Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

otlitrom

Tillykke!! Jeg har ingen anelse om, hvem du er! Men hvor er det skønt for Jer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har også gættet dig (og gættet rigtigt endda) nu.

Mega stort tillykke. Jeg er virkelig også spændt på at høre nærmere om, hvor langt du så er henne i graviditeten. Hvor er det vildt altså!!

Knus herfra 

Anmeld

24. oktober 2010

LIZO

hehe så gættet jeg det os.. hvor er det fedt for jer

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

Tror også jeg er med nu tillykke

Anmeld

24. oktober 2010

Anonym trådstarter

Sikke i alle lige pludselig ved at det er mig.. S's glæder mig bare helt vildt til på tirsdag hvor jeg skal til lægen, blir dejligt at få det bekræftet, men er ikke i tvivl på nogen måde.. Og tak for tillykkern

Anmeld

24. oktober 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Sikke i alle lige pludselig ved at det er mig.. S's glæder mig bare helt vildt til på tirsdag hvor jeg skal til lægen, blir dejligt at få det bekræftet, men er ikke i tvivl på nogen måde.. Og tak for tillykkern

Jeg ved det endnu ikke.
Troede faktisk lige jeg havde gættet det, men så skrev den NS'er (jeg troede det var) lige offentligt, og det er vist ikke muligt?

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej i skønne kvinder..
Var ved lægen idag for at få lavet vandrejournal og blev skønnet til at være 10+3 uger henne idag, men blev desværre ikke undersøgt og det skal jeg desværre først på tirsdag d2/11 og hvis de er i tvivl om hvor langt jeg er henne der så sender de mig til en scanning.. Er bare så lykkelig over vi venter barn igen.. Der er stadigvæk familie der ik ved det i nu så det er stadigvæk hemmeligt.. Knus til jer..

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej i skønne kvinder..
Var ved lægen idag for at få lavet vandrejournal og blev skønnet til at være 10+3 uger henne idag, men blev desværre ikke undersøgt og det skal jeg desværre først på tirsdag d2/11 og hvis de er i tvivl om hvor langt jeg er henne der så sender de mig til en scanning.. Er bare så lykkelig over vi venter barn igen.. Der er stadigvæk familie der ik ved det i nu så det er stadigvæk hemmeligt.. Knus til jer..

Anmeld

26. oktober 2010

Milka

Tulipan skriver:

Tror også jeg er med nu tillykke

var helt sikker på det var dig susanne

Anmeld

26. oktober 2010

Milka

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder..

nu tror jeg godt jeg ved hvem du er ... stort tillykke, hvor er det dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.