Basson barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.705 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Amso

Hej i skønne kvinder, og enkelte mænd

Er der nogen herinde der har nogen erfaringer med barnevogn fra Basson..??

Både godt og skidt, så vi bedre kan tage en beslutning om det skal være sådan en vi skal have fingrende i..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

*Sofie*

Vi har haft en Basson Grande. Den er jeg været super glad for!!
Det er en r*v lækker vogn!
Eneste minus'er er at den er stor. Man ka ikk bare sårn lige ta den med ud og shoppe, sys jeg. Og så er der luft i dækkene. Den sidste tid er de punkteret rigtig mange gange
Men ellers  

Anmeld

20. oktober 2010

maimik

hejsa..

jeg har en basson grande og den er så lækker, uhha jeg vil ikke bytte den for noget. den har go ligge mål og så kan den holde til noget nu har min holdt i snart 2 år og overlevet 2 sommerferier på Tunø. og vi har ikke oplevet noget som helst negativt om den.. vi kan bare generalt godt lide basson mærket. har selv barnevogn,2 klapvogne, en weekend seng.. og ønsker os basson højstolen.

håber det gav dig lidt svar.

kknus Maimik

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

*Sofie* skriver:

Vi har haft en Basson Grande. Den er jeg været super glad for!!
Det er en r*v lækker vogn!
Eneste minus'er er at den er stor. Man ka ikk bare sårn lige ta den med ud og shoppe, sys jeg. Og så er der luft i dækkene. Den sidste tid er de punkteret rigtig mange gange
Men ellers  

ja så godt den vejede omkring 22 kg. uden lift i..

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

maimik skriver:

hejsa..

jeg har en basson grande og den er så lækker, uhha jeg vil ikke bytte den for noget. den har go ligge mål og så kan den holde til noget nu har min holdt i snart 2 år og overlevet 2 sommerferier på Tunø. og vi har ikke oplevet noget som helst negativt om den.. vi kan bare generalt godt lide basson mærket. har selv barnevogn,2 klapvogne, en weekend seng.. og ønsker os basson højstolen.

håber det gav dig lidt svar.

kknus Maimik

hvad med vægten på den. Den har ikke generet dig..?? Har set andre barnevognsmærker, og de vejer nemlig kun fra 10-15 kg.. Så virker 22 kg heeeelt ekstremt sys jeg??

Anmeld

20. oktober 2010

Mullemus86

Hej.. Jeg er også den lykkelige ejer af en Basson Grande.. Er rigtig glad for den, så den vil jeg da varmt anbefale

Anmeld

20. oktober 2010

mp74

jeg er super glad for vores Basson Grande

Anmeld

20. oktober 2010

forår

Jeg har osse en Basson Grande og er rigtig glad for den.

Men som der er skrevet så er det en stor vogn og som vejer en del. Men det er en vanesag. Jeg har taget toget med fuld opbakning til både mig og min datter fra københavn til sønderborg mange gange med min Basson...og det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

20. oktober 2010

*Sofie*

Amso skriver:

ja så godt den vejede omkring 22 kg. uden lift i..

Ja, selve kassen og 'stativet' eller hva man kalder det, er tungt!
Men jeg vil så også lige sige, at man alligevel nærmest kan styre den med én hånd Det er fantastisk nemt at dreje med den. 

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

vi har også en basson...kan ikke huske hvad den mere hedder.

jeg synes den er lækker til prisen. den ligger i den dyre ende af discount, og lever fint op til vores forventninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.