Jeg vil også sige, jeg har en kæmpe skræk, at der skal ske min pige noget. Og af fobier, der har jeg to.
Højder, jeg går helt panik, og kan ikke tænke klart, min krop lystrer ikke, den fryser fast og jeg kan ingen ting.
Den anden fobi er klaustrofobi, og det er den værste. Jeg kan gå helt i panik bare ved tanken. Hvis folk snakker om små rum, putte hovedet under dynen, dykke eller noget andet lignende, så begynder jeg at hyperventilere. Jeg er overbevist om, at jeg ikke kan trække vejret så, og er nødt til at koncentrere mig meget om at trække vejret dybt og stille. Jeg tror simpelthen, at jeg skal dø. Per har en gang for sjovt puttet en dyne hen over mig, og nogen gange holdt mig fast for sjovt. Jeg kan ikke, jeg tror rent faktisk, at jeg skal dø så, bare ved at tænke på det nu bliver jeg dårligt. Tænk sig, at man ikke kan styre sådan noget. Jeg går også i panik, hvis en bluse sidder for stramt eller et par støvler og jeg ikke kan få dem af, så tror jeg, at jeg ikke kan trække vejret, jeg ved godt, at jeg er lidt sær.
Anmeld