Hvor meget blev jeres termin rykket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

skøjte-prinsessen

min læge regnede ud at jeg skulle føde 22 marts, men anden scanning i uge 8 sagde 24 april og min NF scanning sagde også 24 april ville nu ikke have haft noget imod at skulle føde den 22 marts da det er ne dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

camsko88 skriver:

lægen sagde den 28 februar og scanning siger den 18 marts

Wow

Hvor tidligt kunne du så teste positivt?

Anmeld

21. oktober 2010

SoffiLine

jv30 skriver:

Lægen sagde D. 1/11 ,

til NF blev den så rykket til D. 13/11,

og til MD blev den så rykket til D. 10/11.

beregner de os terminsdagen når man er til MD scanning? sorry for det sikkert dumme spørgsmål

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Dandiann skriver:

min læge regnede ud at jeg skulle føde 22 marts, men anden scanning i uge 8 sagde 24 april og min NF scanning sagde også 24 april ville nu ikke have haft noget imod at skulle føde den 22 marts da det er ne dejlig dag

Hold da op - en hel måned

Anmeld

21. oktober 2010

NinaNymannMadsen

min egen læge regnede ud til den 24 juni 09, og til scanning sagde hun den 2 juli 09 og 2 uger før hun blev født sagde min jordmor jeg kunne regne med at føde den 25 juni 09, min datter er født den 26 juni 09

Anmeld

21. oktober 2010

Jibbe

Lægen sagde 4 august. Blev rykket til 1 august ved scannningen ìg fødte 30 juli :-)

Anmeld

21. oktober 2010

DitteMarie

Lægen mente 6.nov., ved scanning rykkede vi til 9. nov.- uanset er det lige om lidt :-)

Anmeld

21. oktober 2010

Bare mig..

Jeg blev først sat til d. 10 maj, så blev det til d. 11 maj, og den endelige terminsdato som vi gik ud efter var d. 13 maj.. Hun blev så født d. 17 maj.. Så det var lige omkring

Anmeld

21. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Anonym skriver:

Hold da op - en hel måned

jeg testede positivt 20 dage efter jeg var blevet gravid, ægget satte sig den 1 august og jeg testede den 20 august... men min læge udregnede fra sidste mens dato og det var dne 28 juni så hun fik det til den 22 marts...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Jibbe skriver:

Lægen sagde 4 august. Blev rykket til 1 august ved scannningen ìg fødte 30 juli :-)

30 juli også en dejlig dag at blive født på sent  til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.