solcenter eller selvbruner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

betiinsen

Hej piger. trænger virkeligt til lidt farve, selvom jeg godt ved at det ikke er for godt. så vil self. også passe på. Men hvilken en af tingene tror i er bedst for babyen?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

FrkT

Uden at jeg rent faktisk VED det, så vil jeg straks sige selvbruner.... solarie er hamrende kræftfremkaldende.... så hold dig LANGT væk fra det. Både for din og bebsers skyld.

Anmeld

21. oktober 2010

Julieogbaby

Solarie skader ikke baby (læst i Politikens Graviditetsbog), men er kræftfremkaldende for dig. Desuden er din hud mere følsom under graviditeten, så pas på. Selvbruner, derimod er fyldt med alverdens kemikalier.

Egentlig ville jeg sige ingen af delene - for din egen skyld også, men hvis vi kun tænker baby, så solarie .

Anmeld

21. oktober 2010

betiinsen

ja har gået en del i sol førhen ( selvom jeg godt ved det ikke er sundt) tilgengæld ryger og drikker jeg aldrig så er det nok solen jeg vil fortrække, da jeg ikke vil skade baby

Anmeld

21. oktober 2010

Rebecca86

gør som du selv føler for jeg har både taget lidt solarie og bruger selvbruner hver 2 dag

Anmeld

21. oktober 2010

betiinsen

okay hvilken selvbruner bruger du? tænkte om der er nogen der er bedre end andre

Anmeld

21. oktober 2010

saxa

Personligt ville jeg ikke vælge nogle af dem under graviditeten.. Men efter graviditet - klart solarie, da jeg ofte sys det er aaalt for tydeligt når folk tager selvbruner på..

Men du skal self gøre det du selv føler for

Anmeld

21. oktober 2010

Miia90

Hold da lagt væk fra solen. det er jo det rene selvmord.

Min moar fik kontentret modermærke kræft 08 og tabte kampen med kræften 1 nov 09  puha det har været et hårdt os. solcenter brugte forbydes

Anmeld

21. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

betiinsen skriver:

ja har gået en del i sol førhen ( selvom jeg godt ved det ikke er sundt) tilgengæld ryger og drikker jeg aldrig så er det nok solen jeg vil fortrække, da jeg ikke vil skade baby

der findes dejlige selvbrunere uden parabener.... men der er altid parfumestoffer i...

jeg ville sige selvbruner...

Anmeld

21. oktober 2010

betiinsen

okay kan prøve at spørge i matas efter en selvbruner der er "god" under graviditeten..

Er virkeligt ked af at høre det med din mor, og er ikke i tvivl om at solen er skadelig. Kan godt forstå din holdning, men ved også der er en del andre ting som også er skadelige, og tænker lidt om alt det burde forbydes:/ ingen tvivl om man løber en risiko..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.