Anonym skriver:
Ej jeg har lige fået den grimmeste besked. Min lillebror på 16 har lige fået tæsk af 6 gutter og de har trampet ham i hovedet. Jeg kan slet ikke have det. Hans læber er smadrede, den streng man har ved fortænderne i overmunden er gået fra og 3 af hans tænder er løse. Han var "heldig" at der var en der stoppede dem der slog ham for ellers var det gået meget værre sagde han. De havde talt om at hente knive og stikke ham mens de slog ham. Det er bare SÅ uhyggeligt og jeg har det så dårligt med det. Jeg er skide bange på hans vegne og har lyst til at bortføre ham og lukke ham inde så der ikke er flere der kan gøre ham ondt. Hvad fanden er det for nogle psykopater altså.... Ja jeg oprettede den altså lige ano da jeg så OGSÅ skal være bange for hvem der læser det her.
Nej, fy for pokker da

Jeg kan blive så harm og stiktosset af afmagt, forargelse og vrede over, at nogle mennesker (uanset alder) overhovedet kan finde på at gøre sådan noget mod andre.
Det er slemt i sig selv, at nogen gør det enkeltvis, men endnu mere klamt, at nogle ligefrem går sammen i flok om éen enkelt, som så bare bliver gennem-tæsket.
Fy for den lede. Jeg håber de alle bliver dømt, og får en seriøs dom!
Knus til dig
og de bedste ønsker om bedring til din lillebror.
fra en skræmt og dybt foraget storesøster til en 19-årig lillebror.
Anmeld