Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ja som teksten siger så har jeg her til aften lige taget en G-test da jeg i pænt langt stykke tid har haft kvalme og en murren i underlivet og lige som mærket små bobler i maven troede bare det var ren indbildning da jeg jo såå gerne ville have barn nr.2 da vores søn nu er 2 år, kæresten og jeg havede jo aftalt at ville starte med prosjekt staves baby i august men det ville han lige pludselig ikke men sagde at hvis jeg blev gravid så var det det og hvis ikke så var det det.. men har ville tage en test siden i lørdags men fik først købt en her kl.19.55 og testen for sjovt da jeg kom hjem til min mor igen og den vidste 2 streger lyn hurtig så ingen tvivl, JEG ER GRAVID, er bare i tvivl om hvor langt jeg er henne er sgu lidt bange for jeg er langt henne da de sidste 2 mdr ik har haft en rigtig mens kun plet blødt 2 dage... der er blandet følser men er alligevel rigtig glad og kæresten sagde ik rigtig noget til det da jeg ringet og sagde det andet end om jeg syntes jeg var klar for så hvis jeg var skulle vi jo beholde baBY...

Skriver ano da familie og venner ik skal vide det før efter uge 12. men gør ik noget hvis i gætter det..

Knus den Gravide mor til dreng 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

TbCp

Du skal da have et stort tillykke!!!
Jeg tror godt jeg ved hvem du er og du har jo også længe ønsket at få nr to så dejligt at du kunne teste positiv

Anmeld

20. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har ikke helt gættet dig ...jeg har et bud, men er slet ikke sikker. Men ihvertfald så vil jeg da ønske Jer stort TILLYKKE med barn nr. 2 på vej ....Og jeg glæder mig til at finde ud af, hvem du er, og hvor langt henne du så er!?!

Anmeld

21. oktober 2010

Ranarupta

Weee Tillykke!! 

Jeg har slet ikke gættet hvem du er, men spændende er det

Anmeld

21. oktober 2010

LIZO

et kæmpe tillykke   kan ikke gætte hvem du er.

tag kontakt til lægen og be om en undersøgelse. han kan mærke ca hvor stor din livmor føles. om den er lille eller lidt størrer hvor efter han vil sende dig til scanning hvis er lidt størrer..

camilla

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg skal hjem idag efter at have på en lille ferie.. Og ringer til lægen imorgen og håber de vil se mig der, vil bare gerne vide hvor langt henne osv.. Mange tak for jeres tillykke'er..

Anmeld

21. oktober 2010

Ida.

Jeg er ret sikker på, at jeg ved, hvem du er!

Og tillykke med graviditeten!!

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

stort kæmpe tillykke....
Hvor er det fantastisk...
ihhh hvem er du???
er lidt blank, men mega nysgerrig... Synes det ringer en klokke med det at kæresten ikke ville alligevel, men kan sgu ikk placere dig...

Men i hvert tilfælde et stort tillykke, glæder mig til at høre hvem du er og hvor langt du er henne

Anmeld

21. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Ja som teksten siger så har jeg her til aften lige taget en G-test da jeg i pænt langt stykke tid har haft kvalme og en murren i underlivet og lige som mærket små bobler i maven troede bare det var ren indbildning da jeg jo såå gerne ville have barn nr.2 da vores søn nu er 2 år, kæresten og jeg havede jo aftalt at ville starte med prosjekt staves baby i august men det ville han lige pludselig ikke men sagde at hvis jeg blev gravid så var det det og hvis ikke så var det det.. men har ville tage en test siden i lørdags men fik først købt en her kl.19.55 og testen for sjovt da jeg kom hjem til min mor igen og den vidste 2 streger lyn hurtig så ingen tvivl, JEG ER GRAVID, er bare i tvivl om hvor langt jeg er henne er sgu lidt bange for jeg er langt henne da de sidste 2 mdr ik har haft en rigtig mens kun plet blødt 2 dage... der er blandet følser men er alligevel rigtig glad og kæresten sagde ik rigtig noget til det da jeg ringet og sagde det andet end om jeg syntes jeg var klar for så hvis jeg var skulle vi jo beholde baBY...

Skriver ano da familie og venner ik skal vide det før efter uge 12. men gør ik noget hvis i gætter det..

tillykke!!!!

Anmeld

21. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

tillykke!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.