Lidt ked af det, efter jordemoderbesøg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Fru.Mäes <3

SussieThyssen skriver:

Tror faktisk at chancen for ryg og bækkenproblemer er mindre jo mere "inde" de bliver båret, fordi tyngdepunktet er mere lodret.

Hehe..kan godt lide din jordemors beskrivelse

.. Har faktisk hellere ikke haft problemer med ryggen eller bækken.. SÅ det kan måske godt være

Jeg skulle osse lige "ARh, hvad siger du jeg er?!" - har virkelig ALDRIG hørt det udtryk før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Mor til L&S

FrøkenHedegaard skriver:

.. Jah, hellere at de fandt ud af det nu - inden først om en uges tid!! For så er det jo snart op over

Krydser og håber at alt bare er som det skal være - at han bare driller hans mor lidt

Ja eller til fødslen....

Det skal nok gå - Er sikker på alt er fint og han ligger som han skal

Anmeld

20. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Rollo skriver:

Ja eller til fødslen....

Det skal nok gå - Er sikker på alt er fint og han ligger som han skal

håber vi osse!

Han har det hvert fald fint, hun skyder han faktisk til at veje 2600 gram. HVIS jeg går over tid, regner hun med at han vil veje omkring de 4000 gram

SATME noget af en basse der kommer til verden så

Anmeld

20. oktober 2010

Skouboe

FrøkenHedegaard skriver:

.. Heej alle dejlige damer.

Er lige kommet hjem fra et besøg hos jordemoderen - jeg er i dag i uge 36

Vi brugte lang tid på at snakke om fødslen, da jeg frygter den lidt - det er mest smerten.. SÅ skulle jeg oppe og ligge også skulle hun mærke hvordan lillemanden lagde derinde.. MEN i dag kunne hun ikke fastslå hvordan han lagde, det endte med at hele 4 forskellige jordemødre var inde og bakse rundt med min mave  

Det er åbenbart fordi jeg er sådan bygget, at min krop gemmmer på ham!! Jeg er ikke ret stor - og når jeg ligger ned, er min mave faktisk temmelig flad!! SÅ hun/dem kunne slet ikke få fat om ham på nogen måde...

Det hele endte med at jeg skal til scanning på tirsdag og have set hvordan bettemanden vender.... Må indrømme at det kommer som et kæmpe chok for mig - for sidst jeg var derovre vendte han rigtigt...

TAK fordi du/I gad at læse det - havde bare lige brug for at komme ud med det

Op med humøret. Hvis det endeligt er sådan at han vender i UK og det ender med et PKS så er det - alt taget i betragtning - en ganske behagelig oplevelse. Ingen tvivl om at både du og baby har bedre af en vaginal fødsel, og eftervirkningerne efter KS varer generelt længere end efter en vaginal fødsel, men PKS er faktisk rigtigt hyggeligt, når nu det skal være.

Jeg fik PKS med min yngste for 12 uger siden pga. UK og det forløb stille og roligt og lægerne hyggede sig rigtigt. Der var en der fortalte at der altid var rift om at få lov til at være med til deres "PKS dage", dvs. de dage hvor de laver PKS fordi det som oftest er ganske udramatisk og den ene glade begivenhed efter den anden.

Det er iøvrigt de færreste hospitaler, der vil lade en 1. gangs fødende binde an med en sædefødsel, så hvis han vender forkert og de ikke kan vende ham, bliver det nok PKS.

Anmeld

20. oktober 2010

klmf

FrøkenHedegaard skriver:

.. Heej alle dejlige damer.

Er lige kommet hjem fra et besøg hos jordemoderen - jeg er i dag i uge 36

Vi brugte lang tid på at snakke om fødslen, da jeg frygter den lidt - det er mest smerten.. SÅ skulle jeg oppe og ligge også skulle hun mærke hvordan lillemanden lagde derinde.. MEN i dag kunne hun ikke fastslå hvordan han lagde, det endte med at hele 4 forskellige jordemødre var inde og bakse rundt med min mave  

Det er åbenbart fordi jeg er sådan bygget, at min krop gemmmer på ham!! Jeg er ikke ret stor - og når jeg ligger ned, er min mave faktisk temmelig flad!! SÅ hun/dem kunne slet ikke få fat om ham på nogen måde...

Det hele endte med at jeg skal til scanning på tirsdag og have set hvordan bettemanden vender.... Må indrømme at det kommer som et kæmpe chok for mig - for sidst jeg var derovre vendte han rigtigt...

TAK fordi du/I gad at læse det - havde bare lige brug for at komme ud med det

Hej

Ved godt du synes det er lidt øv, men vi var til mange ekstra-skanninger til sidst og det er bare såååååå hyggeligt at se dem - måske får man lige et glimt af en næse eller lidt mere af ansigtet, så kan man ligge og tænke på hvordan de ser ud

Er sikker på han vender rigtigt, så tag det bare som en god mulighed for at se ham en ekstra gang inden den STORE dag

Held og lykke og god fødsel når du kommer dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.