Mette:)) skriver:
Hej Piger 
Jeg er i dag på dag 6+6, så er på vej ind i min 8.uge.
Jeg har i et par uger nu, haft en smule værken og murren i underlivet, og det kan vel beskrives som mentruationssmerter som på en skala fra 1-10 ligger på 2. Jeg har kontaktet min læge, men hun siger at det er ganske normalt pga. senerne og ligamenterne i livmoderen giver sig. Men gør det det så tidligt i graviditeten??
Jeg er bare en smule bange for at det ikke er ok at føle det så tidligt, så ville høre om nogle af jer andre gravide har mærket dette så tidligt også 
Knus og god dag til jer 
Det er helt helt normalt.
Det er værst i 1 trimester og 3 trimester da det er der der bliver udvidet mest.
Det første trimester er "voldsomt" for kroppen og især livmoderen da da virkelig arbejdes på højttry.
Har selv og døjer selv med ligamentsmerter i svær grad. Nr jeg vil ud af sengen, rejse mig fra sofaen er de så kraftige at det føles som om livmoderen kramper. Så skal jeg lige stå foroverbøjet i nogle minutter og så kan jeg rette mig ud.
Så slap helt af, alt er normalt. En graviditet gør nuller naller ondt på mange måder uden det er tegn på der skulle være det mindste galt:0)
Anmeld