiderne af da de kunne gå...omkring de 9-10 mdr. der er jo ikke så meget at lære..

Det kan vi desværre ikke :( Så der skal en ny seng ind. Men vi vil gerne havde ham over i den nye inde lille pigen kommer så han ikke føler vi tager hans seng fra ham til lille pigen. 

Anmeld

21. oktober 2010

Svei

Diana... skriver:

Det kan vi desværre ikke Så der skal en ny seng ind. Men vi vil gerne havde ham over i den nye inde lille pigen kommer så han ikke føler vi tager hans seng fra ham til lille pigen. 

Jeg tror ikke I skal gøre det til et problem...bare sig det er en seng til en STOOOR dreng..

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

Jbk skriver:

Jeg tror ikke I skal gøre det til et problem...bare sig det er en seng til en STOOOR dreng..

Det synes jeg heller ikke vi har gjort. Han var med til at samle den igår og så prøvet vi at putte ham i den idag og han blev fuldstændig hysterisk og skreg fuldstændigt. Så satte jeg mig ind i sengen med ham med hans bamse og nusseklud så faldt han til ro og jeg fortalte ham at det var hans nye seng til store drenge. Også skreg han fuldstændig igen og gik ned fra mig og ud af værelset så jeg tog trammesengen frem og nu ligge han der og sover. Hvad gør jeg forkert? Måske han slet ikke skal kunne se hans gamle seng? Jeg synes sgu det svært. 

Anmeld

21. oktober 2010

camsko88

Ida har hele tiden elsket si nye seng "prinsesse sengen". og hun har ikke været oppe en eneste gang. hun kommer selv ind til os om morgenen, men det er en aftale vi har. hun er så stolt af at hun sover i sin egen seng hele natten

Anmeld

21. oktober 2010

Svei

Diana... skriver:

Det synes jeg heller ikke vi har gjort. Han var med til at samle den igår og så prøvet vi at putte ham i den idag og han blev fuldstændig hysterisk og skreg fuldstændigt. Så satte jeg mig ind i sengen med ham med hans bamse og nusseklud så faldt han til ro og jeg fortalte ham at det var hans nye seng til store drenge. Også skreg han fuldstændig igen og gik ned fra mig og ud af værelset så jeg tog trammesengen frem og nu ligge han der og sover. Hvad gør jeg forkert? Måske han slet ikke skal kunne se hans gamle seng? Jeg synes sgu det svært. 

Måske han ikke er klar...nogle børn nyder jo den tryghed tremmerne giver...var det mig, så fandt jeg en billig brugt til lillesøster og så lod ham sove så længe han ville i tremmesengen..

Anmeld

21. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Købte i så en ny trammeseng til Lina da hun skulle i egen seng? Så de begge var i trammeseng? 

Luka fik en ny tremmeseng da vi fik ham. Vi arvede en gammel tremmeseng til Lina. Da Luka så fik den halvhøje-seng fik Lina så Luka's tremmeseng

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

Jbk skriver:

Måske han ikke er klar...nogle børn nyder jo den tryghed tremmerne giver...var det mig, så fandt jeg en billig brugt til lillesøster og så lod ham sove så længe han ville i tremmesengen..

Ja det var også det jeg sagde til Claus at han nok ikke er klar. Godt vi lige har et lidt måneder at løbe på endnu hvis ikke så må vi havde fat i en trammeseng mere. 

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Luka fik en ny tremmeseng da vi fik ham. Vi arvede en gammel tremmeseng til Lina. Da Luka så fik den halvhøje-seng fik Lina så Luka's tremmeseng

Ahh smart.

Anmeld

21. oktober 2010

Mormilla

Diana... skriver:

Hej piger

Hvordan lærte i jeres børn at gå fra trammeseng til juniorseng? 

Knus Diana

Patrick sov middags kur i den og samme aften lagde vi bare Patrick i den og læste en bog for ham. Han lagde sig bare til at sove den første dag Dag to kom han ud to gange for at se hvad der skete ved det Men det gik meget nemt. Men han fik lov til at få en til bamse med efter eget valg... Han var lidt over 2 år...

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.