Fra trammeseng til juniorseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Diana...

Hej piger

Hvordan lærte i jeres børn at gå fra trammeseng til juniorseng? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Diana...

Det var godt nok hurtigt den forsvandt fra forsiden  Jeg opper den lige igen der må da være nogen børn der ikke sover i trammeseng mere 

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

vi har købt junior sengen, men regner med han kommer i den når lillebror er 3-4 mdr og han overtager tremmesengen.
Så dvs. når Isaac er 2 år og 3-4 mdr. Så kommer han i junior sengen

Anmeld

21. oktober 2010

camsko88

vi har min kærestes datter hver anden weekend, og hende købte vi junior seng til da hun var 2-2½

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

Det var mere hvordan i vender dem til at sove i alm seng og ikke trammeseng? 

Knus

Anmeld

21. oktober 2010

evamor

Min datter kom i juniorseng da hun var knap 2½, og hun vænnede sig til den med det samme. Hun var så stolt af at hun havde fået en seng for store børn. Og så talte vi med hende om at hun ikke skulle gå ud af sengen år hun skulle sove. Jeg tror kun hun er gået ud af den en eneste gang. Og så har hun jo de samme bamser mv. som hun havde i tremmesengen. Ellers gjorde vi ikke noget særligt.

MVH Eva

Anmeld

21. oktober 2010

Kamilla-m

min søn kom i junior seng for ca en mdr siden, og han hjalp selv med at sætte sengen op og putte madrassen og sengetøj osv i den, så forklarede vi ham at store børn ikke skal sove i tremmeseng, men en alm seng, vi havde forbredt os på et natteranderi, men ikke en eneste gang har han rejst sig fra hans alm seng, når han kommer i seng siger vi godnat osv og så vinker han og enten ligger han og leger lidt i sengen eller kigger i en bog ellers lægger han sig bare til at sove med det samme, så det er dejligt nemt .

god fornøgelse

Anmeld

21. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka og Lina fik nyt værelse i sommer og da de skulle sove sammen fik Luka skiftet sin tremmeseng ud med en halvhøj-seng. Vi sagde bare, at store drenge sover i store sengen. Vi har ingen problemer haft og han er aldrig faldet ud af den. Han var 2 år og 8 mdr.

Kh. Katja

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Luka og Lina fik nyt værelse i sommer og da de skulle sove sammen fik Luka skiftet sin tremmeseng ud med en halvhøj-seng. Vi sagde bare, at store drenge sover i store sengen. Vi har ingen problemer haft og han er aldrig faldet ud af den. Han var 2 år og 8 mdr.

Kh. Katja

Købte i så en ny trammeseng til Lina da hun skulle i egen seng? Så de begge var i trammeseng? 

Anmeld

21. oktober 2010

Svei

Vi tog bare tremmesiderne af da de kunne gå...omkring de 9-10 mdr. der er jo ikke så meget at lære..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.