min lillebror har fået tæsk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Så må the pussy-gang lige spænde sig op og give disse tøsedrenge et ordenligt LOS over skinnetbenet!!!!

er dybt dybt dybt rystet.

¨Håber det bedste for din lille bror-mand.

Kæmpe kram til dig søde mus.

Tusind tak søde. Ja de ville sgu nok bare grine hvis der kom en flok tøser efter dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Nej, fy for pokker da    

Jeg kan blive så harm og stiktosset af afmagt, forargelse og vrede over, at nogle mennesker (uanset alder) overhovedet kan finde på at gøre sådan noget mod andre.
Det er slemt i sig selv, at nogen gør det enkeltvis, men endnu mere klamt, at nogle ligefrem går sammen i flok om éen enkelt, som så bare bliver gennem-tæsket.

Fy for den lede. Jeg håber de alle bliver dømt, og får en seriøs dom!

Knus til dig   og de bedste ønsker om bedring til din lillebror.

fra en skræmt og dybt foraget storesøster til en 19-årig lillebror.

Det er pisse uhyggeligt!!!! Jeg håber også de ryger ind og sidde og ikke bare får en eller anden latterlig betinget dom...

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Åh nej!

Puh, har helt ondt i maven - hvad fanden er det, der sker med nogle mennesker?! En ting er de der "gode, gammeldags" slåskampe to mænd imellem. En anden ting er, når flere tramper en i hovedet, overvejer at hente knive osv. 

Jeg er virkelig ked af det på lillebrors vegne. Jeg håber, at han får ro til at komme sig og jeg håber sgu, at idioterne får en straf, der får helvede til at ligne en badeferie!!

Kram.

Ja jeg tror sgu desværre ikke straffen bliver hård nok. Det er den aldrig i sådan nogle sager. Jeg synes sgu egentlig min lillebror tager det overraskende pænt. Men ja det re så langt ude at det bliver noget mellem en enkelt og seks andre. Det giver ingen mening!

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

han bliver nød til at melde det!!

ja det er skide svært. men de skal sq ikke slippe for straf.. så har de jo vundet.. har i ikke noget famile et stykke væk hvor han kan være til der er ro på igen..

sender jer alle en masse tanker.. men godt at høre han havde en go ven der hjælp ham..

Tusind tak. Han har heldigvis meldt det. Og de bliver nemme at få fat på for det er nogen han kender. Altså hvad regner de med??? Psykopater!

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Krydser inderligt fingre for at de drenge ikke tør røre din lillebror igen - ellers ska jeg fandeme nok samle et slæng der kan gennembanke de små drenge!!!!

Tak!

Åha ja det er jo så desværre den onde cirkel. Min lillebror kender en del forkerte mennesker. Heriblandt rockere. Så min far har opfordret til at de ikke laver en hævn-agt. Det stopper jo aldrig så...

Anmeld

21. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Tusind tak søde. Ja de ville sgu nok bare grine hvis der kom en flok tøser efter dem!

de skulle bare så meget som prøve på at trække på smilebåndet1!!!

Anmeld

22. oktober 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

de skulle bare så meget som prøve på at trække på smilebåndet1!!!

Ha ha ha ha. SEJ smiley!!!!  SÅ kommer vi efter dem!!!

Jeg drømte i nat at min lillebror og jeg løb fordi der var nogen efter os som ville tæske ham. Vi løb ind på en kirkegård og jeg sagde til ham at han skulle løbe væk og gemme sig. Det gjorde han. Så kom der en eller anden ung gut som jeg så fik overmandet og tog kvælertag på for at beskytte min bror. Lige pludselig kom der en masse andre fyre og begyndte at true mig med knive og de sagde at jeg skulle give slip på ham jeg havde fat i. Det blev jeg så nødt til. jeg sagde at jeg ville beskytte min bror og at det måtte de da kunne forstå. Til sidst fik jeg dem til at gå uden at gøre mig fortræd. Så kom min lillebror og en hel masse af hans venner frem og de grinede og hyggede sig. Jeg sagde til dem at det overhovedet ikke var sjovt og at jeg da var skide bange både for ham og mig selv men de tog mig slet ikke alvorligt. Så SKÆLDTE Jeg dem ud og så vågnede jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.