Ondt i underlivet... Er det normalt så tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.630 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Bruus

Hej Piger

Jeg er i dag på dag 6+6, så er på vej ind i min 8.uge.
Jeg har i et par uger nu, haft en smule værken og murren i underlivet, og det kan vel beskrives som mentruationssmerter som på en skala fra 1-10 ligger på 2. Jeg har kontaktet min læge, men hun siger at det er ganske normalt pga. senerne og ligamenterne i livmoderen giver sig. Men gør det det så tidligt i graviditeten??
Jeg er bare en smule bange for at det ikke er ok at føle det så tidligt, så ville høre om nogle af jer andre gravide har mærket dette så tidligt også

Knus og god dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Thereseh

Mette:)) skriver:

Hej Piger

Jeg har i et par uger nu, haft en smule værken og murren i underlivet, og det kan vel beskrives som mentruationssmerter som på en skala fra 1-10 ligger på 2. Jeg har kontaktet min læge, men hun siger at det er ganske normalt pga. senerne og ligamenterne i livmoderen giver sig. Men gør det det så tidligt i graviditeten??
Jeg er bare en smule bange for at det ikke er ok at føle det så tidligt, så ville høre om nogle af jer andre gravide har mærket dette så tidligt også

Knus og god dag til jer

Jeg mærkede det i sidste uge, faktisk få dage efter jeg havde testet positivt. Det er helt normalt at mærke det tidligt 

Stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

20. oktober 2010

Bruus

Jeg mærkede det i sidste uge, faktisk få dage efter jeg havde testet positivt. Det er helt normalt at mærke det tidligt 

Stort tillykke med graviditeten 

Tak Thereseh, for det hurtige svar, dejligt at jeg ikke er alene i båden Og også tillykke til dig

Anmeld

20. oktober 2010

Valle81

Mette:)) skriver:

Hej Piger

Knus og god dag til jer

Det er helt helt normalt.

Det er værst i 1 trimester og 3 trimester da det er der der bliver udvidet mest.

Det første trimester er "voldsomt" for kroppen og især livmoderen da da virkelig arbejdes på højttry.

Har selv og døjer selv med ligamentsmerter i svær grad. Nr jeg vil ud af sengen, rejse mig fra sofaen er de så kraftige at det føles som om livmoderen kramper. Så skal jeg lige stå foroverbøjet i nogle minutter og så kan jeg rette mig ud.

Så slap helt af, alt er normalt. En graviditet gør nuller naller ondt på mange måder uden det er tegn på der skulle være det mindste galt:0)

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

ork ja, jeg har haft 'ondt' i underlivet + sidderne og maven gernerelt de sidste 3-4 uger.. og jeg er i uge 11...

Anmeld

20. oktober 2010

marloutti

Ja, det er helt normalt. Der kan også komme nogle små niv, som faktisk gør lidt ondt.

Anmeld

20. oktober 2010

Chewy

Du skal faktisk se det som noget godt. Det betyder, at dine krop udvider sig og gør plads til den lille. Så i mine øjne er det faktisk noget godt, og jeg glæder mig over det hver gang jeg mærker det

Anmeld

20. oktober 2010

Bruus

Valle81 skriver:

Det er helt helt normalt.

Det er værst i 1 trimester og 3 trimester da det er der der bliver udvidet mest.

Det første trimester er "voldsomt" for kroppen og især livmoderen da da virkelig arbejdes på højttry.

Har selv og døjer selv med ligamentsmerter i svær grad. Nr jeg vil ud af sengen, rejse mig fra sofaen er de så kraftige at det føles som om livmoderen kramper. Så skal jeg lige stå foroverbøjet i nogle minutter og så kan jeg rette mig ud.

Så slap helt af, alt er normalt. En graviditet gør nuller naller ondt på mange måder uden det er tegn på der skulle være det mindste galt:0)

Taaak for det dejlige indlæg, det var lige hvad jeg havde brug for at høre

Anmeld

20. oktober 2010

Bruus

Nina Sophia skriver:

ork ja, jeg har haft 'ondt' i underlivet + sidderne og maven gernerelt de sidste 3-4 uger.. og jeg er i uge 11...

Dejligt at høre jeg ikke er unormal så

Anmeld

20. oktober 2010

Bruus

marloutti skriver:

Ja, det er helt normalt. Der kan også komme nogle små niv, som faktisk gør lidt ondt.

Okay, de er dog ikke kommet endnu, men det er godt at vide de kan komme, så man ikke bliver bekymret hvis jeg mærker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.