Så fik man lige en reminder :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Karina84

Carina1984 skriver:

Dejligt med hende jeg ved nok, du ved nok :-)
Jeg har bestemt heller ik tænkt mig at lade mig gå for meget på over det, for som du siger har jeg andre veninder som holder ved no matter what. syns bare det var et træls slag at få i hovedet.

Ja det kan jeg godt forstå at du syns det er... Desværre er FB sådan indrettet at mange bare har venner derinde for at have dem og for at følge lidt med i deres liv på sidelinien. Burde da nok også rydde lidt op i det  

Men hun kunne da lige ha tænkt sig om når hun sender sådan en besked rundt til alle på hendes venneliste, ikke helt smart tænkt der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

>>Carina<<

CamillaValby skriver:

Du får lige et kæmpe kram

Men vil dog sige at selvom at det måske er svært. Så fortjener hun dig sku ikke som veninde, i bund og grund er en rigtig veninde er en man ikke behøver at tale med hver dag.

Min bedste veninde flyttede til USA for 4 år siden, og jeg var nervøs for om vi ville miste kontakten. Slet ikke trods tidsforskellen snakker vi et par gange om ugen og ellers følger med i alt hvad der sker på face.

Ved ikke om det gav nogen mening

Ja ja det gav mening. Alle mine veninder bor et godt stykke væk (dog ik så langt som usa) og flere taler jeg dagligt og jævnligt med :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.