Ondt i underlivet... Er det normalt så tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Camumilla

Jeg vil tro at det er helt normalt... Jeg er 6-4 og jeg har det også... Hvis jeg får vendt mig hurtig eller rejser mig for hurtigt, så kommer de smerter... Og de kan faktisk også komme når jeg bare sidder stille... Så bare rolig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Mette:)) skriver:

Hej Piger

Jeg er i dag på dag 6+6, så er på vej ind i min 8.uge.
Jeg har i et par uger nu, haft en smule værken og murren i underlivet, og det kan vel beskrives som mentruationssmerter som på en skala fra 1-10 ligger på 2. Jeg har kontaktet min læge, men hun siger at det er ganske normalt pga. senerne og ligamenterne i livmoderen giver sig. Men gør det det så tidligt i graviditeten??
Jeg er bare en smule bange for at det ikke er ok at føle det så tidligt, så ville høre om nogle af jer andre gravide har mærket dette så tidligt også

Knus og god dag til jer

Heeej Mette

Du behøver slet ikk være urolig , jeg havde ufattelig mange af disse smerter fra uge 6 og frem til uge 12 , nogen gange så slemme at jeg bare måtte ligge ned , så det er helt normalt . Så længe de ikk tager til og du begynder at bløde så er alt som det skal være . 

Rigtig meget held og lykke med din graviditet . Glæder migtil at følge dig

Knus Pernille

Anmeld

20. oktober 2010

Bruus

Chewy skriver:

Du skal faktisk se det som noget godt. Det betyder, at dine krop udvider sig og gør plads til den lille. Så i mine øjne er det faktisk noget godt, og jeg glæder mig over det hver gang jeg mærker det

Hvor skønt Sådan tror jeg også jeg vil se på det fra nu af, hvor jeg ved det ikke er et dårligt tegn

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

Okay, de er dog ikke kommet endnu, men det er godt at vide de kan komme, så man ikke bliver bekymret hvis jeg mærker det

jeg har haft nogen den sidste uges tid der virkelig gjorde ondt.. lidt ala kramper i maven.. avs..

Anmeld

20. oktober 2010

Bruus

Camumilla skriver:

Jeg vil tro at det er helt normalt... Jeg er 6-4 og jeg har det også... Hvis jeg får vendt mig hurtig eller rejser mig for hurtigt, så kommer de smerter... Og de kan faktisk også komme når jeg bare sidder stille... Så bare rolig...

Ja, de kommer også meget hos mig når jeg sidder stille for det meste... Men nu ved jeg det er ganske normalt, så er det ok

Anmeld

20. oktober 2010

Bruus

Pernille08 skriver:

Heeej Mette

Du behøver slet ikk være urolig , jeg havde ufattelig mange af disse smerter fra uge 6 og frem til uge 12 , nogen gange så slemme at jeg bare måtte ligge ned , så det er helt normalt . Så længe de ikk tager til og du begynder at bløde så er alt som det skal være . 

Rigtig meget held og lykke med din graviditet . Glæder migtil at følge dig

Knus Pernille

Hej Pernille

Tak for svaret, det er skønt at vide at det er heeelt normalt
Nu kan jeg slappe mere af

Knus

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Hej Pernille

Tak for svaret, det er skønt at vide at det er heeelt normalt
Nu kan jeg slappe mere af

Knus

Dejligt . 

Husk at nyd tiden Selvom det er svært og fyldt med bekymringer .

Anmeld

20. oktober 2010

Bruus

Pernille08 skriver:

Dejligt . 

Husk at nyd tiden Selvom det er svært og fyldt med bekymringer .

Gør alt hvad jeg kan Vil bare gerne gennem 1.trimester, så man er ude over den største risikotid, eller hvad man kan kalde den Men alt skal nok gå, vi har fotalt den at den skal holde godt fast derinde, da det blir en lang tur Og eftersom det er en dygtig Baby, formoder vi den lytter hehe...

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Gør alt hvad jeg kan Vil bare gerne gennem 1.trimester, så man er ude over den største risikotid, eller hvad man kan kalde den Men alt skal nok gå, vi har fotalt den at den skal holde godt fast derinde, da det blir en lang tur Og eftersom det er en dygtig Baby, formoder vi den lytter hehe...

Det kan jeg udemærket godt forstå , mit første trimester var et helved , jeg var virkelig bange for at den bare smuttede lige så hurtig som den var kommet , men nej det ville den alligevel ikk , HELDIGVIS

Hvor sødt , jeg er os sikker på at den lytter på jer Du er jo mere end halvvejs igennem første trimeste , så selvfølgelig holder den ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.