Ståbræt eller søskendesæde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

CamiRon

JustAnotherName skriver:

Vi fik heldigvis vores i gave af pigernes mormor.

Jeg ved ikke hvad de koster. Vi havde nok heller ikke haft vores, hvis vi selv skulle have fundet pengene til den. Min mands indstilling var som din mands. Men nu er det jo SOM OFTEST også os mødre, der står mest med bøvlet, ikke sandt?!

Men det første halve år, kan en tvillinge klapvogn jo ikke bruges, da baby er for lille til at sidder deri.

Det er rigtigt at den store gerne selv vil gå. Men der er steder, hvor det bare er upassende, eller gange hvor man skal så langt, at benene bliver trætte (eller tempoet for sløvt)

Men det ER mange penge ...og tager meget plads med både barnevogn, almindelig klapvogn (fra vores første barn) ogtvillinge-vogn ....plus alt muligt andet børnerellateret grej man ender med at eje, hehe.

Tag og vent og se, hvad Jeres behov bliver. Det er så svært, at spå om, når nummer 2 barn endnu slet ikke er kommet til. Det afhænger jo meget af, hvor meget I skal ud med dem begge, hvorhen og hvordan med transport...oooooog så videre

I starten er baby jo enten i autostol eller lift, så der kommer man ikke så meget ud at gå på dén måde med dem begge, andet end man er afsted sammen.

Og når man er ude at handle, så er det nemmeste at tage en indkøbsvogn (der findes med indbygget stole i til babyer) eller sætte lift/autostol ned i vognen, og have den store i vogn-sædet.

Men det tager tid lige at finde ud af, hvad der virker bedst for en, når man får nummer 2. Det kan virke helt uoverskueligt, mens man er helt ny i det. Men det skal nok komme!

Så vent og se tiden an, så kan du bedre vurdere, hvad I/Du har brug for.

Ved ud hvad? Det var lige præcis det jeg havde brug for - det du lige skrev!  Ja jeg skal vente til den lille er født og vi kan se hvad vi egentlig har brug for og så må vi tage den derfra!

Sommetider er det simpelthen så rart at man lige kan smide et indlæg herinde og få sat tingene lidt i perspektiv! Tak!

(vil stadig gerne købe dit søskendesæde! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

JustAnotherName

CamiRon skriver:

Ved ud hvad? Det var lige præcis det jeg havde brug for - det du lige skrev!  Ja jeg skal vente til den lille er født og vi kan se hvad vi egentlig har brug for og så må vi tage den derfra!

Sommetider er det simpelthen så rart at man lige kan smide et indlæg herinde og få sat tingene lidt i perspektiv! Tak!

(vil stadig gerne købe dit søskendesæde! )

Selv tak. Det er da kun glædeligt, hvis mine ord har været til hjælp.

Jeg finder lige ud af det med porto så, og skriver til dig, når jeg ved mere.

Anmeld

21. oktober 2010

CamiRon

JustAnotherName skriver:

Jeg bor i Randers. Så der er et godt stykke til Horsens.

Jeg ved ikke lige, hvad det vil komme til at koste i porto....Men jeg kan finde ud af det?! 

Det må du meget gerne. Du kan sende mig en pb med prisen og kontonummer.

Anmeld

21. oktober 2010

CamiRon

sarahb skriver:

vi har købt denne.. Den er super god..
Det er nok ikke en tvillinge vogn i skal kigge efter men en søskendevogn, der kan man bruge en lift i til den lille og sæde til den store.
vi har denne og fandt den brugt til 3500 men så er der også 2 ekstra sæder og 3 forskellige farver til at skifte i mellem, 2 ekstra regnslag og en masse andet med. Sammenlagt ville det ca. have kostet 8000 fra ny og du kan ikk se den er brugt..

Den er dælme ellers LÆKKER!!

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

CamiRon skriver:

Den er dælme ellers LÆKKER!!

ja jeg elsker den, så er der creme, blåt og rødt betræk med til den. den er så fin..
Der er en til salg på dba til 2600 i rød. Dog uden lift.

Mærket er first wheels city twin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.