min lillebror har fået tæsk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ej jeg har lige fået den grimmeste besked. Min lillebror på 16 har lige fået tæsk af 6 gutter og de har trampet ham i hovedet. Jeg kan slet ikke have det. Hans læber er smadrede, den streng man har ved fortænderne i overmunden er gået fra og 3 af hans tænder er løse. Han var "heldig" at der var en der stoppede dem der slog ham for ellers var det gået meget værre sagde han. De havde talt om at hente knive og stikke ham mens de slog ham. Det er bare SÅ uhyggeligt og jeg har det så dårligt med det. Jeg er skide bange på hans vegne og har lyst til at bortføre ham og lukke ham inde så der ikke er flere der kan gøre ham ondt. Hvad fanden er det for nogle psykopater altså.... Ja jeg oprettede den altså lige ano da jeg så OGSÅ skal være bange for hvem der læser det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

TbCp

Nej nej nej... Hvad sker der for den? Var det nogen han kendte?

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nej nej nej... Hvad sker der for den? Var det nogen han kendte?

Ja det tror jeg det var. Det er så langt ude altså

Anmeld

20. oktober 2010

Vinker

Anonym skriver:

Ej jeg har lige fået den grimmeste besked. Min lillebror på 16 har lige fået tæsk af 6 gutter og de har trampet ham i hovedet. Jeg kan slet ikke have det. Hans læber er smadrede, den streng man har ved fortænderne i overmunden er gået fra og 3 af hans tænder er løse. Han var "heldig" at der var en der stoppede dem der slog ham for ellers var det gået meget værre sagde han. De havde talt om at hente knive og stikke ham mens de slog ham. Det er bare SÅ uhyggeligt og jeg har det så dårligt med det. Jeg er skide bange på hans vegne og har lyst til at bortføre ham og lukke ham inde så der ikke er flere der kan gøre ham ondt. Hvad fanden er det for nogle psykopater altså.... Ja jeg oprettede den altså lige ano da jeg så OGSÅ skal være bange for hvem der læser det her.

Åh nej nej nej da - hvor er det bare forfærdeligt :( Hva fanden er det for nogle psykopater grrrrr... De skulle sgu selv ha samme tur og mere til. Hva pokker skete der i deres hovedet - og så 6 mod en. Jeg er dybt rystet :(

Håber din stakkels lillebror kommer sig godt igen. Det må være rigtig hårdt for ham at komme igennem sådan en omgang :(

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Åh nej nej nej da - hvor er det bare forfærdeligt Hva fanden er det for nogle psykopater grrrrr... De skulle sgu selv ha samme tur og mere til. Hva pokker skete der i deres hovedet - og så 6 mod en. Jeg er dybt rystet

Håber din stakkels lillebror kommer sig godt igen. Det må være rigtig hårdt for ham at komme igennem sådan en omgang

Ja det er så desværre den måde det foregår på i dag. Mange mod en. Det er bare så synd for ham altså.... Jeg håber ikke der sker mere sådan lige. Er lidt nervøs over om de flipper ud igen når de finder ud af at de er blevet meldt for vold....

Anmeld

20. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Så må the pussy-gang lige spænde sig op og give disse tøsedrenge et ordenligt LOS over skinnetbenet!!!!

er dybt dybt dybt rystet.

¨Håber det bedste for din lille bror-mand.

Kæmpe kram til dig søde mus.

Anmeld

20. oktober 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Nej, fy for pokker da    

Jeg kan blive så harm og stiktosset af afmagt, forargelse og vrede over, at nogle mennesker (uanset alder) overhovedet kan finde på at gøre sådan noget mod andre.
Det er slemt i sig selv, at nogen gør det enkeltvis, men endnu mere klamt, at nogle ligefrem går sammen i flok om éen enkelt, som så bare bliver gennem-tæsket.

Fy for den lede. Jeg håber de alle bliver dømt, og får en seriøs dom!

Knus til dig   og de bedste ønsker om bedring til din lillebror.

fra en skræmt og dybt foraget storesøster til en 19-årig lillebror.

Anmeld

21. oktober 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Åh nej!

Puh, har helt ondt i maven - hvad fanden er det, der sker med nogle mennesker?! En ting er de der "gode, gammeldags" slåskampe to mænd imellem. En anden ting er, når flere tramper en i hovedet, overvejer at hente knive osv. 

Jeg er virkelig ked af det på lillebrors vegne. Jeg håber, at han får ro til at komme sig og jeg håber sgu, at idioterne får en straf, der får helvede til at ligne en badeferie!!

Kram.

Anmeld

21. oktober 2010

LIZO

han bliver nød til at melde det!!

ja det er skide svært. men de skal sq ikke slippe for straf.. så har de jo vundet.. har i ikke noget famile et stykke væk hvor han kan være til der er ro på igen..

sender jer alle en masse tanker.. men godt at høre han havde en go ven der hjælp ham..

Anmeld

21. oktober 2010

Vinker

Anonym skriver:

Ja det er så desværre den måde det foregår på i dag. Mange mod en. Det er bare så synd for ham altså.... Jeg håber ikke der sker mere sådan lige. Er lidt nervøs over om de flipper ud igen når de finder ud af at de er blevet meldt for vold....

Krydser inderligt fingre for at de drenge ikke tør røre din lillebror igen - ellers ska jeg fandeme nok samle et slæng der kan gennembanke de små drenge!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.