Basson barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. oktober 2010

maimik

Amso skriver:

hvad med vægten på den. Den har ikke generet dig..?? Har set andre barnevognsmærker, og de vejer nemlig kun fra 10-15 kg.. Så virker 22 kg heeeelt ekstremt sys jeg??

syntes ikke at vi har mærket noget til de 22 kg. men igen du skal jo ikke bære helebarnevógnen på en gang.

når den er skildt ad lægger man ikke mærke til de 22 kg. syntes jeg ikke og den er nem at skille ad og samle igen og syntes ikke at den fylder meget i bilen.

knus Maimik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Kløver

Amso skriver:

Hej i skønne kvinder, og enkelte mænd

Er der nogen herinde der har nogen erfaringer med barnevogn fra Basson..??

Både godt og skidt, så vi bedre kan tage en beslutning om det skal være sådan en vi skal have fingrende i..

På forhånd tak

Jeg har kun hørt godt om vognen, og har selv bestilt en basson grande Soft, som vi får når den lille ankommer til marts. Synes den har mange lækre praktiske detaljer, og kan godt lide det er en stor vogn, så man kan bruge den længere tid

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

*Sofie* skriver:

Ja, selve kassen og 'stativet' eller hva man kalder det, er tungt!
Men jeg vil så også lige sige, at man alligevel nærmest kan styre den med én hånd Det er fantastisk nemt at dreje med den. 

det hjælper jo så lidt på det hele  Syntes nemlig at den ser ud til at være en rigtig lækker vogn, uden jeg skal spendere 7-8000 kr. på en vogn. Hvilke er penge vi ikke har, og hvor vi bor, er det også lidt svært at passe på en "dyr" vogn. Dem er man  nok lidt mere ømme omkring, ville jeg tro. ( vi bor på landet, hvor de skal til at have byggeprojekt i "byen" i 1 års tid ), og vil også gerne derfor have en stabil vogn der kan holde til lidt, og som ikke gør noget "bliver brugt"..  

Og den ser også hyggelig ug vognene.. hehe

Anmeld

20. oktober 2010

prettybutterfly

Har også en Basson grande og har været VIRKELIG virkelig glad for den!!

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

maimik skriver:

syntes ikke at vi har mærket noget til de 22 kg. men igen du skal jo ikke bære helebarnevógnen på en gang.

når den er skildt ad lægger man ikke mærke til de 22 kg. syntes jeg ikke og den er nem at skille ad og samle igen og syntes ikke at den fylder meget i bilen.

knus Maimik

nej nej.. har heller ikke tænkt mig at rende og slæbe på den.. hehe . Det lyder bare godt tungt, men det kommer jo selvfølgelig også an på hvor gode de har været til at lave kørekomforten i den

Anmeld

20. oktober 2010

prettybutterfly

Amso skriver:

nej nej.. har heller ikke tænkt mig at rende og slæbe på den.. hehe . Det lyder bare godt tungt, men det kommer jo selvfølgelig også an på hvor gode de har været til at lave kørekomforten i den

jA lyder tungt, men jeg har aldrig opdaget eller tænkt over hvor tung den var. Og det er til trods for jeg gentagne gange har skulle bære den op og ned af trapperne(med hjælp) her ved den station jeg bor ved, da elevatoren TIT er i uorden!!!

Anmeld

20. oktober 2010

maimik

Amso skriver:

kørekomfort den er i top..

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

prettybutterfly skriver:

jA lyder tungt, men jeg har aldrig opdaget eller tænkt over hvor tung den var. Og det er til trods for jeg gentagne gange har skulle bære den op og ned af trapperne(med hjælp) her ved den station jeg bor ved, da elevatoren TIT er i uorden!!!

lyder som om vægten ikke er noget problem.. for min kæreste har set et tilbud i babysam som han var helt vild med, men jeg har været faldet for den her et stykke til. Så skal lige overbevise ham med lidt researche. (staves ) hehe...

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

maimik skriver:

kørekomfort den er i top..

lyder godt.. Og tak for hjælpen..

Anmeld

20. oktober 2010

sbs78

Har også en Basson Grande fra 07. Der har nu værert to børn i den og den fejler ikke noget. Synes ikke den er for tung, og den er nem at komme rundt med. Jeg vil ikke bytte den til en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.