Lidt ked af det, efter jordemoderbesøg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Fru.Mäes <3

.. Heej alle dejlige damer.

Er lige kommet hjem fra et besøg hos jordemoderen - jeg er i dag i uge 36

Vi brugte lang tid på at snakke om fødslen, da jeg frygter den lidt - det er mest smerten.. SÅ skulle jeg oppe og ligge også skulle hun mærke hvordan lillemanden lagde derinde.. MEN i dag kunne hun ikke fastslå hvordan han lagde, det endte med at hele 4 forskellige jordemødre var inde og bakse rundt med min mave  

Det er åbenbart fordi jeg er sådan bygget, at min krop gemmmer på ham!! Jeg er ikke ret stor - og når jeg ligger ned, er min mave faktisk temmelig flad!! SÅ hun/dem kunne slet ikke få fat om ham på nogen måde...

Det hele endte med at jeg skal til scanning på tirsdag og have set hvordan bettemanden vender.... Må indrømme at det kommer som et kæmpe chok for mig - for sidst jeg var derovre vendte han rigtigt...

TAK fordi du/I gad at læse det - havde bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

SussieThyssen

FrøkenHedegaard skriver:

.. Heej alle dejlige damer.

Er lige kommet hjem fra et besøg hos jordemoderen - jeg er i dag i uge 36

Vi brugte lang tid på at snakke om fødslen, da jeg frygter den lidt - det er mest smerten.. SÅ skulle jeg oppe og ligge også skulle hun mærke hvordan lillemanden lagde derinde.. MEN i dag kunne hun ikke fastslå hvordan han lagde, det endte med at hele 4 forskellige jordemødre var inde og bakse rundt med min mave  

Det er åbenbart fordi jeg er sådan bygget, at min krop gemmmer på ham!! Jeg er ikke ret stor - og når jeg ligger ned, er min mave faktisk temmelig flad!! SÅ hun/dem kunne slet ikke få fat om ham på nogen måde...

Det hele endte med at jeg skal til scanning på tirsdag og have set hvordan bettemanden vender.... Må indrømme at det kommer som et kæmpe chok for mig - for sidst jeg var derovre vendte han rigtigt...

TAK fordi du/I gad at læse det - havde bare lige brug for at komme ud med det

Såååhhh...*Trøste*
Du skal se, han ligger nok fint med rumpen i vejret.
Hehe..du er åbenbart ligesom min kusine, vi aner heller ikke hvor hun gjorde af sine 7, når hun var gravid.
Min far påstod at hun snoede dem rundt om rygraden
Og så er der os andre, der ligner elefanter

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. oktober 2010

Nemesis

hey du! vend det til det positive i, at du nu får set bettefyren en gang mere inden han kommer ud!

De scanner dig for at være sikker på at du ikke uden forberedelse ender med fx. en sædefødsel, eller at han ligger så han ikke kan stå fast.

Hvis du ikke selv har mærket han har vendt sig, ja så ligger han nok som han også gjorde sidst, men de vil gerne være helt sikre så vær du kun glad for de ikke bare gætter sig til eller regner med noget.

Glæd dig til at se din babyprins en ekstra gang.

:-) Sisse

Anmeld

20. oktober 2010

Fru.Mäes <3

SussieThyssen skriver:

Såååhhh...*Trøste*
Du skal se, han ligger nok fint med rumpen i vejret.
Hehe..du er åbenbart ligesom min kusine, vi aner heller ikke hvor hun gjorde af sine 7, når hun var gravid.
Min far påstod at hun snoede dem rundt om rygraden
Og så er der os andre, der ligner elefanter

Kærligst
Sussie

... Tak

Jah, jeg håber virkelig han ligger med numsen opad! Hun sagde faktisk at jeg var gravid helt om på ryggen - total underligt at høre.. Men jeg klager hellere ikke - er godt tilfreds med hvordan jeg ser ud

Anmeld

20. oktober 2010

Fru.Mäes <3

ladydan1 skriver:

hey du! vend det til det positive i, at du nu får set bettefyren en gang mere inden han kommer ud!

De scanner dig for at være sikker på at du ikke uden forberedelse ender med fx. en sædefødsel, eller at han ligger så han ikke kan stå fast.

Hvis du ikke selv har mærket han har vendt sig, ja så ligger han nok som han også gjorde sidst, men de vil gerne være helt sikre så vær du kun glad for de ikke bare gætter sig til eller regner med noget.

Glæd dig til at se din babyprins en ekstra gang.

Det har du fuldstændig ret i

Kæresten og jeg snakkede faktisk om for noget tid siden, at det kunne være lidt sjovt at komme over og se hvor hvordan han så ud nu - på et scanningsbillede.. Og det kommer vi jo så

Jeg må indrømme, at jeg har ingen anelse om hvordan han vender!! Er helt LOST hvad det angår

Det hele kom osse bare som et chok, fori ordet KEJERSNIT lige pludselig blev nævnt!! Skulle jeg godt nok lige synke da...

Men krydser fingre for at han vender ordentligt, og hvis han så vender forkert - kan de jo altid prøve at vende ham

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

Åh det skal nok gå - bare vent og se... Nogen gange er det bare svært at mærke, men han skal nok vende rigtigt...

Jeg blev selv sendt til scanning 14 dage inden termin da de ikke kunne mærke hvordan min datter lå.... Fik lov til at se bette pigen igen og hun vendte rigtigt

Tænk på at HVIS han nu ikk vender rigtigt er det bedre at fiinde ud af det nu

Er sikker på alt er i den skønneste orden

Anmeld

20. oktober 2010

Nemesis

FrøkenHedegaard skriver:

Det har du fuldstændig ret i

Kæresten og jeg snakkede faktisk om for noget tid siden, at det kunne være lidt sjovt at komme over og se hvor hvordan han så ud nu - på et scanningsbillede.. Og det kommer vi jo så

Jeg må indrømme, at jeg har ingen anelse om hvordan han vender!! Er helt LOST hvad det angår

Det hele kom osse bare som et chok, fori ordet KEJERSNIT lige pludselig blev nævnt!! Skulle jeg godt nok lige synke da...

Men krydser fingre for at han vender ordentligt, og hvis han så vender forkert - kan de jo altid prøve at vende ham

kan da godt forstå du blev lidt oppe og køre, når det ikke helt gik som du regnede med. :-)

Nu ser i jo på scanningen hvordan bettefyren ligger og skulle de ende med et kejsersnit så er du da forberedt så det ikke bliver et akut et.

Anmeld

20. oktober 2010

SussieThyssen

FrøkenHedegaard skriver:

... Tak

Jah, jeg håber virkelig han ligger med numsen opad! Hun sagde faktisk at jeg var gravid helt om på ryggen - total underligt at høre.. Men jeg klager hellere ikke - er godt tilfreds med hvordan jeg ser ud

Tror faktisk at chancen for ryg og bækkenproblemer er mindre jo mere "inde" de bliver båret, fordi tyngdepunktet er mere lodret.

Hehe..kan godt lide din jordemors beskrivelse

Anmeld

20. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Rollo skriver:

Åh det skal nok gå - bare vent og se... Nogen gange er det bare svært at mærke, men han skal nok vende rigtigt...

Jeg blev selv sendt til scanning 14 dage inden termin da de ikke kunne mærke hvordan min datter lå.... Fik lov til at se bette pigen igen og hun vendte rigtigt

Tænk på at HVIS han nu ikk vender rigtigt er det bedre at fiinde ud af det nu

Er sikker på alt er i den skønneste orden

.. Jah, hellere at de fandt ud af det nu - inden først om en uges tid!! For så er det jo snart op over

Krydser og håber at alt bare er som det skal være - at han bare driller hans mor lidt

Anmeld

20. oktober 2010

Fru.Mäes <3

ladydan1 skriver:

kan da godt forstå du blev lidt oppe og køre, når det ikke helt gik som du regnede med. :-)

Nu ser i jo på scanningen hvordan bettefyren ligger og skulle de ende med et kejsersnit så er du da forberedt så det ikke bliver et akut et.

Jah, hellere et planlagt frem for et akut et

ALT har bare gået som smurt indtil nu, godt nok lidt kvalme og opkast i starten - men havde sku håbet på at vi kunne gå det HELE igennem uden nogen slinger i valsen..

MEN det tager vi sku med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.