Så fik man lige en reminder :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

>>Carina<<

For 11 år siden lærte jeg den dejligste pige at kende. Vi blev rigtig rigtig gode veninder og var der 100 % for hinanden. Hun var en af de skønneste veninder jeg havde. Jeg lærte meget af hende. Bla at åbne mig noget mere og sådan nogle gode ting. Tiden går og vi blir ældre og vores veje skilles da jeg 2 år senere tager på efterskole. Hun starter i gym og får en masse nye venner og har mindre og mindre tid til mig.
Jeg har i al tiden kontaktet hende tit, givet udtryk for at jeg var ked af jeg ik hørte så meget fra hende mere osv osv. Men det løb mere og mere ud i sandet. Til sidst hørte jeg slet ik noget fra hende mere.
Jeg prøvede med nogle måneders mellemrum at kontakte hende og fortælle hvordan jeg havde det med det hele. Hørte intet. En dag modtog jeg så en ret kold sms hvor hun skrev at hun var nødt til at sortere i hendes venner og det betød at hun sorterede mig fra fordi vi aldrig sås fordi hun ik havde tid. Jeg havde jo lidt set det komme men slaget var hårdt alligevel. En af mine bedste veninder havde for good droppet venskabet.
De seneste år har jeg så prøvet at kontakte hende på facebook men uden held. Hørte aldrig noget fra hende.
Idag har jeg så modtaget en standard mail fra hende hvor hun skriver at hun har fået ny mail adresse.
Hva sku det til for?
Jeg syns bare det var som at få et slag i hovedet igen. Ala "Jeg gider ik ha kontakt med dig, men nu viser jeg dig lige at jeg eksisterer". Det gav et helt sug i maven på mig for et eller andet sted sad der nok en pige inden i mig som gerne ville ha det venskab tilbage. Suk altså. Forstår ikke hvorfor hun ik lige sortede hende kontaktpersoner på maile inden hun sendte rundt.
Jeg skrev kort tilbage at det var en overraskelse at høre fra hende. Så svarede hun tilbage "Ja det var lige en standard mail :-) Ha det godt. mvh xxx".

Øv altså.. Bare lige et ØV indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Trine89

hold da op et slag at få. :s hmm 

vil give dig hun kunne da god lige have sorteret ud det dengang hun i forvejen havde "ryddet" op i vennerne

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

øv øv og tre gange øv... Sender dig lige et kram

Anmeld

20. oktober 2010

>>Carina<<

Trine89 skriver:

vil give dig hun kunne da god lige have sorteret ud det dengang hun i forvejen havde "ryddet" op i vennerne

Ja det syns jeg godt nok :-(
Øv hvor har jeg det øv lige nu

Anmeld

20. oktober 2010

>>Carina<<

twinboys skriver:

øv øv og tre gange øv... Sender dig lige et kram

Taaak :-)

Anmeld

20. oktober 2010

Trine89

Carina1984 skriver:

Ja det syns jeg godt nok :-(
Øv hvor har jeg det øv lige nu

Jah det kan jeg godt forstå.. 

Anmeld

20. oktober 2010

Karina84

Så er det jo godt at du har andre rigtig søde veninder

Det  er ikke værd at spilde tiden på en der alligevel er ligeglad... Så hellere koncentrere sig om de dejlige mennesker der er i dit liv, og som for alt i verden ikke vil undvære dig

Har været der lidt på begge sider, som du ved men hende der du ved nok, og vi har det fint i dag. Jeg har skrevet en smule med hende og vi er åbenbart begge to blevet ret voksne siden det, for vi kan snakke sammen en sjældent gang uden at det behøver betyde noget, andet end at vi er glade for at det går hinanden godt, uden vi behøver have et veninde forhold

Anmeld

20. oktober 2010

Karina84

Trine89 skriver:

nemlig

Anmeld

20. oktober 2010

>>Carina<<

Karina84 skriver:

Så er det jo godt at du har andre rigtig søde veninder

Det  er ikke værd at spilde tiden på en der alligevel er ligeglad... Så hellere koncentrere sig om de dejlige mennesker der er i dit liv, og som for alt i verden ikke vil undvære dig

Har været der lidt på begge sider, som du ved men hende der du ved nok, og vi har det fint i dag. Jeg har skrevet en smule med hende og vi er åbenbart begge to blevet ret voksne siden det, for vi kan snakke sammen en sjældent gang uden at det behøver betyde noget, andet end at vi er glade for at det går hinanden godt, uden vi behøver have et veninde forhold

Dejligt med hende jeg ved nok, du ved nok :-)
Jeg har bestemt heller ik tænkt mig at lade mig gå for meget på over det, for som du siger har jeg andre veninder som holder ved no matter what. syns bare det var et træls slag at få i hovedet.

Anmeld

20. oktober 2010

CamillaValby

Du får lige et kæmpe kram

Men vil dog sige at selvom at det måske er svært. Så fortjener hun dig sku ikke som veninde, i bund og grund er en rigtig veninde er en man ikke behøver at tale med hver dag.

Min bedste veninde flyttede til USA for 4 år siden, og jeg var nervøs for om vi ville miste kontakten. Slet ikke trods tidsforskellen snakker vi et par gange om ugen og ellers følger med i alt hvad der sker på face.

Ved ikke om det gav nogen mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.