Hvor meget blev jeres termin rykket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.035 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej piger

Ja, som spørgsmålet lyder, vil jeg lige høre jer, hvor meget jeres termin blev rykket fra den aller første beregning, som lægen også bruger (altså fra den første mensdag) og så til den sidste termimsdato?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Silas&Mille

Ifølge egne beregninger havde vi termin den 6. januar, altså regner ud fra første mens-dag.

Men blev rykket 2 dage ved scanningen, så nu er termin den 4. januar.

Anmeld

21. oktober 2010

B&J

Vi regnede ud til det skulle være den 13 kom til læge han sagde den 13 og ved scanninge sagde de den 13 så det var helt perfekt

Anmeld

21. oktober 2010

C-Posey

Lægen sagde 17. december, scanning siger 19. december

Anmeld

21. oktober 2010

JacobsMoar

Anonym skriver:

Hej piger

Ja, som spørgsmålet lyder, vil jeg lige høre jer, hvor meget jeres termin blev rykket fra den aller første beregning, som lægen også bruger (altså fra den første mensdag) og så til den sidste termimsdato?

På forhånd tak

Hm.. Hvordan var det nu..

Lægen's (og min egen) beregning: 12.12.10
Gynækologen's (var til terminsscanning): 14.10.10
Efter NF: 15.10.10

Og jeg har ikke født endnu, så op i r.... med terminsdatoen, den holder ikke 

Undskyld, er bare en smule træt af at være gravid

fra Karina

Anmeld

21. oktober 2010

LRJ

lægen regnede ud det ca var den fra 29 marts og ved NF blev det rykket til 13 april

Anmeld

21. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Vi regnede selv ud til at det var den - 20. November.

Lægen regnede det ud til den - 17. November.

Jordemoderen regnede det ud til den - 19. November.

Scanningslægen regnede det ud til - 18. November..

Scanningslægen, er en ældre læge - som har scannet i over 30 år. SÅ vi regner med hvad han siger  

Virkelig underligt at der kan være så meget forskel

Anmeld

21. oktober 2010

Camillee

lægen havde sat terminen til den 1 oktober men ved første scanningen blev vi rykket til den 3 oktober .
ved MD scanningen snakkede de om at jeg evt var lægere henne fordi Elias va meget stor, dog blev termins dagen ikke rykket igen (:

Anmeld

21. oktober 2010

zille_87

Da jeg ventede min søn blev terminen fastsat ved scanning, da der var ged i min mens. Ved scanningen fik jeg termin d. 1 september 2003 og han kom d 1 september 2003

Med min datter var første beregning (ud fra mens) d. 16 marts 2009 men ved NF scanning blev den rykket til d. 19 marts og hun kom d. 12 marts.

Denne gang var første beregning (ud fra mens) d. 1 november 2010 men ved NF scanning blev den rykket til d. 3 november 2010, og nu må vi se hvornår hun kommer ud

Anmeld

21. oktober 2010

VNB

ifølge sidste mens var min termin den 15 dec. men blev til NF-scanning rykket helt frem til den 8 dec.

Så terminen blev altså rykket 1 hel uge frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.